Algemene Onzin Topic - Pagina 9

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
Moriarty
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 9 DPKsfdL
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:12

camarovi schreef:
*for the Belgians here*

de koning gaat aftreden O.o
Ik weet het :3
Best wel spannend eigenlijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
76
Actief

CAT'S PROFILE
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:13

Iemand een topicje met Staggerd? 'k moet even gelijk een topicje met hem hebben (':
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel*
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:16

Deze ava past denk ik wat beter bij het os ;o
Desertkit
Member
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:17

Blossompaw schreef:
Deze ava past denk ik wat beter bij het os ;o

ja maar de kitten erop is wel te jong xd
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:18

Nou en :'D *hugt blossom*
Raar om te bedenken dat ze straks blauw is :c
Desertkit
Member
250
Actief

CAT'S PROFILE
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:21

@Cato, i know ik heb hetzelfde met Lucky
Moriarty
Member
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:22

Staggallop schreef:
Iemand een topicje met Staggerd? 'k moet even gelijk een topicje met hem hebben (':
Zijn karakter zal nog wel in de maak zijn, maar het moet zeker een leuke kater worden *wenkbrauwwiebel*
Ik wil wel, ik heb Briarkit voor je, maar ik kan vanaf morgen tot 14 juli niet reageren dus dat wordt misschien wat moeilijk. :c
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:22

Er moet nog zoveel met d'r gebeuren in SkyClan x'DD
Misschien handig als ik post, zal even kijken of het lukt op Lucky x Blossom n.n
Staggallop
Member
76
Actief

CAT'S PROFILE
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:26

Moriarty schreef:
Staggallop schreef:
Ik wil wel, ik heb Briarkit voor je, maar ik kan vanaf morgen tot 14 juli niet reageren dus dat wordt misschien wat moeilijk. :c
Een mega snel SPT topic? (:
Desertkit
Member
250
Actief

CAT'S PROFILE
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:27

@Cato oke ^-^
en als we snel dit topic van Luckypaw x Blossom afmaken dan kunnen we nog snel dat doen tussen Lucky x Blossom x Rose (al denk ik dat we Rose gaan moeten vervangen door een andere poes..) en daarna kan je (als Blossom 9 moons is) haar laten vallen ^-^
Moriarty
Member
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:29

Staggallop schreef:
Moriarty schreef:
Staggallop schreef:
Een mega snel SPT topic? (:
Oke ^_^
Ik zal wel maken c:
Desertkit
Member
250
Actief

CAT'S PROFILE
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:32

En Desertkit heeft een setje ^-^
maar ben er niet helemaal blij mee......
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:34

Desertkit schreef:
@Cato oke ^-^
en als we snel dit topic van Luckypaw x Blossom afmaken dan kunnen we nog snel dat doen tussen Lucky x Blossom x Rose (al denk ik dat we Rose gaan moeten vervangen door een andere poes..) en daarna kan je (als Blossom 9 moons is) haar laten vallen ^-^

jaa is goed ;D

Alleen had ik net bijna m'n post af en toen klikte ik 'm per ongeluk weg.. -.-
Dus zal even kijken of ik 'm opnieuw kan maken, anders doe ik dat later.
Saltdale
Member
Danii
193

CAT'S PROFILE
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:34

Staggallop schreef:
Ik wil ook wel een topicje c:
Staggallop
Member
76
Actief

CAT'S PROFILE
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:35

Saltpaw schreef:
Staggallop schreef:
Bien sûr (:
Stag met ..?
Desertkit
Member
250
Actief

CAT'S PROFILE
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:36

Blossompaw schreef:
Desertkit schreef:
@Cato oke ^-^

jaa is goed ;D

Alleen had ik net bijna m'n post af en toen klikte ik 'm per ongeluk weg.. -.-
Dus zal even kijken of ik 'm opnieuw kan maken, anders doe ik dat later.

^-^

en oke, ik ken dat, gebeurt bij mij soms ook
Saltdale
Member
Danii
193

CAT'S PROFILE
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:37

Staggallop schreef:
Saltpaw schreef:
Staggallop schreef:
Bien sûr (:
Stag met ..?
Saltie, ik moet haar actief krijgen xD
Staggallop
Member
76
Actief

CAT'S PROFILE
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:38

Saltpaw schreef:
Staggallop schreef:
Saltpaw schreef:
Staggallop schreef:
Bien sûr (:
Stag met ..?
M'okay, wil jij aanmaken? Ik moet namelijk zo op die van Briarkit reageren en m'n eten klaar maken (:
Desertkit
Member
250
Actief

CAT'S PROFILE
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:39

@Danii als je Saltpaw actief wilt maken misschien een topic Sharpkit x Saltpaw?
Saltdale
Member
Danii
193

CAT'S PROFILE
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:41

Staggallop schreef:
Saltpaw schreef:
Staggallop schreef:
Saltpaw schreef:
Staggallop schreef:
Bien sûr (:
Stag met ..?
M'okay, wil jij aanmaken? Ik moet namelijk zo op die van Briarkit reageren en m'n eten klaar maken (:
Ja, tuurlijk. SPT of niet?

@Alex; Is goed! Maak jij het topic aan?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: