|
|
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 1:07 | |
| Net terug van mijn werk ^-^ heb 7 uur gewerkt en heb 21 euro verdiend, morgen herstellen van het harde werk en overmorgen weer werken ^-^ |
|
| |
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 7:02 | |
| Ik háát spam! Net een doorstuurbericht via app gekregen D; |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 7:51 | |
| Yay ik krijg het weer lekker druk deze week xD Vandaag met de paardjes zwemmen, morgen naar de efteling met mijn klas, woensdag naar het strand met mijn oude klas en donderdag ook naar het strand met een paar vriendinnen. Zaterdag op zondag komt een vriendin logeren en volgende week maandag gaan we met wat vriendinnen naar de musical van onze oude school. :') Maar heb er wel zin in <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 7:56 | |
| @Danii, je hebt PM & zin in een topicje Brindlepool x Leafstorm? Die moet er binnenkort gaan komen namelijk x'D
Zijn hier mensen die een topicje willen met Ivypool, Leafstorm of Frostlake? |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:08 | |
| @ Daan, Strugglepaw x Frostlake? c: |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:16 | |
| - Ivypool schreef:
- @Danii, je hebt PM & zin in een topicje Brindlepool x Leafstorm? Die moet er binnenkort gaan komen namelijk x'D
Zijn hier mensen die een topicje willen met Ivypool, Leafstorm of Frostlake? Gezien en ja, maar nu nog even niet. Heb even niet zoveel tijd om te posten D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:37 | |
| @Cees, ja lijkt me goed! wie maakt? @Danii, okii :'] |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:41 | |
| |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:43 | |
| |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:43 | |
| - Swiftheart schreef:
- Yay ik krijg het weer lekker druk deze week xD
Vandaag met de paardjes zwemmen, morgen naar de efteling met mijn klas, woensdag naar het strand met mijn oude klas en donderdag ook naar het strand met een paar vriendinnen. Zaterdag op zondag komt een vriendin logeren en volgende week maandag gaan we met wat vriendinnen naar de musical van onze oude school. :') Maar heb er wel zin in <3 OMG, mag ik mee?! :'D Ik neem m'n eigen pony wel mee hoor! ;'D Quinty; Tja, dat weet Acorn niet hé x'D But she looks beautiful c; Ik denk dat ik m'n karaktertje nu wel heb voor Acornpaw c: Een katertje dat wel een aantal minder goede eigenschappen heeft, maar dat altijd ontkend. Bijvoorbeeld dat hij veel 'opschept', daar maar hij dan 'inlichten' van, en zo'n dingen. En hij is natuurlijk een charmeur, maar minder Bad als Hiddendance c: |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:47 | |
| @Hierboven, goedemorgen Liese ^^" |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:48 | |
| - Camomilepelt schreef:
- @Hierboven, goedemorgen Liese ^^"
Goodmorning! Iemand die nog een topic wilt met Acorn? Ik wil er wat kunnen inkomen met 'm c: *Is Chi stiekem wel dankbaar voor het hebben van teveel accounts* x'D |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:50 | |
| |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:51 | |
| - Acornpaw* schreef:
- Swiftheart schreef:
- Yay ik krijg het weer lekker druk deze week xD
Vandaag met de paardjes zwemmen, morgen naar de efteling met mijn klas, woensdag naar het strand met mijn oude klas en donderdag ook naar het strand met een paar vriendinnen. Zaterdag op zondag komt een vriendin logeren en volgende week maandag gaan we met wat vriendinnen naar de musical van onze oude school. :') Maar heb er wel zin in <3 OMG, mag ik mee?! :'D Ik neem m'n eigen pony wel mee hoor! ;'D Van mij wel, maar dan moet je eerst naar Nederland komen xD |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:51 | |
| - Acornpaw* schreef:
- Camomilepelt schreef:
Goodmorning!
Iemand die nog een topic wilt met Acorn? Ik wil er wat kunnen inkomen met 'm c: *Is Chi stiekem wel dankbaar voor het hebben van teveel accounts* x'D Ik wil wel een topic (: met Vinepaw of Softcream of Glidingpaw....? |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:52 | |
| - Acornpaw* schreef:
- Camomilepelt schreef:
Goodmorning!
Iemand die nog een topic wilt met Acorn? Ik wil er wat kunnen inkomen met 'm c: *Is Chi stiekem wel dankbaar voor het hebben van teveel accounts* x'D Dit topic met Sunny en Romeo staat er nog steeds (= http://warriorcats.bigforumpro.com/t12069-looking-for-something |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 8:59 | |
| Danii; Grmbl... -_- Viktor; Vinepaw? c: En wie maakt? Nele; Owh jha, bijna vergeten x3 Ik zal er na het reageren met Acorn, meteen gaan posten!
Hiddendance heeft niet echt een andere naam voor de dames, tja, Hidden, maar zo kunnen de anderen hem even zeer noemen^^" Bij Acornpaw is dat anders c: Corn voor de dames x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 9:18 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 10:46 | |
| Boeken ingeleverd, was bijna geschiedenis kwijt, oftewel het boek wat je zo 60 euro kost.. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 10:56 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |