|
|
69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jul 2013 - 23:50 | |
| I knew it, Chi, what did you do. People are shipping Twirl and Straw even more :C It's your fault. Straw hates him x'D |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 0:02 | |
| @ Babs, Omg, sorry xD He's not happy about the fact that Straw hates him:C |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 0:16 | |
| Iemand anders fan van Walking Dead? Guess I'm for evah alone xD |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 0:29 | |
| Wat doe je om half 1 's avonds? Een nieuwe manip maken voor Saxon, 'course Xd |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 0:32 | |
|
Laatst aangepast door Brokenecho op vr 5 jul 2013 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 0:37 | |
| Ik blijf nog wel eventjes heuwr, hurhur~
Well, misschien dat ik zo ga gamen, maar goed xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 7:29 | |
| Ik was al om 5 uur wakker en ik wil nu rond rennen xD Nieuwe trailers, nieuwe info. I want FF XIII LR.
(Dat krijg je als je de laatste dagen gwn te veel geslapen hebt)
|
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 7:35 | |
| Wazz; Ik was wakker om 6.50u en heb de laatste tijd écht niet te veel geslapen^^" *Geeuwt* Deze nacht heeft m'n zusje me dan ook nog eens wakker gemaakt, en ik was al duizelig, en misselijk, en heb nu hoofdpijn, en MAN wat kan ik zeuren^^" x'D
Goodmorning! |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 8:07 | |
| Even snel een signature voor Swift, ben er alleen niet blij mee. De naam wilde niet meewerken :c Zo boeken terugbrengen en dan nog even posten. |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 8:17 | |
| Well, ik zie jullie later deze dag nog wel terug^^ We vertrekken zo meteen naar Nederland om Orva te gaan halen en we zijn pas na acht uur pas thuis :3 |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 8:22 | |
| - Graystripe schreef:
- Well, ik zie jullie later deze dag nog wel terug^^ We vertrekken zo meteen naar Nederland om Orva te gaan halen en we zijn pas na acht uur pas thuis :3
Oh, dan wil ik een fotootje zien! Have fun! Dan moet ik zeker nog eens langskomen! :'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 8:41 | |
| *Soof is angry* Mijn moeder, die nog moet werken, heeft me nu wakker gemaakt door heel luidruchtig te douchen.. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 8:59 | |
| Aaah Soof. You go back to bed xP
Ik kan vandaag misscien niet reageren op mn topic p. Ik moet werken. Morgen is mijn broertje jarig, dus ik zie wel xP |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 9:00 | |
| Grom, ik haat het dat IE zo lastig doet ;-; Sorry Peepz, maar ik kan hiermee niet posten D: Ik had het AOT in mijn favorieten gezet zodat ik daar nog kon komen, anders kon ik dat niet. SOWRY D: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 9:10 | |
| - Darkfire schreef:
- Aaah Soof. You go back to bed xP
Ik kan vandaag misscien niet reageren op mn topic p. Ik moet werken. Morgen is mijn broertje jarig, dus ik zie wel xP Gaat niet, als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen D: @Bo;; Post je dan nooit meer? ;_; |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 9:18 | |
| Dat niet, maar tot IE weer een beetje bijdraait ofzo ;-; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 9:19 | |
| Kun je je vader nie overtuigen dat firefox en chrome veel beter zijn en dat het helemaal niets uitmaakt als die ook op de pc staan? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 9:25 | |
| IE draait niet meer bij ben ik bang x'D En wat Waz zegt, het is veel beter om een van die te gebruiken, dan is het forum gewoon completer, want bij IE staan die vakjes van de banner onder elkaar :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 9:29 | |
| Dat heb ik al geprobeerd. En toen ik Chrome ging downloaden via Softonic {Wat wel van mijn vader mocht omdat hij die site vertrouwd} Deed 'ie het niet. Toen probeerde ik mijn vader van te overtuigen voor Firefox, maar dat wou hij niet ;-; Als het echt moet, probeer ik het via mijn mobiel/Ipod. Maar ik wil eerst heel even wachten en kijken of IE misschien bijdraait, maar ik zal het er met mijn vader erover hebben. Misschien kan ik het voor elkaar krijgen maar wss niet. Ik probeer hem al heel erg lang te overtuigen enz. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 9:41 | |
| - Jaypaw schreef:
- Dat heb ik al geprobeerd. En toen ik Chrome ging downloaden via Softonic {Wat wel van mijn vader mocht omdat hij die site vertrouwd} Deed 'ie het niet. Toen probeerde ik mijn vader van te overtuigen voor Firefox, maar dat wou hij niet ;-; Als het echt moet, probeer ik het via mijn mobiel/Ipod. Maar ik wil eerst heel even wachten en kijken of IE misschien bijdraait, maar ik zal het er met mijn vader erover hebben. Misschien kan ik het voor elkaar krijgen maar wss niet. Ik probeer hem al heel erg lang te overtuigen enz.
Chrome kan je gewoon via de officiële site downloaden? klik Die is het meest betrouwbaar van allemaal. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|