|
|
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:42 | |
| - Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Iemand een topicje met Staggerd? 'k moet even gelijk een topicje met hem hebben (':
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: Bien sûr (: Stag met ..? Saltie, ik moet haar actief krijgen xD M'okay, wil jij aanmaken? Ik moet namelijk zo op die van Briarkit reageren en m'n eten klaar maken (: Ja, tuurlijk. SPT of niet? Dat mag je zelf allemaal verzinnen als je bezig bent (; Wat jou het beste ligt, dus. |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:42 | |
| |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:44 | |
| - Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Iemand een topicje met Staggerd? 'k moet even gelijk een topicje met hem hebben (':
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: Bien sûr (: Stag met ..? Saltie, ik moet haar actief krijgen xD M'okay, wil jij aanmaken? Ik moet namelijk zo op die van Briarkit reageren en m'n eten klaar maken (: http://warriorcats.bigforumpro.com/t12078-spt-staggeltop-hey-dude#297770Hier is het topic, en zeg gerust Her of Herbert ^^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:46 | |
| Heb gepost Alex! Inmiddels is die wel echt flut, ik hoop dat je er toch iets mee kan x'D |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:49 | |
| @Cato, oke ik maak eerst topic met Sharpkit aan en dan zal ik met Lucky reageren
Laatst aangepast door Sharpkit op wo 3 jul 2013 - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:49 | |
| - Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: Bien sûr (: Stag met ..? Saltie, ik moet haar actief krijgen xD M'okay, wil jij aanmaken? Ik moet namelijk zo op die van Briarkit reageren en m'n eten klaar maken (: Ja, tuurlijk. SPT of niet? Dat mag je zelf allemaal verzinnen als je bezig bent (; Wat jou het beste ligt, dus. Ik heb er een SPT van gemaakt, gaat iets sneller. ^^ klik |
|
| |
Butter<3 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:52 | |
| Danii, topic Saltpaw x Icicle dan maar nood gedwongen xD |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:55 | |
| op Internet is er zo'n mega stamboom van m'n familie te vinden, zo vanaf 1700 XD |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:00 | |
| Hahaha XD Ik zou dat topic van Twirlfang en Dawnpaw bijna willen joinen met Darkfire X''D -ik heb het even snel door gelezen- |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:01 | |
| - Stormstar schreef:
- Hahaha XD
Ik zou dat topic van Twirlfang en Dawnpaw bijna willen joinen met Darkfire X''D -ik heb het even snel door gelezen- lolz |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:01 | |
| - Iciclepaw. schreef:
- Danii, topic Saltpaw x Icicle dan maar nood gedwongen xD
Hehe, sure. Maak jij aan? :3 |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:02 | |
| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:39 | |
| Mijn o zo lieve Leafstorm <3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:42 | |
| Ziekig, kan nog niet eens een halve post goed formuleren.. :\ Zou ik maar gewoon gaan tekenen? |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:43 | |
| Ik weet nog steeds niet zeker of ik Staggerd charmant, overduidelijk happy of koud ga maken (': En RPG'en met allemaal lieve katjes helpt ook niet echt, tegen kittens kan je onmogelijk vervelend doen, een bange Apprentice moet je wel geruststellen en zijn zusje, ja, daar is hij te gehecht aan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:43 | |
| Wat vinden jullie van Desert haar setje?
ikzelf ben er niet echt blij mee... |
|
| |
| |
| |
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:45 | |
| - Leafstorm schreef:
- Staggallop schreef:
- Ik weet nog steeds niet zeker of ik Staggerd charmant, overduidelijk happy of koud ga maken (':
En RPG'en met allemaal lieve katjes helpt ook niet echt, tegen kittens kan je onmogelijk vervelend doen, een bange Apprentice moet je wel geruststellen en zijn zusje, ja, daar is hij te gehecht aan. Zin in een topicje met Leafstorm? Als jij hem zou willen aanmaken ben ik al blij (: @Desertkit Ik zou de naam op je ava weglaten, en er misschien een randje omheen doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 18:46 | |
| @Staggalop ik kan geen randjes maken... en oke |
|
| |
| |
| |
| |