| The Perfect Story - Summer 2013 | |
|
|
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 11:19 | |
| Esmee; Accepted! En de lengte van je verhaal maakt niet uit, maar je zou toch wel minstens 1000 woorden moeten hebben, dat is nog niet zo moeilijk hé... c; Ik zet je er even bij :] |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 11:58 | |
| Ik wil deelnemen! Mijn naam: Waz Naam bekendste account: Fireheart Leeftijd: 18 jaar (whyy this question, i'm old D: ) Verhaal onderwerp: Dunno yet.
Ligt een beetje aan of ik de inspiratie kan vinden om iets leuks te schrijven, miss een one-shot die bij mn fanfic past ofzo. Kan dus zijn dat t uiteindelijk toch niets wordt xD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 12:01 | |
| Okay, is goed c: Ik zet je mee op het lijstje :] |
|
| |
Meap 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 13:41 | |
| Ik wil deelnemen! Mijn naam: Menai Naam bekendste account: Mad Hatter... Leeftijd: 16 Verhaal onderwerp: ...? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 13:42 | |
| |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 13:44 | |
| Ik zou liefst hebben dat als je die verhalen doorstuurt dat je dat naar Sharpkit doet in de plaats van naar Lovelypaw ok? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 13:46 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Ik zou liefst hebben dat als je die verhalen doorstuurt dat je dat naar Sharpkit doet in de plaats van naar Lovelypaw ok?
Okay, dan verander ik dat even in het lijstje met juryleden. In de plaats van Lovelypaw/Sharpkit zet ik dan gewoon Sharpkit, dat is duidelijker voor me c; |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 vr 5 jul 2013 - 13:48 | |
| - Hiddendance schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Ik zou liefst hebben dat als je die verhalen doorstuurt dat je dat naar Sharpkit doet in de plaats van naar Lovelypaw ok?
Okay, dan verander ik dat even in het lijstje met juryleden. In de plaats van Lovelypaw/Sharpkit zet ik dan gewoon Sharpkit, dat is duidelijker voor me c; oke ^-^ |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 za 6 jul 2013 - 1:09 | |
| Als het minimum 1000 woorden is, is er ook een maximum? Ik zit nu namelijk bijna tegen de 500 woorden aan en ben nog in het begin :/ En ik heb geen zin om het af te raffelenxD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 za 6 jul 2013 - 10:56 | |
| - Timesong schreef:
- Als het minimum 1000 woorden is, is er ook een maximum?
Ik zit nu namelijk bijna tegen de 500 woorden aan en ben nog in het begin :/ En ik heb geen zin om het af te raffelenxD Natuurlijk niet c: Je mag zo lang gaan als je wilt! De juryleden hebben toch minstens 3 dagen de tijd om alle verhalen te lezen, dus we zullen er wel komen c; Maar het is nu niet dat je een boek moet gaan schrijven van 100 bladzijden of zo hé x'D |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 za 6 jul 2013 - 10:56 | |
| - Hiddendance schreef:
- Timesong schreef:
- Als het minimum 1000 woorden is, is er ook een maximum?
Ik zit nu namelijk bijna tegen de 500 woorden aan en ben nog in het begin :/ En ik heb geen zin om het af te raffelenxD Natuurlijk niet c: Je mag zo lang gaan als je wilt! De juryleden hebben toch minstens 3 dagen de tijd om alle verhalen te lezen, dus we zullen er wel komen c; Maar het is nu niet dat je een boek moet gaan schrijven van 100 bladzijden of zo hé x'D Dat was ik niet van plan nee x'D Maar ik kom wss ruimschoots over die 1000 woorden heen. Daarom vroeg ik 't~ |
|
| |
Dagmar 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 za 6 jul 2013 - 14:24 | |
| zou je de PM's naar Mosspaw. kunnen sturen aub want op haar ben ik het meeste actief momenteel |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 8:58 | |
| Dagmar; Okay, wordt geregeld! Ik zet haar dan ook wel even als je bekendste account c;
Melding Melding Melding Melding -------------------------------------- Aangezien er al best veel aanmeldingen zijn gekomen, en ik niet echt verwacht dat er nog veel meer gaan komen, ga ik de aanmeldingen binnen 2 dagen sluiten.
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 9:35 | |
| zouden jullie de verhalen naar Owlkit willen sturen, en niet naar Wolftear |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 9:57 | |
| - Owlkit schreef:
- zouden jullie de verhalen naar Owlkit willen sturen, en niet naar Wolftear
Ikzelf stuur de verhalen door naar de juryleden, de deelnemers moeten de verhalen enkel naar mij doorsturen ;3 Ik zal het dan veranderen naar Owlkit, en niet Wolftear, dat is makkelijker voor me c; |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 10:33 | |
| Het thema van mijn verhaal (Icicle) word zomerliefdes haha |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 10:51 | |
| |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 12:10 | |
| zou je ze ook wat eerder kunnen doorsturen, op 5 augustus zit ik in Frankrijk, we vertrekken 3 augustus |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 12:41 | |
| Hanna; De verhalen die ik binnenkrijg stuur ik meteen door, maar als ze later worden ingestuurd... ;3 Maar welke dag ben je terug van Frankrijk? |
|
| |
Anna Larsson but call me: ♥Duckface♥! 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 zo 7 jul 2013 - 12:48 | |
| Kan ik nog meedoen?
Ik wil deelnemen! Mijn naam: Anna / Duckface Naam bekendste account: Smellpaw Leeftijd: 13 j. Verhaal onderwerp: Waking up in the death Droge titel maar ik kon niets anders verzinnen.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The Perfect Story - Summer 2013 | |
| |
|
| |
|