We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:29
@Cees Bij ons is onze godsdienst leerkracht juist mega tof, ik heb nog nooit de afgelopen twee jaar onder de 85 voor godsdienst gehad, die is mega mild in verbeteren en bij eigen mening vragen heb je echt altijd al je punten xD alleen spreekt ze een beetje raar omdat ze van een andere streek in Belgie komt, maar voor de rest is die echt wel tof. Het moet ook wat zijn om een leerkracht dat te horen zeggen xD En hoe kan je nu gebuisd zijn op een eigen mening vraag....? Dat klopt gewoon niet xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:32
@Kiana, ja, de meesten zeggen dat we geluk hebben om haar als enige a klas te hebben in het tweede xD maar ergens lijkt mvrw Lootens ook wel tof, maar ja echt, bij haar kan je zo wat met alles te recht, die begrijpt je gwn altijd en btw, over welke leerkracht heb je het?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:34
@ Vik, lol gelukzak xD En dat vroeg ik me dus ook af :'D Normaal had ik niet onder de 70% voor godsdienst, maar sinds hij - sinds Kerst - ons les geeft, heb ik er niet meer boven xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:35
@ viktor broer van mevr lootens mr lootens dus ... ugh :c ma best dak em volgend jaar nie meer eb ze xp en ja ze valt wel mee, maar tzijn heeeel weinig filmen bij haar en tzijn rare saaie filmen en ze is beke te godsdienstig naar mn goesting en mvr dejonge die dak dit jaar had is nog erger alsmaar me are bijbel enal! saaaaii!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:37
@Kiana, Ik heb die ook, en ik heb nooit echt zo over hem gedacht, alleen dat die kei onvriendelijk is en schreeuwd bij alles en geen complimenten kan geven alleen maar kritiek en ik zit er al het hele schooljaar bij en die weet mijn naam volgens mij nog altijd niet D;
@Cees Kijken jullie soms tijdens godsdienst naar films?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:40
@viktor bij ons zitten sari en melissa en aurélien in onze klas dus kunt ge raden da y da bij ons wel doe ea en die doe ook zo bij ons da schreeuwen en kritiek en al zo'n stommerik
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:43
@Cees Echt nooit een film...? Dat is de enige reden waarom ik niet echt een hekel aan godsdienst heb bij ons... Maar het zijn wel altijd films die moeten aansluiten bij het thema waar we mee bezig zijn... Dus heel mooi zijn die meestal ook niet
@Kiana Ik ken die namen van horen maar ik weet er niet echt wie dat allemaal zijn, maar das echt gwn stom, het verbaasd me niet echt van hem, maar bij ons doet hij dat gelukkig niet, of toch niet opvallend
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:45
*Zucht* Nog even en ik ga flippen :'D
@ Vik, nope xD Vorig jaar wel *Grinnikt* Toen hadden we zo'n leerkracht en daar kon je echt alles bij zeggen, dus die vragen, Hebben we die film al gezien? Wij; Nee - Ook al werd het dan al de 4de keer xD
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 16:47
Viktor, accepteer m'n vriendschaps verzoek op facebook eens eventjes, ik moet je iets vragen xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 17:01
er was vandaag een voedbalwedstrijd bij mij op school, ik durf te wedden dat de meeste mensen uit mijn team denken dat ik doe alsof ik ziek ben om niet mee te moeten doen