|
|
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:25 | |
| @Cato, jouw kat is awesome x3
Fuzzy kon het internet opstarten door alleen maar op de laptop te gaan liggen xd |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:27 | |
| @Chi; Waarschijnlijk komt het wel goed hoor, ik had het ook met mijn kitten en twee honden. Af en toe is er nog wel spanning, maar verder gaat het echt super n.n @Marieke; Ahaha, dat is ook echt awesome :'D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:31 | |
| Nou, het hangt eigenlijk van je katten en hond af want bv mijn honden haten katten en toch heeft die 1 van mijn honden op ene boerderij gewoond met katten....
@Cato, but but, het werd niet beter maar erger...... en ikke weet niet wat oefenen en hoe oefenen want ik vind alle tekeningen die ik maak flut......
ik heb maar 1 tekening die ik leuk vind en dat is die, voor jou verjaardag |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:35 | |
| Dan kan het zijn dat je even een artblock hebt, maar daar kom je ook wel weer uit hoor n.n Ik zou veel tutorials bekijken en gewoon niet opgeven, dan komt het echt wel goed! <3
en omfg je hebt een tekening voor mijn verjaardag? ;u; ♥ |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:37 | |
| @Cato, maar ik vind nooit goede tutorials, en dan heb ik al mijn hele leven een artblock want ik vind nooit iets mooi wat ik maak...
en natuurlijk heb ik er 1 voor je verjaardag (is wel melig hoor xd) want 1) jij maakte er ook 1 voor mij 2) je bent gewoon ene awesome person 3) jij bent super om mee te praten 4) je hebt me altijd zo goed gesteund |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:40 | |
| Nou maar dan moet je het juist veel doen D: Ik had het zelf ook hoor, maar nu ben ik wat beter en nu vind ik het vaak wel weer mooi n.n En amg dat is zo lief <33
Nu we het over tekenen hebben heb ik zin om iets te maken xD Iemand een request? n.n |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:41 | |
| @Cato ik heb request Blososm x Lucky tekening ^-^
maar wat moet ik tekenen? en ik weet geen andere poses dan zitten en staan.... |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:46 | |
| Oke, eerst even posten op 1D, daarna zal ik wat proberen n.n Euhm, is dat dan niet iets waar je op kan oefenen? :3 gewoon een beetje poses schetsen kan geen kwaad n.n |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:49 | |
| @Cato wat voor poses zijn er dan nog? en het zal moeten wachten omdat mijn moeder aan de pc gaat prutsen... |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:53 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 12:59 | |
| @cato ja dara heb ik heel veel ana want ik heb daar nog maar 3 poses van getekent tot nu toe tnx ^-^ |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 13:01 | |
| Ik kan echt niet tekenen met zo'n schets als die in die poses... dat is denk ik ook waarom mijn proporties nooit realistisch er uit komen te zien :c |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 13:29 | |
| Wil er iemand een setje maken voor een site (niet wc)? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 13:39 | |
| Well, ik heb pas geleerd om mensen te tekenen in een draad-figuur. Ik vond het de meest lelijkste tekening die ik ooit had gemaakt, aangezien ik toch geen mensen kan tekenen. Komt die leraar aan dat hij het echt mooi vond en ik was echt like; Hm? Echt.. waar? Heh. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 13:45 | |
| - Fairywren schreef:
- Wil er iemand een setje maken voor een site (niet wc)?
Me! Me! Kies mij <33 |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 13:53 | |
| - Hiddendance schreef:
- Fairywren schreef:
- Wil er iemand een setje maken voor een site (niet wc)?
Me! Me! Kies mij <33 Oke <3 ik zal je even een PM sturen (; |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 14:09 | |
| Helluu peepz.
(Weet iemand waar je Alice: The Madness Returns voor Xbox kunt krijgen? Ik kan hem echt nergens vinden...) |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 14:15 | |
| Het gerucht gaat rond dat Pewdie op Amsterdam centraal is |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 14:16 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 14:16 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|