Tears of pain.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Tears of pain.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxfur
Member
Tears of pain. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 21:13

De jacht van Foxfur was in het water gelopen door de regen. De bliksem knalde langs haar heen. Ik moet hier weg! Zei ze zacht tegen haarzelf. Ze rende weg van het oorverdovende geluid. Ze liep bijna tegen een schuurtje op, als ze niet haar ogen open had gedaan. Ze sloop snel naar binnen en rook een vreemde geur. Ze snoof het nog een keer op, nu herkende ze het: Roques!
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Tears of pain. DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 21:26

Indi keek wat in het rond, wat had ze anders te doen dan haar te vervelen? Er mocht nu eens een kater binnen zijn, ze liet Madiebo en hem wat met elkaar praten. Opeens drong er een nieuwe, maar bekende geur haar neus binnen. De geur rook naar en kat die, raar genoeg in éen van de clans zat. Indi keek naar beneden, naar de poort, en zag juist een kat wegglippen. Indi sprong naar beneden, de kat achterna." Wees maar niet bang, ik doe je niets, kom maar gewoon tevoorschijn." Zei Indi op een vriendelijke manier tegen de kat.
Madiebo
Member
Tears of pain. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 21:28

Madiebo had met silvercoat afgesproken dat ze een nachtje bij indi ging logeren ook al was het in haar eigen schuur.'hey indi hier ben ik ik heb er zin in' zei Madiebo en tripelde naar binnen. Ze liep naar boven daar lag indi. 'heb je er ook zin in?' vroeg Madiebo. Na een hele tijd kletsen rook madiebo een vreemde geur. 'indi reuk je dat ook het ruikt naar ri..ri.. rivierclan!!!' Fluisterde ze. ze keek via boven naar beneden. Ze zag de kat. Als ze de trap zou gaan rent de kat weg en ze had een sterk voorgevoel dat ze deze kat kende. ze sprong achter de kat voor de deur ze lande behendig. ze trok de schuur deur dicht voor de kou. 'hey wat doe je hier?' vroeg ze relax
Indi
Member
Tears of pain. DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 8:45

' hey indi hier ben ik ik heb er zin in' Indi keek naar beneden, en zag nog net Madiebo binnentrippelen. Ze liep naar boven, en kwam naast Indi liggen.' heb je er ook zin in?' " Jazeker!" Zei Indi vrolijk terug. Na een kort gesprek met elkaar gehad te hebben, rook Indi een bekende, rivierclan? geur, juist op dat moment rook Madiebo het ook.' indi reuk je dat ook, het ruikt naar ri..ri.. rivierclan!!!' Fluisterde Madiebo. Beide keken ze via boven naar beneden, en zagen de kat. Het zou een stom idee geweest zijn moesten ze de trap gebruiken, dan zou de kat vast wegrennen." Madiebo, ik heb zo'n raar gevoel alsof ik deze kat ken, jij ook?" Fluisterde ze tegen Madiebo. Net voor dat ze wegsprong van de houten planken, recht naar beneden, voor de poort die ze daarna dichtdeed. Indi kon niet echt goed verstaan wat de beide katten zeiden, maar wat ze wel hoorde was,' Wat doe je hier?' Indi sprong dan ook maar behendig naar beneden, en ging naast Madiebo staan. De kat normaal aankijkend.
Foxfur
Member
Tears of pain. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 11:47

De geur van de roques was erg vers en ze zag een van de katten naar beneden komen. De kat sloeg de deur achter haar dicht. “ Wat doe jij hier? ” Zei de roque relaxt. Foxfur wist niet wat ze moest zeggen. Roques waren meestal niet zo vriendelijk, maar deze leek wel alsof ze haar herkende. “ I..ik sch..schuil v..voor de regen. ” Zei Foxfur, haar vacht was door en door nat. Een moment later kwam een tweede kat naar beneden. De tweede kat keek haar aan alsof ze een familielid was. Opeens zag Foxfur dat hun vachtpatronen hetzelfde waren! Ze keek naar de hare en zag hetzelfde vachtpatroon! Zouden ze familie zijn?
Madiebo
Member
Tears of pain. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 20:25

“ I..ik sch..schuil v..voor de regen. ” Zei Foxfur. 'kom maar mee naar boven' sprak ze. Ze deed de schuurdeur op slot en liep voorop naar boven naar de slaap plaats. 'ga maar lekker liggen we bijten niet' Zei madiebo terwijl ze de kamer in liep en lekker warm in het hooi ging liggen. Buiten was het etg koud maar hier binnen was het veel warmer. 'wie is je familie?' vroeg madiebo aan de kat. 'ik ben trouwens madiebo en wie ben jij?' vroeg ze.
Foxfur
Member
Tears of pain. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 20:42

“ Kom maar mee naar boven ”Zei de poes. Foxfur liep rustig naar boven. Normaal zou ze zich ongemakkelijk voelen in een Twoleg gebouw, maar door de vriendelijkheid van de katten voelde ze zich thuis. “ ga maar lekker liggen we bijten niet. ” Zei de poes. De poes nestelde haarzelf in een stukje hooi. Foxfur liep naar een hoekje waar het lekker knus en warm was. “ Wie is je familie? ” Vroeg de poes. Foxfur aarzelde even. Ze had haar familie eigenlijk nog nooit gekend! “ Uhm..die ken ik niet. ” Zei Foxfur. “ Ik ben Madiebo en wie ben jij? ” Zei ze. “ Ik ben Foxfur. ” Ze voelde zich eigenlijk helemaal thuis!
Blacktail
Member
Tears of pain. DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimedo 23 dec 2010 - 21:17

sorry

Laatst aangepast door Blacktail op vr 24 dec 2010 - 17:42; in totaal 1 keer bewerkt
Madiebo
Member
Tears of pain. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 15:22

(blacktail sorry hoor dit was een topic voor mijn familie)
Indi
Member
Tears of pain. DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 17:07

Madiebo en de clan-kat liepen samen naar boven. Indi achtervolgde hen dan maar. Het viel Indi op, dat de clan-kat hetzelfde vachtpatroon had als die van Madiebo en zijzelf, alledrie strepen. De kat had een vage bekende geur met zich mee. Indi wist het niet zeker, maar ze kon dezelfde ouders hebben gehad." Vertel eens... riverclankat?! Wie zijn je ouders?" Vroeg Indi vriendelijk, maar een beetje onbeleefd." Trouwens, ik ben Indi. Wie zou jij mogen zijn?" Voegdde ze eraan toe. Normaal gezien zeg je eerst je naam, en begin je dan vragen te stellen, maar dat éne antwoord spooktte door haar hoofd.

[Srry gehaast.]
Foxfur
Member
Tears of pain. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 22:56

Foxfur had zich genesteld in haar nest. De andere kat was naast madiebo gaan zitten. Ze keek haar onderzoekend aan. " Vertel eens... riverclankat?! Wie zijn je ouders?" Vroeg ze vriendelijk, maar wel een beetje onbeleefd. Direct daarna zei ze: " Trouwens, ik ben Indi. Wie zou jij mogen zijn?" “ Ik ben Foxfur. En ik weet niet wie mijn ouders zijn. Ik ben als kitten gevonden voor het Riverclan kamp. ” Zei Foxfur, ze dacht er ineens aan dat ze haar moeder nooit had gekend! De twee katten zagen er moe uit. “ Ik denk dat ik hier een nachtje blijf als het goed is? ” Vroeg Foxfur, ze moest er niet aan denken dat ze buiten moest gaan slapen in deze storm. Maar de twee katten knikten vriendelijk naar haar. Foxfur sloot haar ogen en al snel was ze in een diepe slaap.
Madiebo
Member
Tears of pain. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 20:17

" Trouwens, ik ben Indi. Wie zou jij mogen zijn?" zei indi tegen foxfur. Dubbele vraag maar dat maakte niet uit. Madiebo gaf indi een kopje. 'ik zal je wel missen' fluisterde ze in haar oor. “ Ik ben Foxfur. En ik weet niet wie mijn ouders zijn. Ik ben als kitten gevonden voor het Riverclan kamp. ” Zei Foxfur. 'ik weet ook niet wie mijn ouders zijn ik ben achtergelaten en ik ben eten gaan zoeken en toen ik terug kwam waren mijn zusjes weg' Zei madiebo. “ Ik denk dat ik hier een nachtje blijf als het goed is? ” Vroeg Foxfur. 'ja hoor ik ga ook slapen' Zei madiebo en sloot opok haar ogen en viel in slaap

VOLGENDE DAG
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Madiebo's ogen gingen langzaam open. De zon scheen op haar vacht die schitterde in de zonnestralen. Ze keek naar foxfur die haar ogen ook open deed. 'goeie morgen lekker geslapen?' vroeg ze. Toen herkende ze de geur. INDI FOXFUR EN ZEI ZELF WAREN ZUSJES HET WAS HAAR FAMILIE GEUR. Ze zag dat indi ondertussen ook wakker was geworden. 'ik moet jullie wat vertellen' Begon madiebo. 'die bekende geur hé dat is onze familie geur wi..wi..wij zijn zusjes' Zei ze gelukig maar ongelovig. Ze had eindelijk haar familie terug gevonden op haar ouders na. Ze gaf foxfur en indi een lik. 'ik wist dat ik jullie ooit terug zou vinden' Zei madiebo gelukig.
Foxfur
Member
Tears of pain. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitimema 27 dec 2010 - 13:59

Foxfurs ogen gingen langzaam open. “ Goeie morgen lekker geslapen? ” Vroeg Madiebo vriendelijk. Foxfur gaf een klein knikje. Ondertussen deed Indi ook haar ogen open. Toen keek Madiebo erg geschokt, alsof iemand haar had aangevallen. “ Ik moet jullie wat vertellen ” Begon ze, “ die bekende geur he dat is onze familie geur wi..wi..wij zijn zusjes. ” Ze keek opeens zo gelukkig. Ze gaf Foxfur en Indi een lik. “ Ik wist dat ik jullie ooit terug zou vinden. ” Zei ze, haar ogen stonden vol met geluk. “ Maar hoe zijn we dan uit elkaar geraakt? ” Vroeg Foxfur, “ En hoe moet het met mij ik ben een Clan kat, ik zou vast nooit van Crookedstar bij jullie op bezoek gaan.” Zei Foxfur, ze voelde zich erg treurig. Nu ze haar familie eindelijk had terug gevonden, mocht ze alsnog niet naar hen toe. Hoe moest ze dit nu oplossen?!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Tears of pain.   Tears of pain. Icon_minitime

Tears of pain.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: