|
|
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:12 | |
| - camarovi schreef:
- *for the Belgians here*
de koning gaat aftreden O.o Ik weet het :3 Best wel spannend eigenlijk xD |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:13 | |
| Iemand een topicje met Staggerd? 'k moet even gelijk een topicje met hem hebben (': Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:16 | |
| Deze ava past denk ik wat beter bij het os ;o |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:17 | |
| - Blossompaw schreef:
- Deze ava past denk ik wat beter bij het os ;o
ja maar de kitten erop is wel te jong xd |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:18 | |
| Nou en :'D *hugt blossom* Raar om te bedenken dat ze straks blauw is :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:21 | |
| @Cato, i know ik heb hetzelfde met Lucky |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:22 | |
| - Staggallop schreef:
- Iemand een topicje met Staggerd? 'k moet even gelijk een topicje met hem hebben (':
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil wel, ik heb Briarkit voor je, maar ik kan vanaf morgen tot 14 juli niet reageren dus dat wordt misschien wat moeilijk. :c |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:22 | |
| Er moet nog zoveel met d'r gebeuren in SkyClan x'DD Misschien handig als ik post, zal even kijken of het lukt op Lucky x Blossom n.n |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:26 | |
| - Moriarty schreef:
- Staggallop schreef:
- Iemand een topicje met Staggerd? 'k moet even gelijk een topicje met hem hebben (':
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil wel, ik heb Briarkit voor je, maar ik kan vanaf morgen tot 14 juli niet reageren dus dat wordt misschien wat moeilijk. :c Een mega snel SPT topic? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:27 | |
| @Cato oke ^-^ en als we snel dit topic van Luckypaw x Blossom afmaken dan kunnen we nog snel dat doen tussen Lucky x Blossom x Rose (al denk ik dat we Rose gaan moeten vervangen door een andere poes..) en daarna kan je (als Blossom 9 moons is) haar laten vallen ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:29 | |
| - Staggallop schreef:
- Moriarty schreef:
- Staggallop schreef:
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil wel, ik heb Briarkit voor je, maar ik kan vanaf morgen tot 14 juli niet reageren dus dat wordt misschien wat moeilijk. :c Een mega snel SPT topic? (: Oke ^_^ Ik zal wel maken c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:32 | |
| En Desertkit heeft een setje ^-^ maar ben er niet helemaal blij mee...... |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:34 | |
| - Desertkit schreef:
- @Cato oke ^-^
en als we snel dit topic van Luckypaw x Blossom afmaken dan kunnen we nog snel dat doen tussen Lucky x Blossom x Rose (al denk ik dat we Rose gaan moeten vervangen door een andere poes..) en daarna kan je (als Blossom 9 moons is) haar laten vallen ^-^ jaa is goed ;D
Alleen had ik net bijna m'n post af en toen klikte ik 'm per ongeluk weg.. -.- Dus zal even kijken of ik 'm opnieuw kan maken, anders doe ik dat later. |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:34 | |
| - Staggallop schreef:
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:35 | |
| - Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: Bien sûr (: Stag met ..? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:36 | |
| - Blossompaw schreef:
- Desertkit schreef:
- @Cato oke ^-^
en als we snel dit topic van Luckypaw x Blossom afmaken dan kunnen we nog snel dat doen tussen Lucky x Blossom x Rose (al denk ik dat we Rose gaan moeten vervangen door een andere poes..) en daarna kan je (als Blossom 9 moons is) haar laten vallen ^-^ jaa is goed ;D
Alleen had ik net bijna m'n post af en toen klikte ik 'm per ongeluk weg.. -.- Dus zal even kijken of ik 'm opnieuw kan maken, anders doe ik dat later. ^-^ en oke, ik ken dat, gebeurt bij mij soms ook |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:37 | |
| - Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: Bien sûr (: Stag met ..? Saltie, ik moet haar actief krijgen xD |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:38 | |
| - Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: Bien sûr (: Stag met ..? Saltie, ik moet haar actief krijgen xD M'okay, wil jij aanmaken? Ik moet namelijk zo op die van Briarkit reageren en m'n eten klaar maken (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:39 | |
| @Danii als je Saltpaw actief wilt maken misschien een topic Sharpkit x Saltpaw? |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 17:41 | |
| - Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
- Saltpaw schreef:
- Staggallop schreef:
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel* Ik wil ook wel een topicje c: Bien sûr (: Stag met ..? Saltie, ik moet haar actief krijgen xD M'okay, wil jij aanmaken? Ik moet namelijk zo op die van Briarkit reageren en m'n eten klaar maken (: Ja, tuurlijk. SPT of niet?
@Alex; Is goed! Maak jij het topic aan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|