Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang do 4 jul 2013 - 12:48 | |
| Hij glimlachte even maar door het waterige licht dat in de den scheen kon Foxstream waarschijnlijk de helft van zijn gezicht nog niet eens zien. "Ja, als Shrew me nu ziet dan zit ik in de problemen, sowieso." Hij greens even en ging snel met zijn tong over zijn schouders. |
|
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang ma 8 jul 2013 - 8:11 | |
| "Ja, als Shrew me nu ziet dan zit ik in de problemen, sowieso." De poes moest even grinniken, 'Shrew zou gek zijn, moest ze nu door de regen lopen.' sprak ze grijnzend. Ach, die poes was gewoon veel te jaloers op alles en iedereen. Was het niet logisch dat men ging schuilen als het ging regenen? Tja, dat dat nou toevallig met een poes was...
|
|
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang ma 15 jul 2013 - 11:08 | |
| 'Shrew zou gek zijn, moest ze nu door de regen lopen.' Hij grinnikte en knikte. "Dan ken je haar nog niet." Hij greens even. Natuurlijk kende de twee poezen elkaar niet goed, en dat was maar goed ook. Zouden die twee alleen in één ruimte zitten, dan was hij er zeker van dat er bloed zou verspild worden. |
|
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang zo 21 jul 2013 - 12:28 | |
| "Dan ken je haar nog niet." Even grinnikte de poes, 'Nee, dat klopt.' Ze richtte haar blik op de stromende regen buiten. 'Ik geloof dat we hier wel een tijdje vast zitten. Maar ik zou Shrewleap geniaal vinden, moest ze ons hier vinden net nu.' Een vrolijke grijns stond op haar gezicht, terwijl ze de kater aankeek.
|
|
| Onderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang | |
| |
|