We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 19:44
@Lise oke, ik zal haar maken ^-^ en nu ik wat meer poses ken kan je de basis van haar karakter zeggen dan is het makkelijker om een goede pose die bij haar past te kiezen ^-^
@Viktor bedankt ^-^
Laatst aangepast door Luckypaw op di 25 jun 2013 - 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 19:50
Luckypaw schreef:
@Liese oke, ik zal haar maken ^-^ en nu ik wat meer poses ken kan je de basis van haar karakter zeggen dan is het makkelijker om een goede pose die bij haar past te kiezen ^-^
@Viktor bedankt ^-^ (don't forget the topic of Lovelypaw x Glidingpaw he, just so you know)
Ze is heel vriendelijk en houd van kittens! Ze is verliefd op *someone* en droomt van haar eigen nestje. Haar ouders zijn dood en daar heeft ze het soms wel moeilijk mee. Ze vind het ook fijn om in rust en kalmte naar de geluiden der natuur te luisteren. Weet je zo genoeg? c:
Iemand die wilt meekijken als ik (mijn 2e keer) een kat tekenen? :'D Eventuele tips zijn ook welkom c;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 20:19
@Liese, ik heb vandaag al 2 af 3 tekeningen gemaakt en in totaal al meer dan 7 uur getekent dus ik heb even niet meer zo veel zin in het tekenen dus is het goed als je tekening morgen komt? (als ik weer zin krijg vandaag ga ik er vandaag ook wel aan verder werken hoor)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 20:24
@Liese en ook al zou ik er nu nog de hele tijd verder aan erken ik ben bijna 100% zeker dat het vandaag niet af zou zijn omdat dit 1 van de tekeningen gaat zijn waar ik heel veel werk aan zal hebben.