|
|
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 14:28 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 14:28 | |
|
Laatst aangepast door Blossompaw op za 6 jul 2013 - 14:34; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Eva 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 14:30 | |
| Autmnleaf, heb gereageert op het topicje ^^
Gheghe, Fantasykit post goed |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 14:38 | |
| Eigenlijk had Autumnleaf haar al uitgenodigd om te beginnen.
Reageer straks, eerst eeb lied maken. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:23 | |
| Mijn arm klopt heel eng ;-; Ik hoop dat het niet iets raars is, maar ik kan er niets aan doen dat ik me nu zorgen maak D: |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:25 | |
| Ugh .w. Ik heb honger x'D Maar ik kan nog niet eten. Over een kwartier pas, ofzo *stare* |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:26 | |
| Hmmm zal ik Lovelypaw een cruch laten krijgen op haar enige vriend of op de kater waar ze zich het meest aan ergert maar wie ze eigenlijk ook wel apart en speciaal vind...-zucht- moeilijke keuze |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:35 | |
| @Alexx; die kater waarop ze geërgerd is. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:48 | |
| Evergreen is echt geniaal bij dat topic met Moriarty x'D |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:50 | |
| @Shrew; Ehm... wat denk je zo ongeveer over Nettle... Ik wil Nettlekit heel graag... *schaamt zich dood* -- Urgg... Ik post nu zo slecht! |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:56 | |
| Ik heb echt een vaag idee voor hoe ik met meerdere mensen een verhaal kan schrijven... |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:58 | |
| - Sequoiafall schreef:
- Ik heb echt een vaag idee voor hoe ik met meerdere mensen een verhaal kan schrijven...
Zoiets had ik ook in gedachten. Bijv een Warriors verhaal en dan dat mensen ieder een hoofdpersoon uit een andere Clan bespelen en dan om en om posten x'D Ik denk dat het alleen heel rommelig wordt, though d: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 15:59 | |
| - Shrewleap schreef:
- Sequoiafall schreef:
- Ik heb echt een vaag idee voor hoe ik met meerdere mensen een verhaal kan schrijven...
Zoiets had ik ook in gedachten. Bijv een Warriors verhaal en dan dat mensen ieder een hoofdpersoon uit een andere Clan bespelen en dan om en om posten x'D Ik denk dat het alleen heel rommelig wordt, though d: dat had ik ook in gedachten, maar mijn "nieuwe" idee was dat iemand begint met een stukje verhaal van bijv. 15 zinnen en dan gaat iemand verder met datzelfde verhaal en mag dan ook maar 15 zinnen schrijven en zo door totdat het verhaal af is xd |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 16:00 | |
| - Sequoiafall schreef:
- Shrewleap schreef:
- Sequoiafall schreef:
Zoiets had ik ook in gedachten. Bijv een Warriors verhaal en dan dat mensen ieder een hoofdpersoon uit een andere Clan bespelen en dan om en om posten x'D Ik denk dat het alleen heel rommelig wordt, though d: dat had ik ook in gedachten, maar mijn "nieuwe" idee was dat iemand begint met een stukje verhaal van bijv. 15 zinnen en dan gaat iemand verder met datzelfde verhaal en mag dan ook maar 15 zinnen schrijven en zo door totdat het verhaal af is xd Klinkt leuk. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 16:01 | |
| - Sequoiafall schreef:
- Shrewleap schreef:
- Sequoiafall schreef:
Zoiets had ik ook in gedachten. Bijv een Warriors verhaal en dan dat mensen ieder een hoofdpersoon uit een andere Clan bespelen en dan om en om posten x'D Ik denk dat het alleen heel rommelig wordt, though d: dat had ik ook in gedachten, maar mijn "nieuwe" idee was dat iemand begint met een stukje verhaal van bijv. 15 zinnen en dan gaat iemand verder met datzelfde verhaal en mag dan ook maar 15 zinnen schrijven en zo door totdat het verhaal af is xd Dat hebben ik ooit op school gedaan in de klas bij nederlands, haha :') |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 16:02 | |
| ... Ftw, ik heb geslapen tot vier uur |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 16:02 | |
| |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 16:05 | |
| - Graystripe schreef:
- ... Ftw, ik heb geslapen tot vier uur
IK wou dat ik dat kon.. Hoewel mijn ouders dan boos op me zouden zijn xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 16:05 | |
| @Marieke;; Eeyup C:
@Chi;; Wil je op MSN/eBuddy komen? (: |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jul 2013 - 16:11 | |
| Ik weet nog dat wij dat bij nederlands gedaan hadden in de klas, dat met die verhalen. Toen gingen we in rijen zitten en moest iedereen een begin schrijven en daarna verder schrijven. Zo'n jongen, enorme minecraft fan, had dus over minecraft geschreven dat het echt alles was en alles, en de rest haatte Minecraft en samen hebben we er uiteindelijk voor gezorgd dat op het einde heel minecraft uit elkaar viel (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|