|
|
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 13:32 | |
| @Alexx, Heb ik al eens geprobeerd, maar die komen er toch niet automatisch bij...? |
|
| |
Daan :'D 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 13:32 | |
| |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 13:34 | |
| @Viktor nee dara moet je iets voor doen, maar kan het niet goed uitleggen sorry |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 13:46 | |
| ik denk dat ik nu nog maar eens ga ontbijten, ik heb nog niets gegeten |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 13:49 | |
| - Blithesoul schreef:
- @Alexx,
Heb ik al eens geprobeerd, maar die komen er toch niet automatisch bij...? Je gaat op je pc naar je downloads, daar klik je op het lettertype dat je wilt dowloaden, en dan komt daar iets op van Please Purchase WinRAR license, en dat klik je gewoon weg. Dan heb je keuze uit de bestandsmap, een True Type-lettertypebestand en de naam van het lettertype en nog wat er achter. Kies voor True Type-lettertypebestand en daar helemaal van voor aan die balk, staat een wit 'blad' met een a in. Als je daar op hebt gedrukt krijg je het hele lettertype te zien in verschillende grote en helemaal vanboven aan het tabblad staat Afdrukken en daar naast Installeren. Dan kies je gewoon voor installeren en klaar. c: Het is makkelijker te doen dan het uit te typen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 13:54 | |
| ik heb nog nooit een warrior cats boek gekocht met mijn ijgen geld |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 13:59 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:00 | |
| - Desertkit schreef:
- Wie wilt er deze avatar gebruiken, ik wou hem zelf gebruiken maar toen die af was bedacht ik me dat die niet bij de kat past waarvoor ik hem maakte.
https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/xkrtqd.jpg Mag ik het plaatje van die kat? :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:01 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:04 | |
| - Desertkit schreef:
- Hiddendance schreef:
- Desertkit schreef:
- Wie wilt er deze avatar gebruiken, ik wou hem zelf gebruiken maar toen die af was bedacht ik me dat die niet bij de kat past waarvoor ik hem maakte.
https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/xkrtqd.jpg Mag ik het plaatje van die kat? :'D http://annemarks.deviantart.com/art/Taking-the-time-to-stop-and-smell-the-flow-356936342
^-^ ik vind het spijtig dat deze kat niet past bij het karakter waarvoor ik die wou gebruiken wand ik vind het een mooie kat en ik vind (al zeg ik het zelf) de avatar best goed gelukt Thanks! Voor welk char wilde je die dan gebruiken, als ik vragen mag? c: Weet iemand een gratis programma/site waarmee je foto's kan nemen met je webcam? Ik heb trouwens een laptop, geen vaste pc c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:05 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:14 | |
| - Hiddendance schreef:
- Desertkit schreef:
- Hiddendance schreef:
- Desertkit schreef:
https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/xkrtqd.jpg Mag ik het plaatje van die kat? :'D http://annemarks.deviantart.com/art/Taking-the-time-to-stop-and-smell-the-flow-356936342
^-^ ik vind het spijtig dat deze kat niet past bij het karakter waarvoor ik die wou gebruiken wand ik vind het een mooie kat en ik vind (al zeg ik het zelf) de avatar best goed gelukt Thanks! Voor welk char wilde je die dan gebruiken, als ik vragen mag? c:
Weet iemand een gratis programma/site waarmee je foto's kan nemen met je webcam? Ik heb trouwens een laptop, geen vaste pc c; Heathpaw maar achteraf past deze kat toch niet bij haar kan ik voor iemand een setje maken? Ik wil aan mijn 'skills' werken |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:15 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:21 | |
| @Hanna oke komt eraan ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:22 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:32 | |
| Zou ik een char maken, gebaseerd op m'n amazing doggie? c: White Fang, dat is ook z'n echte naam <33 En de naam Whitefang is nog niet bezet :3 Deze kans ga ik nemen denk ik c: In welke Clan zou ik 'm stoppen? Iemand een Clan-Request? |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:34 | |
| @Liesje Bedankt voor de uitleg (:voor die lettertype's
@Daan Ik ben op WB (: |
|
| |
Dagmar 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jul 2013 - 14:36 | |