|
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Dutch Names. vr 5 jul 2013 - 20:48 | |
| Ik had echt geen idee waar het hoorde Ik ga een nieuw Warrior Cats verhaal schrijven, maar ik ben echt heel slecht in namen. Als iemand me wilt helpen daarmee, zet gewoon een (nederlandse) naam en uiterlijk beschrijving neer voorbeeld: Vuurstaart - Rode kater met lichtrood puntje op zijn staart, helderblauwe ogen. Natuurlijk ga ik zelf ook heel veel verzinnen. - Other:
|
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. vr 5 jul 2013 - 20:56 | |
| Slangentong - Donkerbruine tabby kater met felgele ogen die door een ongeluk een kleine spleet in het puntje van zijn tong heeft opgelopen.
Zoiets? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 9:47 | |
| Tijgervacht - een goud bruinige tabby met grote gele ogen.
zo goed? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 10:19 | |
| Hagelneus - Een donkergrijze poes met een roze en zwart gespikkelde neus en blauwe ogen. Roosdoorn / Rozendoorn - Een donkerbruine tabby poes met groene ogen en een opvallend roze neus. Eclipshart - Een pikzwarte kater met feloranje ogen Spikkeloor - Een mooie poes met op haar staart, poten en oren zwarte vlekjes
Ik hoop dat je hier wat aan hebt n.n; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 10:38 | |
| Zilverneus - een witte, kortharige poes met grijs-zilver rond haar neus. Eekhoornvacht - een rosse poes met felle, geel-oranje ogen. |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 12:00 | |
| Waterval ~ Blauwgrijze kater met gele ogen Zwartkop ~ lichtgekleurde kater met zwarte poten, staart en gezicht en ambergele ogen Ganzenvlucht ~ Witte poes met oranje vlekken en gele ogen Vissenstaart ~ Zilveren tabby/cyperse poes met een stompje als staart en blauwe ogen Goudenregen ~ Gouden tabby/cyperse kater met ambergele ogen Fruitvlieg ~ kleine lapjespoes met gele ogen Stilhart ~ kleine zwarte kater met groene ogen Bijensteek ~ beige kater met donkere strepen op zijn rug en groene ogen |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 12:02 | |
| Gevallendroom / Een grijze poes met zwarte spikkels; Gebrokenziel / Een albino kater met vuurrode ogen.
voice x meet me x themeWhen some things disappear, and some people die the darkest part of a cat will appear[/size] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 12:09 | |
| Nachtstaart - een witte kater met een zwarte staart. Roodneus - rosse poes met lidtekens rond haar snuit. Leeuwenstaart - bruine, lichtgestreepte kater met een lange vacht en pluizige staart. Witbloem - een sneeuwwitte poes met blauwe ogen. Vuuroog - witte kater (misschien broer van Wistbloem) met grote oranje ogen. Misthart - grijze poes met groene ogen. Glinsteroog - zwarte kater met grote, blauwe ogen. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 16:19 | |
| Vuurtong - Een rossige kater die goed kan liegen Mosvoet - Een kater met donkergroene ogen en een zachte, donkerbruine vacht Dwaallicht - Een witte kat met lichtblauwe ogen Nachtbloem - Een lichtgrijze poes met heel donkerblauwe, bijna zwarte ogen
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. za 6 jul 2013 - 16:25 | |
| Bladerhart - Een roodkleurige vriendelijke poes Goudenkit - een kleine, goudkleurige kater Wolkvacht - een grote, witte vrouwelijke krijger met een pluizige vacht vertaal gewoon enkele namen van hier en je hebt er genoeg |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dutch Names. zo 7 jul 2013 - 6:04 | |
| |
|
| |