The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The Perfect Story - Summer 2013

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Whitefang
Member
The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 20:29

Okay,, in orde~
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:17

Is het misschien mogelijk als ik een beetje extra tijd krijg?? Ik ben net terug van 10 dagen kamp, morgen ga ik naar walibi en een paar dagen daarna vertrek ik weer op reis tot 8 augustus ;s
Whitefang
Member
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 10:27

We waren wel van plan om de uitslag echt op 4 augustus te posten.... x3 En anders post je gewoon een paar hoofdstukken van je verhaal of zo?
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 9:35

Even om jullie op de hoogte te houden; Jullie hebben nog 5 dagen en dan moet je jou verhaal hebben ingestuurd! Gelieve ze niet op de laatste moment op te sturen, want het is veel leeswerk voor de jury, en ik weet van mezelf dat ik nooit al die verhalen op 1 dag kan lezen^^"
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimedi 30 jul 2013 - 15:09

Is het ook mogelijk een mail te sturen als je over het woordenlimiet bent gegaan? Want dubbele PM's kunnen onduidelijk zijn enzo :/ Ik weet niet zeker of het woordenlimiet er nog is, maar dat ik een tweede optie heb xD
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimedi 30 jul 2013 - 16:47

Jha, ik heb een speciaal e-mail adres voor m'n blog waar de verhalen top 3 trouwens op komen te staan, dus daar mag je het wel heen sturen: lis.warrior@hotmail.com
Dit is m'n (volledig net opgestarte) blog trouwens: http://bloggen.be/liswarrior/
Daar komen dus de 3 winnende verhalen op te staan c:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 13:28

Opgestuurd naar Hiddendance, het paste gewoon (:
-het is btw maar een deel omdat ik in tijdnood kwam d:-
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 14:52

Sorry guys. Jullie hebben Juul en mij de meest geweldige fanfic ever gegeven, maar we kregen het niet voor elkaar om ook werkelijk iets te schrijven wat goed hierin paste. Te ingewikkeld enzo, te lange storyline etc.
Mad Hatter
Member
Meap
86
Actief

CAT'S PROFILE
Mad Hatter
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 0:13

Oww shit... Ik heb het veel te druk gehad met amerika ennik heb mijn verhaal nog niet af.... Sorry!
Ik denk niet dat jullie willen wachten op en luie kiddo dus ik meld me bij deze af.
Gooseberry
Member
128
Afwezig
Weapon of choice

CAT'S PROFILE
Rank:
Gooseberry
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 0:24

@Liese, ik heb eergisteren een sms gekregen van Spottednose/Kiana waarin ze zei dat ze haar verhaal iets later gaat inleveren aangezien ze na haar kamp meteen weer is vertrokken op vakantie en dus nog geen tijd heeft gehad voor dit. Ik moest dit even doorgeven aan je ~
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 10:59

Ik heb nog maar 3 verhalen binnen gekregen, waarvan 1 van Laurierblad is die gestopt is met Warrior Cats... We zouden vandaag gaan kiezen... x3 Ik zal de tijd dus verlengen t.e.m. 18 augustus. Dan kunnen degene die dachten dat ze het niet zouden redden ook nog meedoen als ze zin hebben en dan zijn ook alle juryleden terug van vakantie & stuff.
.Leopardpaw
Member
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 11:03

Ik heb m'n verhaal naar Twilightmoon's mail aders gestuurd. Is hij aangekomen?
spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 22:26

dankjewel dat je het wilde verzetten!! ;D ben net terug c:
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 12:02

Ik heb buiten Quinty's en Laura's verhaal nog geen andere verhalen gehad, is dat normaal? Rolling Eyes 
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 15:50

Ik was nog vergeten die van Cynthia door te sturen, maar voor de rest heb ik gisteren nog nagekeken en had ik niets binnen.... x3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 19:54

Wacht, mijn verhaal was toch ook gewoon goed overgekomen? Of niet?
.Leopardpaw
Member
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 20:12

Is de uitslag er al???
Dovepaw
Member
The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 9:24

Er zijn maar ongeveer 6 verhalen ingezonden, dus iedereen die ingezonden heeft wint.. Er is wel een 1e, 2e en 3e plaats, maar de rest krijgt gewoon ook dezelfde prijs als de 2e en 3e plaats.
Ik zal de uitslag zo spoedig mogelijk bekend maken. Ook komt er een prijzen topic, waar je je prijs/prijzen mag aanvragen.
Lis x
Riverdance
Member
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 19:57

Zo leuk dat iedereen iets krijgt xD
Atum
Member
De luiaard >=D
37
Actief

CAT'S PROFILE
Atum
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 22:00

ik ben zo nieuwschrierig en ik hou het in de gaten hoor xP
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013   The Perfect Story - Summer 2013 - Pagina 5 Icon_minitime

The Perfect Story - Summer 2013
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Events-
Ga naar: