|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:18 | |
| Leuk Soof!
Sorry mensen die op een post wachten, voel me niet zo lekker en lig dus op bed^^" Posts komen miss vanavond. |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:19 | |
| - Strawberry schreef:
- Leuk Soof!
Sorry mensen die op een post wachten, voel me niet zo lekker en lig dus op bed^^" Posts komen miss vanavond. veel 'beterschap' |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:23 | |
| |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:27 | |
| ik zou willen dat de Vlaamse feestdag (vandaag) in het schooljaar viel |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:39 | |
| Als je vanavond naar de Lama's gaat kijken ben je awesome :'D
Zo even post afmaken en dan waarschijnlijk weer verder aan de volgende tekening -kuch, weer een vogel x'D-
|
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:39 | |
| - Foxscent schreef:
- Sunnykit schreef:
- meh.. ok, ik akn met proboards werken, maar actieforum is fijner
Ga je een nieuw forum maken dan? nee, ik wilde gewoon Proboards uitproberen |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:41 | |
| |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:47 | |
| Zou ik de warriorname van Moonpaw niet veranderen in Moonnight van het boek, in de plaats van Moonmask? *twijfelt*
|
|
| |
Most of you call me Lein. 94
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:52 | |
| |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:55 | |
| Hey, Lein! Wat is het hier stil vandaag zeg o.O Dagje Leuven was leuk, maar vermoeiend... ;3 Nu nog maar eens een paar accountjes op de accountmarkt gaan zetten, aangezien ik de laatste dagen weer 2 accounts heb bijgemaakt x$ |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:56 | |
| - Moonpaw* schreef:
- Hey, Lein!
Wat is het hier stil vandaag zeg o.O Dagje Leuven was leuk, maar vermoeiend... ;3 Nu nog maar eens een paar accountjes op de accountmarkt gaan zetten, aangezien ik de laatste dagen weer 2 accounts heb bijgemaakt x$ whah, dat is ook niet echt slim om er bij te maken, terwijl je er al zoveel hebt eindelijk het ww van earth gevonden. het ww was zo simpel dat het moeilijk was >.< maarja, nu hijnieuw setje heeft^^ |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:57 | |
| - Earthwalker schreef:
- aloa mensies
LEEEEEEIIIN <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:58 | |
| - Sunnykit schreef:
- Earthwalker schreef:
- aloa mensies
LEEEEEEIIIN <3 mariekselllllllllllll<33 |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:58 | |
| Curlewpaw gaat Starclanneren...
Mentor is even inactief en ik weet niks met haar. |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:59 | |
| Lein, topicje Dream x Earth? |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 16:59 | |
| - Earthwalker schreef:
- Moonpaw* schreef:
- Hey, Lein!
Wat is het hier stil vandaag zeg o.O Dagje Leuven was leuk, maar vermoeiend... ;3 Nu nog maar eens een paar accountjes op de accountmarkt gaan zetten, aangezien ik de laatste dagen weer 2 accounts heb bijgemaakt x$ whah, dat is ook niet echt slim om er bij te maken, terwijl je er al zoveel hebt
eindelijk het ww van earth gevonden. het ww was zo simpel dat het moeilijk was >.< maarja, nu hijnieuw setje heeft^^ Ghehe, ja, dat is wel waar, maar deze was voor een verhalenlijn met Chriss, en ik heb haar op het idee gebracht Bullet aan te maken ;3 En Whitefang die MOETS gewoon, een soort van 'eerbetoon' aan m'n super sweetie doggieh! x'D Mooi setje trouwens c: |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:00 | |
| iemand een Topic met Gleampool? liefst spt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:01 | |
| - Moonpaw* schreef:
- Earthwalker schreef:
- Moonpaw* schreef:
- Hey, Lein!
Wat is het hier stil vandaag zeg o.O Dagje Leuven was leuk, maar vermoeiend... ;3 Nu nog maar eens een paar accountjes op de accountmarkt gaan zetten, aangezien ik de laatste dagen weer 2 accounts heb bijgemaakt x$ whah, dat is ook niet echt slim om er bij te maken, terwijl je er al zoveel hebt
eindelijk het ww van earth gevonden. het ww was zo simpel dat het moeilijk was >.< maarja, nu hijnieuw setje heeft^^ Ghehe, ja, dat is wel waar, maar deze was voor een verhalenlijn met Chriss, en ik heb haar op het idee gebracht Bullet aan te maken ;3 En Whitefang die MOETS gewoon, een soort van 'eerbetoon' aan m'n super sweetie doggieh! x'D Mooi setje trouwens c: tja, zo kun je het ook zien^^. thx - Dreamchaser schreef:
- Lein, topicje Dream x Earth?
is goed^^ wil jij hem aanmaken? moet namelijk met earth ook nog op een paar andere topics reageren^^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:02 | |
| Boe. Ik zit op Menorcaaa. We hebben een privézwembad, net even naar het dorpje gegaan om een crêpe te eten en te kijken waar het strand was. Gingen we een stukje over het strand lopen, waren er aan het eind allemaal naakte bejaarde oude vrouwen u^u *trauma for life* MAAR. Aan het begin hadden de mensen op zich wel zwemkleding aan enzo, was er zo'n super knappe jongen met sixpack, whihi <3 |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:02 | |
| - Earthwalker schreef:
- Moonpaw* schreef:
- Earthwalker schreef:
- Moonpaw* schreef:
- Hey, Lein!
eindelijk het ww van earth gevonden. het ww was zo simpel dat het moeilijk was >.< maarja, nu hijnieuw setje heeft^^ Ghehe, ja, dat is wel waar, maar deze was voor een verhalenlijn met Chriss, en ik heb haar op het idee gebracht Bullet aan te maken ;3 En Whitefang die MOETS gewoon, een soort van 'eerbetoon' aan m'n super sweetie doggieh! x'D Mooi setje trouwens c: tja, zo kun je het ook zien^^. thx
- Dreamchaser schreef:
- Lein, topicje Dream x Earth?
is goed^^ wil jij hem aanmaken? moet namelijk met earth ook nog op een paar andere topics reageren^^
ok, ik reageer eerst nog ergens anders en daarna zal ik het topic aanmaken ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|