|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:23 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
Ik sta echt op het punt om met dingen te gaan smijten. Heb echt uren werk gehad aan het voorsteltopic van Dustkit en Cinnamonkit en door die nieuwe editor kan ik ze niet meer editen omdat ik anders de kaders verpest en alles >_> Niet dat Actieforum dit ding eerst test, zodat het NIETS MAAR DAN OOK ECHT NIETS, veranderd aan je post. Nee, lekker haasten en het gewoon METEEN invoeren, zo lijkt het wel. DIt ding is VERSCHRIKKELIJK en functioneert voor geen meter. BIJNA niemand is er blij mee en zelfs op forummotion hebben veel mensen hier kritiek op. Serieus, ik kan actieforum zo verbannen door dit, ik knap bij de andere soorten forums ook al af omdat ik de editor niet begrijp, of hem gewoonweg lelijk vind. En nu komt actieforum hier eigenlijk heel dicht bij in de buurt. Het is gewoon totaal verprutst, waarom, waarom, waarom >-<
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... Doe ik ook, en dan is er geen probleem bij mij. |
| | | Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:25 | |
| - Fireheart schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
Ik sta echt op het punt om met dingen te gaan smijten. Heb echt uren werk gehad aan het voorsteltopic van Dustkit en Cinnamonkit en door die nieuwe editor kan ik ze niet meer editen omdat ik anders de kaders verpest en alles >_> Niet dat Actieforum dit ding eerst test, zodat het NIETS MAAR DAN OOK ECHT NIETS, veranderd aan je post. Nee, lekker haasten en het gewoon METEEN invoeren, zo lijkt het wel. DIt ding is VERSCHRIKKELIJK en functioneert voor geen meter. BIJNA niemand is er blij mee en zelfs op forummotion hebben veel mensen hier kritiek op. Serieus, ik kan actieforum zo verbannen door dit, ik knap bij de andere soorten forums ook al af omdat ik de editor niet begrijp, of hem gewoonweg lelijk vind. En nu komt actieforum hier eigenlijk heel dicht bij in de buurt. Het is gewoon totaal verprutst, waarom, waarom, waarom >-<
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... Doe ik ook, en dan is er geen probleem bij mij. Bij mij ook niet meer hoor... Ach jha, kan wel c; |
| | | derpyderp 202
| |
| Durr ik moet hier echt actiever worden, maar dat kan nu waarschijnlijk wel aangezien ik voor school niks meer hoef te doen.
Is er iemand hier die animal crossing heeft? ^ - ^ |
| | | Daan 151 Actief
| |
| - Fireheart schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... Doe ik ook, en dan is er geen probleem bij mij. Ik kon niks meer veranderen toen al mijn kaders wegwaren, want alles was gewoon al opgegaan in rook o.O |
| | | derpyderp 202
| |
| Durr ik moet hier echt actiever worden, maar dat kan nu waarschijnlijk wel aangezien ik voor school niks meer hoef te doen.
Is er iemand hier die animal crossing new leaf heeft? ^ - ^ |
| | | 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:28 | |
| - Eowyn schreef:
- Fireheart schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... Doe ik ook, en dan is er geen probleem bij mij. Ik kon niks meer veranderen toen al mijn kaders wegwaren, want alles was gewoon al opgegaan in rook o.O Nee, mijn code is niet meer hetzelfde. De font is eruit gehaald en staat nu overal random bij de [list] codes, ook gaan sommige codes uit elkaar staan nadat je ze edit, waardoor het er niet meer uitziet. Lettertype word opeens vergroot bij mij, lettertype veranderd, en oz kan ik nog wel even doorgaan.. |
| | | Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:29 | |
| Wie wil één of meer van z'n katten aanbieden voor mijn fanfic? Mogen uit alle Clans komen, maar pm me dan even met een kort karakter c: |
| | | Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:30 | |
| - Cinnamonkit schreef:
- Eowyn schreef:
- Fireheart schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... Doe ik ook, en dan is er geen probleem bij mij. Ik kon niks meer veranderen toen al mijn kaders wegwaren, want alles was gewoon al opgegaan in rook o.O Nee, mijn code is niet meer hetzelfde. De font is eruit gehaald en staat nu overal random bij de [list] codes, ook gaan sommige codes uit elkaar staan nadat je ze edit, waardoor het er niet meer uitziet. Lettertype word opeens vergroot bij mij, lettertype veranderd, en oz kan ik nog wel even doorgaan.. Was het ook zo dat je plaatje opeens veel te klein was? Want toen ik mijn topic wilde editen, en toen was 1 kader geheel uitgerekt, de rest was weg! |
| | | 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:32 | |
| - Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- Eowyn schreef:
- Fireheart schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... Doe ik ook, en dan is er geen probleem bij mij. Ik kon niks meer veranderen toen al mijn kaders wegwaren, want alles was gewoon al opgegaan in rook o.O Nee, mijn code is niet meer hetzelfde. De font is eruit gehaald en staat nu overal random bij de [list] codes, ook gaan sommige codes uit elkaar staan nadat je ze edit, waardoor het er niet meer uitziet. Lettertype word opeens vergroot bij mij, lettertype veranderd, en oz kan ik nog wel even doorgaan.. Was het ook zo dat je plaatje opeens veel te klein was? Want toen ik mijn topic wilde editen, en toen was 1 kader geheel uitgerekt, de rest was weg! Dat volgens mij niet.. of ik heb het nog niet gemerkt. Ik vind het alleen nog steeds jammer dat de oude er niet meer is, die was veel.. fijner. |
| | | ~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:40 | |
| |
| | | James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:52 | |
| De vakantie kan beginnen :3 |
| | | 404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 17:43 | |
| |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 17:52 | |
| Er zijn elf mensen jarig vandaag die allemaal 13 worden Happy B-day! XD |
| | | Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 18:00 | |
| - camarovi schreef:
- Er zijn elf mensen jarig vandaag die allemaal 13 worden
Happy B-day! XD Ooit aan gedacht dat er genoeg mensen zijn met dubbele accounts? --Sorry k*t humeur-- |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 18:00 | |
| - Splashingkit schreef:
- camarovi schreef:
- Er zijn elf mensen jarig vandaag die allemaal 13 worden
Happy B-day! XD Ooit aan gedacht dat er genoeg mensen zijn met dubbele accounts?
--Sorry k*t humeur-- ^^" |
| | | Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 18:05 | |
| |
| | | Anna Larsson but call me: ♥Duckface♥! 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 18:07 | |
| |
| | | Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 18:08 | |
| - Lionkit schreef:
- Splashingkit schreef:
- http://zi0oto.deviantart.com/art/little-378814887
Kan iemand hier een fatsoenlijke Avatar van maken? En als je dan toch bezig bent misschien ook een bijpassend sigje met dit plaatje http://browse.deviantart.com/art/Pink-Flowers-1-of-1-362799134 ------ Voor de rest ga ik niet veel meer zeggen op WC vandaag Ik had trouwens de plaatjes opgestuurd ;] Ojaa, ik zal d'r na het eten mee aan de slag gaan. Mijn plannetje liep een beetje in de soep, want mijn ouders kwamen tegelijkertijd met mijn broer thuis, en ik mag er niet zomaar op ^^ |
| | | ~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 18:12 | |
| Mensen, iemand waarvoor ik een setje kan maken? Hier;; https://join.me/948-322-638 |
| | | Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 18:18 | |
| Someone who wants to read my story? D: Klik (A) |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |