|
|
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:41 | |
| - Finchkit schreef:
- Simplepaw schreef:
- Finchkit schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
- Ik zit nu 1 mavo, en ga sowiso over. Ik kán zelfs doorstromen naar 2 havo als mijn toetsweekcijfers goed zijn D:
Ga je dat doen, als ze goed genoeg zijn?
Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... Zeg je tegen iemand die voor volgend jaar Latijn én Grieks heeft gekozen x'D Het is inderdaad wel stampen, ja, maar ik vind vertalen gewoon echt geweldig d: o
Dat je dat vol houd! Ik vind vertalen juist vreselijk, maar ik wil later veearts worden en dan is wat Latijn kennen toch wel heel handig... Hoe is Grieks? Ik wil tandarts worden, dus zal ik Latijn ook wel moeten nemen c: Grieks is een beetje hetzelfde, ik vind het zelf makkelijker, aangezien de naamvallen veel meer van elkaar verschillen, maar je moet eerst dat alfabet goed kennen, anders kom je niet veel verder x'D Voordeel is wel dat ik nu Grieks kan lezen, maar nieuw-Grieks, dat kan je dan weer niet begrijpen d:
@Cato;; Uhm.. Congrats? c: Ook weer zo lekker logisch, dat je nieuw Grieks dan voor geen meter begrijpt haha. Lijkt dat echt zo weinig op elkaar?
*Juicht* naamvallen die meer verschillen klinkt heel fijn ^,^' En er zijn thank God ook lidwoorden, dus naamvallen zijn dan echt zo simpel. Er is echter wel een extra soort iets, je hebt behalve het passief en actief ook medium en die zijn soms wel irritant xD
@Daan;; Ik wist echt niet dat je op andere niveaus sneller klaar bent met school ^^" Ik moet gewoon tot de 6e c: Lidwoorden? eindelijk... Die mis ik dus zo erg met Latijn....
Is er iemand vandaag van plan te gaan streamen ofzo? Ik straks Yaay : D Wat ga je streamen? Tekenen of Guild Wars 2 spelen c: Guild Wars ken ik niet, but no matter. |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:42 | |
| Ik heb eens een kat getekend op papier, iemand die ze wilt zien? Ik begin al ietsjes beter te worden c: |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| @Esmee; Doe Guild Wars 2 <3 Dan kom ik ook kijken :'D Heb die toevallig net gekocht x'D
Ik ga, in de nabije toekomst, vaker streamen, als ik een goede headset heb weten te bemachtigen xD Want dan kan ik ook commentaar geven en shizzle~ |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| |
|
| |
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:43 | |
| - Roseheart schreef:
- Ik heb eens een kat getekend op papier, iemand die ze wilt zien? Ik begin al ietsjes beter te worden c:
tuurlijk! ik hou van tekeningen |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:43 | |
| - Timesong schreef:
- @Esmee; Doe Guild Wars 2 <3 Dan kom ik ook kijken :'D Heb die toevallig net gekocht x'D
Ik ga, in de nabije toekomst, vaker streamen, als ik een goede headset heb weten te bemachtigen xD Want dan kan ik ook commentaar geven en shizzle~ Oke x3 Echt een supergaaf spel <3 En heb sws Cato nodig om verder te gaan aan mijn tekening @Liese, ik! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:44 | |
| Kijk, bij ons gaat mavo tot vier en havo tot 5. Ik kan van 1 mavo naar 2 havo gaan, en dan vanaf 2 havo - 3 havo - 4 havo en uiteindelijk 5 havo examenjaar. Maar als ik dus eerst mavo doe, dus tot en met 4 mavo, moet ik 4 havo over doen en dan 5 havo. Dus als ik in de 1e weet door de stromen kost het 1 jaar minder :] |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:44 | |
| Alexx en others who want to see my cat: Ik zal anders straks doorsturen via pm, want ik ga nu even naar m'n nichtjes en kleine zusje, we gaan naar de speeltuin, jipee^^" |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:45 | |
| - Finchkit schreef:
- Timesong schreef:
- @Esmee; Doe Guild Wars 2 <3 Dan kom ik ook kijken :'D Heb die toevallig net gekocht x'D
Ik ga, in de nabije toekomst, vaker streamen, als ik een goede headset heb weten te bemachtigen xD Want dan kan ik ook commentaar geven en shizzle~ Oke x3 Echt een supergaaf spel <3 En heb sws Cato nodig om verder te gaan aan mijn tekening Ik ben net pas begonnen en heb nog niet zo veel tijd gehad om er mee verder te gaan x'D Als ik vandaag nog wat vrije tijd heb, ga ik er mee verder x'd |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| - Roseheart schreef:
- Alexx en others who want to see my cat: Ik zal anders straks doorsturen via pm, want ik ga nu even naar m'n nichtjes en kleine zusje, we gaan naar de speeltuin, jipee^^"
IK WIL OOK ZIEN |
|
| |
35 Actief
| |
| Wie een topicje met Rebelpaw? |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:47 | |
| Esmee, ga je nu al streamen? Zo niet, dan ga ik Join.me installeren en dan kunnen er mensen meekijken met mijn falend ingekleurde line-art -,-' Niet dat mensen daar behoefte aan zullen hebben. |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:49 | |
| |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:56 | |
| Nope, mijn broer is nog bezig met een spel (Battle for Middle-Earth) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:58 | |
| Meh, ik wil een forum gaan maken omdat ik dat onderwerp mis, maar dan is het gewoon te veel werk met al die anderen ;-; //FIRST WORLD PROBLEM
Maar volgens mij hoef ik nog maar 2x te posten ;D |
|
| |
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 14:03 | |
| ik wil iets tekenen, maar ik weet nog niet wat |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 14:04 | |
| - Wolftear schreef:
- ik wil iets tekenen, maar ik weet nog niet wat
een poes met 3 kittens ^-^ |
|
| |
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 14:07 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Wolftear schreef:
- ik wil iets tekenen, maar ik weet nog niet wat