|
|
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:15 | |
| Zow, avatar is klaar c: Voorlopig geen sig'je voor jou, maatje. Ik kan geen sig's maken met 2 plaatjes, en de echte Fang MOET er gewoon bij op ;3 Stiekem ben ik op de ava wel trots c: Zal ik 'm dan maar ShadowClan maken? Of is 'ie meer RiverClan? Of dan toch maar WindClan? Nee, toch ThunderClan... Hmm, ik weet het gewoon echt niet ;3 OMG Als ik nu iets had op een foto te nemen! Fang ligt hier uber cute naast mij! ^_^ Of is er iemand met skype die zo een screenshot van 'm wil nemen? :'D Please c: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:20 | |
| - Whitefang schreef:
- Zow, avatar is klaar c: Voorlopig geen sig'je voor jou, maatje. Ik kan geen sig's maken met 2 plaatjes, en de echte Fang MOET er gewoon bij op ;3 Stiekem ben ik op de ava wel trots c:
Zal ik 'm dan maar ShadowClan maken? Of is 'ie meer RiverClan? Of dan toch maar WindClan? Nee, toch ThunderClan... Hmm, ik weet het gewoon echt niet ;3 OMG Als ik nu iets had op een foto te nemen! Fang ligt hier uber cute naast mij! ^_^ Of is er iemand met skype die zo een screenshot van 'm wil nemen? :'D Please c: hij lijkt me meer Shadowclan^^ |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:21 | |
| |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:23 | |
| - Blithesoul schreef:
- https://www.youtube.com/watch?v=MDWznyfYYGE <3
Ik ga maar eens verder met posten, anders komt het er vandaag weer niet van xD
@Liesje, Die ava is cute <3 Thanks! c: En ik heb dat ook altijd, van dat posten x'D Hanna; Okay Fang, ik ga je droppen in de ShadowClan! :'D |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:25 | |
| - Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
@Liesje, Die ava is cute <3 Thanks! c: En ik heb dat ook altijd, van dat posten x'D
Hanna; Okay Fang, ik ga je droppen in de ShadowClan! :'D Haha, maar ik loop echt al veel posts achter met dat kamp vorige week xD |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:26 | |
| een van de eerste keren dat ik iets uitsnij op een foto - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:27 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:28 | |
| |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:30 | |
| - Blithesoul schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
@Liesje, Die ava is cute <3 Thanks! c: En ik heb dat ook altijd, van dat posten x'D
Hanna; Okay Fang, ik ga je droppen in de ShadowClan! :'D Haha, maar ik loop echt al veel posts achter met dat kamp vorige week xD Ik loop ook héél veel posts achter, zonder kamp^^" IK BEN EEN GIGA-SPAMMER! Ik heb in totaal, met al m'n accounts, vandaag al 32 keer gepost--" Met deze erbij 33 x'd En ik heb maar 1 keer echt in de RPG gepost x3 Fang wordt dus een kat-hond die houd van rennen en veel te energiek is, en hij hapt naar alle vliegende wezens die hij tegenkomt c: Raar karaktertje wordt dit! o.O Iemand die een topic wilt met deze weirdo als 'ie geaccepteerd is? c: |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:33 | |
| - Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
Hanna; Okay Fang, ik ga je droppen in de ShadowClan! :'D Haha, maar ik loop echt al veel posts achter met dat kamp vorige week xD Ik loop ook héél veel posts achter, zonder kamp^^" IK BEN EEN GIGA-SPAMMER! Ik heb in totaal, met al m'n accounts, vandaag al 32 keer gepost--" Met deze erbij 33 x'd En ik heb maar 1 keer echt in de RPG gepost x3 Fang wordt dus een kat-hond die houd van rennen en veel te energiek is, en hij hapt naar alle vliegende wezens die hij tegenkomt c: Raar karaktertje wordt dit! o.O Iemand die een topic wilt met deze weirdo als 'ie geaccepteerd is? c: ik wil wel met Sharpkit ^-^ |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:36 | |
| - Desertkit schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
Hanna; Okay Fang, ik ga je droppen in de ShadowClan! :'D Haha, maar ik loop echt al veel posts achter met dat kamp vorige week xD Ik loop ook héél veel posts achter, zonder kamp^^" IK BEN EEN GIGA-SPAMMER! Ik heb in totaal, met al m'n accounts, vandaag al 32 keer gepost--" Met deze erbij 33 x'd En ik heb maar 1 keer echt in de RPG gepost x3 Fang wordt dus een kat-hond die houd van rennen en veel te energiek is, en hij hapt naar alle vliegende wezens die hij tegenkomt c: Raar karaktertje wordt dit! o.O Iemand die een topic wilt met deze weirdo als 'ie geaccepteerd is? c: ik wil wel met Sharpkit ^-^ Cinderflame wil ook wel een topic, ze heeft ook een beetje te veel energie, maar op een andere manier xD haha, ik vind mij soms ook echt een spammer, maar nu valt het nog al bij al mee (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:43 | |
| - Fairywren schreef:
- Desertkit schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
Hanna; Okay Fang, ik ga je droppen in de ShadowClan! :'D Haha, maar ik loop echt al veel posts achter met dat kamp vorige week xD Ik loop ook héél veel posts achter, zonder kamp^^" IK BEN EEN GIGA-SPAMMER! Ik heb in totaal, met al m'n accounts, vandaag al 32 keer gepost--" Met deze erbij 33 x'd En ik heb maar 1 keer echt in de RPG gepost x3 Fang wordt dus een kat-hond die houd van rennen en veel te energiek is, en hij hapt naar alle vliegende wezens die hij tegenkomt c: Raar karaktertje wordt dit! o.O Iemand die een topic wilt met deze weirdo als 'ie geaccepteerd is? c: ik wil wel met Sharpkit ^-^ Cinderflame wil ook wel een topic, ze heeft ook een beetje te veel energie, maar op een andere manier xD haha, ik vind mij soms ook echt een spammer, maar nu valt het nog al bij al mee (: ik denk dat ik een spammer ben wand ik stond voor 5 dagen achter elkaar op nummer 1 van meest gepost op die dag met 1 keer op 1 dag meer dan 40 posts |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:45 | |
| Okay, die twee topic'jes zijn goed c: Ik ga foto's updaten, dat wordt wel eens tijd. Ik heb zonet met het goeie fototoestel een paar foto's genomen, en er zitten er echt stoere bij van Fang! En dan zien jullie mij ook nog een keer ;3 Hij likte net over het toetsenbord en typte dit: 21A Is het een teken? x'D Daarna zette hij zijn poot op het toetsenbord en typte hij 1 x'D
En Alexx; Dat is echt wel veel x'D |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:46 | |
| - Desertkit schreef:
- Fairywren schreef:
- Desertkit schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
- Whitefang schreef:
- Blithesoul schreef:
Hanna; Okay Fang, ik ga je droppen in de ShadowClan! :'D Haha, maar ik loop echt al veel posts achter met dat kamp vorige week xD Ik loop ook héél veel posts achter, zonder kamp^^" IK BEN EEN GIGA-SPAMMER! Ik heb in totaal, met al m'n accounts, vandaag al 32 keer gepost--" Met deze erbij 33 x'd En ik heb maar 1 keer echt in de RPG gepost x3 Fang wordt dus een kat-hond die houd van rennen en veel te energiek is, en hij hapt naar alle vliegende wezens die hij tegenkomt c: Raar karaktertje wordt dit! o.O Iemand die een topic wilt met deze weirdo als 'ie geaccepteerd is? c: ik wil wel met Sharpkit ^-^ Cinderflame wil ook wel een topic, ze heeft ook een beetje te veel energie, maar op een andere manier xD haha, ik vind mij soms ook echt een spammer, maar nu valt het nog al bij al mee (: ik denk dat ik een spammer ben wand ik stond voor 5 dagen achter elkaar op nummer 1 van meest gepost op die dag met 1 keer op 1 dag meer dan 40 posts Haha, dat ik ook weer niet, wat een interessant onderwerp btw xD |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:49 | |
| Ik ga maar eens een tekening maken.. Iemand zin in een join.me? |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:50 | |
| Vik, volgens mij vroeg jij daarstraks waar ik mee werkte? Met Photo Filtre ^^ |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:53 | |
| - Flamepool schreef:
- Vik, volgens mij vroeg jij daarstraks waar ik mee werkte? Met Photo Filtre ^^
Is dat zoals GIMP een programma dat je moet downloaden....? |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:56 | |
| - Fairywren schreef:
- Flamepool schreef:
Is dat zoals GIMP een programma dat je moet downloaden....? Ja :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:57 | |
| - Flamepool schreef:
- Fairywren schreef:
- Flamepool schreef:
Is dat zoals GIMP een programma dat je moet downloaden....? Ja :') maar het kost wel geld wat vinden jullie hier van? https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/x582sz.jpgzou ik hem gebruiken als avatar voor Heathpaw? |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 15:58 | |
| - Desertkit schreef:
- Flamepool schreef:
- Fairywren schreef:
- Flamepool schreef:
Is dat zoals GIMP een programma dat je moet downloaden....? Ja :') maar het kost wel geld Nee hoor, ik heb t gratis |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|