|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| | | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 12:55 | |
| Ik zit nu 1 mavo, en ga sowiso over. Ik kán zelfs doorstromen naar 2 havo als mijn toetsweekcijfers goed zijn D: |
| | | Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 12:58 | |
| - Frostlake schreef:
- Ik zit nu 1 mavo, en ga sowiso over. Ik kán zelfs doorstromen naar 2 havo als mijn toetsweekcijfers goed zijn D:
Ga je dat doen, als ze goed genoeg zijn? Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:06 | |
| - Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
- Ik zit nu 1 mavo, en ga sowiso over. Ik kán zelfs doorstromen naar 2 havo als mijn toetsweekcijfers goed zijn D:
Ga je dat doen, als ze goed genoeg zijn?
Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... Zeg je tegen iemand die voor volgend jaar Latijn én Grieks heeft gekozen x'D Het is inderdaad wel stampen, ja, maar ik vind vertalen gewoon echt geweldig d: |
| | | Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:07 | |
| - Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... Zeg je tegen iemand die voor volgend jaar Latijn én Grieks heeft gekozen x'D Het is inderdaad wel stampen, ja, maar ik vind vertalen gewoon echt geweldig d: Dat je dat vol houd! Ik vind vertalen juist vreselijk, maar ik wil later veearts worden en dan is wat Latijn kennen toch wel heel handig... Hoe is Grieks? |
| | | Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:08 | |
| IK HEB VAKANTIE!!! nu moet ik alleen nog bedenken wat ik in al die tijd ga doen |
| | | Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:15 | |
| WOOEEEH. Vandaag moest ik nog een dagje terugkomen om te rekenen, maar ik was eerder klaar dus was ik om half 12 uit ipv 2 uur ;D Dus alleen nog rapport ophalen en dan ben ik klaar, op naar 3 VWO n.n |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:17 | |
| - Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... Zeg je tegen iemand die voor volgend jaar Latijn én Grieks heeft gekozen x'D Het is inderdaad wel stampen, ja, maar ik vind vertalen gewoon echt geweldig d: Dat je dat vol houd! Ik vind vertalen juist vreselijk, maar ik wil later veearts worden en dan is wat Latijn kennen toch wel heel handig... Hoe is Grieks? Ik wil tandarts worden, dus zal ik Latijn ook wel moeten nemen c: Grieks is een beetje hetzelfde, ik vind het zelf makkelijker, aangezien de naamvallen veel meer van elkaar verschillen, maar je moet eerst dat alfabet goed kennen, anders kom je niet veel verder x'D Voordeel is wel dat ik nu Grieks kan lezen, maar nieuw-Grieks, dat kan je dan weer niet begrijpen d: @Cato;; Uhm.. Congrats? c: |
| | | Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:21 | |
| - Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... Zeg je tegen iemand die voor volgend jaar Latijn én Grieks heeft gekozen x'D Het is inderdaad wel stampen, ja, maar ik vind vertalen gewoon echt geweldig d: Dat je dat vol houd! Ik vind vertalen juist vreselijk, maar ik wil later veearts worden en dan is wat Latijn kennen toch wel heel handig... Hoe is Grieks? Ik wil tandarts worden, dus zal ik Latijn ook wel moeten nemen c: Grieks is een beetje hetzelfde, ik vind het zelf makkelijker, aangezien de naamvallen veel meer van elkaar verschillen, maar je moet eerst dat alfabet goed kennen, anders kom je niet veel verder x'D Voordeel is wel dat ik nu Grieks kan lezen, maar nieuw-Grieks, dat kan je dan weer niet begrijpen d:
@Cato;; Uhm.. Congrats? c: Ook weer zo lekker logisch, dat je nieuw Grieks dan voor geen meter begrijpt haha. Lijkt dat echt zo weinig op elkaar? *Juicht* naamvallen die meer verschillen klinkt heel fijn ^,^' |
| | | Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:26 | |
| de pastoor moest ons vandaag per se een preek geven over zonnebrillen en valisen, dat was echt saai |
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:26 | |
| @Tamar, ik wil dolgraag havo gaan doen ja :'D Dat kost me weer een jaartje minder school! |
| | | Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:27 | |
| - Frostlake schreef:
- @Tamar, ik wil dolgraag havo gaan doen ja :'D Dat kost me weer een jaartje minder school!
Wait, jaartje minder school...? |
| | | » Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:28 | |
| - Frostlake schreef:
- @Tamar, ik wil dolgraag havo gaan doen ja :'D Dat kost me weer een jaartje minder school!
Hoeft ook niet altijd 8'D HAVO is 5 jaar officieel, ik ga nu aan mn 7e jaar HAVO beginnen x'D |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:29 | |
| - Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... Zeg je tegen iemand die voor volgend jaar Latijn én Grieks heeft gekozen x'D Het is inderdaad wel stampen, ja, maar ik vind vertalen gewoon echt geweldig d: Dat je dat vol houd! Ik vind vertalen juist vreselijk, maar ik wil later veearts worden en dan is wat Latijn kennen toch wel heel handig... Hoe is Grieks? Ik wil tandarts worden, dus zal ik Latijn ook wel moeten nemen c: Grieks is een beetje hetzelfde, ik vind het zelf makkelijker, aangezien de naamvallen veel meer van elkaar verschillen, maar je moet eerst dat alfabet goed kennen, anders kom je niet veel verder x'D Voordeel is wel dat ik nu Grieks kan lezen, maar nieuw-Grieks, dat kan je dan weer niet begrijpen d:
@Cato;; Uhm.. Congrats? c: Ook weer zo lekker logisch, dat je nieuw Grieks dan voor geen meter begrijpt haha. Lijkt dat echt zo weinig op elkaar?
*Juicht* naamvallen die meer verschillen klinkt heel fijn ^,^' En er zijn thank God ook lidwoorden, dus naamvallen zijn dan echt zo simpel. Er is echter wel een extra soort iets, je hebt behalve het passief en actief ook medium en die zijn soms wel irritant xD @Daan;; Ik wist echt niet dat je op andere niveaus sneller klaar bent met school ^^" Ik moet gewoon tot de 6e c: |
| | | Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:30 | |
| Ik ga naar de Plus-Klas volgend jaar <'3 (Mijn crush zit d'r ook in x3) |
| | | Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:31 | |
| - Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
@Cato;; Uhm.. Congrats? c: Ook weer zo lekker logisch, dat je nieuw Grieks dan voor geen meter begrijpt haha. Lijkt dat echt zo weinig op elkaar?
*Juicht* naamvallen die meer verschillen klinkt heel fijn ^,^' En er zijn thank God ook lidwoorden, dus naamvallen zijn dan echt zo simpel. Er is echter wel een extra soort iets, je hebt behalve het passief en actief ook medium en die zijn soms wel irritant xD
@Daan;; Ik wist echt niet dat je op andere niveaus sneller klaar bent met school ^^" Ik moet gewoon tot de 6e c: Lidwoorden? eindelijk... Die mis ik dus zo erg met Latijn.... Is er iemand vandaag van plan te gaan streamen ofzo? |
| | | Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:32 | |
| - Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
*Juicht* naamvallen die meer verschillen klinkt heel fijn ^,^' En er zijn thank God ook lidwoorden, dus naamvallen zijn dan echt zo simpel. Er is echter wel een extra soort iets, je hebt behalve het passief en actief ook medium en die zijn soms wel irritant xD
@Daan;; Ik wist echt niet dat je op andere niveaus sneller klaar bent met school ^^" Ik moet gewoon tot de 6e c: Lidwoorden? eindelijk... Die mis ik dus zo erg met Latijn....
Is er iemand vandaag van plan te gaan streamen ofzo? Ik straks |
| | | Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:34 | |
| - Finchkit schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
@Daan;; Ik wist echt niet dat je op andere niveaus sneller klaar bent met school ^^" Ik moet gewoon tot de 6e c: Lidwoorden? eindelijk... Die mis ik dus zo erg met Latijn....
Is er iemand vandaag van plan te gaan streamen ofzo? Ik straks Yaay : D Wat ga je streamen? |
| | | Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:35 | |
| |
| | | Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jun 2013 - 13:40 | |
| - Simplepaw schreef:
- Finchkit schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Simplepaw schreef:
- Frostlake schreef:
Ik denk echt dat ik over twee jaar naar het VWO ga in plaats van verder te gaan met Gym. Latijn is in de eerste al niet bepaald het makkelijktste vak... Zeg je tegen iemand die voor volgend jaar Latijn én Grieks heeft gekozen x'D Het is inderdaad wel stampen, ja, maar ik vind vertalen gewoon echt geweldig d: o
Dat je dat vol houd! Ik vind vertalen juist vreselijk, maar ik wil later veearts worden en dan is wat Latijn kennen toch wel heel handig... Hoe is Grieks? Ik wil tandarts worden, dus zal ik Latijn ook wel moeten nemen c: Grieks is een beetje hetzelfde, ik vind het zelf makkelijker, aangezien de naamvallen veel meer van elkaar verschillen, maar je moet eerst dat alfabet goed kennen, anders kom je niet veel verder x'D Voordeel is wel dat ik nu Grieks kan lezen, maar nieuw-Grieks, dat kan je dan weer niet begrijpen d:
Is er iemand vandaag van plan te gaan streamen ofzo? Ik straks Yaay : D Wat ga je streamen? Tekenen of Guild Wars 2 spelen c: |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |