Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Smellbelly
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 14:28

Hehe ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 14:28

Laat maar :'3

Laatst aangepast door Blossompaw op za 6 jul 2013 - 14:34; in totaal 2 keer bewerkt
Fantasypaw.
Member
Eva
119
Actief

CAT'S PROFILE
Fantasypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 14:30

Autmnleaf, heb gereageert op het topicje ^^
Gheghe, Fantasykit post goed
Autumnleaf
StarClan
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 14:38

Eigenlijk had Autumnleaf haar al uitgenodigd om te beginnen.

Reageer straks, eerst eeb lied maken.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:23

Mijn arm klopt heel eng ;-;
Ik hoop dat het niet iets raars is, maar ik kan er niets aan doen dat ik me nu zorgen maak D:
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:25

Ugh .w.
Ik heb honger x'D Maar ik kan nog niet eten. Over een kwartier pas, ofzo *stare*
Desertkit
Member
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:26

Hmmm zal ik Lovelypaw een cruch laten krijgen op haar enige vriend of op de kater waar ze zich het meest aan ergert maar wie ze eigenlijk ook wel apart en speciaal vind...-zucht- moeilijke keuze
Smellbelly
Member
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:35

@Alexx; die kater waarop ze geërgerd is. Razz
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:48

Evergreen is echt geniaal bij dat topic met Moriarty x'D
Smellbelly
Member
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:50

@Shrew; Ehm... wat denk je zo ongeveer over Nettle... Ik wil Nettlekit heel graag... *schaamt zich dood*
--
Urgg... Ik post nu zo slecht!
Sequoiafall
Member
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:56

Ik heb echt een vaag idee voor hoe ik met meerdere mensen een verhaal kan schrijven...
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:58

Sequoiafall schreef:
Ik heb echt een vaag idee voor hoe ik met meerdere mensen een verhaal kan schrijven...
Zoiets had ik ook in gedachten. Bijv een Warriors verhaal en dan dat mensen ieder een hoofdpersoon uit een andere Clan bespelen en dan om en om posten x'D
Ik denk dat het alleen heel rommelig wordt, though d:
Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:59

Shrewleap schreef:
Sequoiafall schreef:
Zoiets had ik ook in gedachten. Bijv een Warriors verhaal en dan dat mensen ieder een hoofdpersoon uit een andere Clan bespelen en dan om en om posten x'D

dat had ik ook in gedachten, maar mijn "nieuwe" idee was dat iemand begint met een stukje verhaal van bijv. 15 zinnen en dan gaat iemand verder met datzelfde verhaal en mag dan ook maar 15 zinnen schrijven en zo door totdat het verhaal af is xd
Smellbelly
Member
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 16:00

Sequoiafall schreef:
Shrewleap schreef:
Sequoiafall schreef:

dat had ik ook in gedachten, maar mijn "nieuwe" idee was dat iemand begint met een stukje verhaal van bijv. 15 zinnen en dan gaat iemand verder met datzelfde verhaal en mag dan ook maar 15 zinnen schrijven en zo door totdat het verhaal af is xd
Klinkt leuk.
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 16:01

Sequoiafall schreef:
Shrewleap schreef:
Sequoiafall schreef:

Dat hebben ik ooit op school gedaan in de klas bij nederlands, haha :')
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 16:02

... Ftw, ik heb geslapen tot vier uur
Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 16:02

Zal ik zo'n event maken?
Leafheart
StarClan
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 16:05

Graystripe schreef:
... Ftw, ik heb geslapen tot vier uur
IK wou dat ik dat kon.. Hoewel mijn ouders dan boos op me zouden zijn xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 16:05

@Marieke;;
Eeyup C:

@Chi;;
Wil je op MSN/eBuddy komen? (:
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 16:11

Ik weet nog dat wij dat bij nederlands gedaan hadden in de klas, dat met die verhalen. Toen gingen we in rijen zitten en moest iedereen een begin schrijven en daarna verder schrijven. Zo'n jongen, enorme minecraft fan, had dus over minecraft geschreven dat het echt alles was en alles, en de rest haatte Minecraft en samen hebben we er uiteindelijk voor gezorgd dat op het einde heel minecraft uit elkaar viel (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: