Algemene Onzin Topic - Pagina 44

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:23

Twilightmoon schreef:
Eowyn schreef:
Cinnamonkit schreef:
.______.

Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg!

Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ...
Doe ik ook, en dan is er geen probleem bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 44 DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:25

Fireheart schreef:
Twilightmoon schreef:
Eowyn schreef:
Cinnamonkit schreef:
.______.

Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg!

Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ...

Bij mij ook niet meer hoor... Ach jha, kan wel c;
Aether
Member
derpyderp
202

CAT'S PROFILE
Aether
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:25

Durr ik moet hier echt actiever worden, maar dat kan nu waarschijnlijk wel aangezien ik voor school niks meer hoef te doen.

Is er iemand hier die animal crossing heeft? ^ - ^
Eowyn
Member
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Eowyn

Fireheart schreef:
Twilightmoon schreef:
Eowyn schreef:
Cinnamonkit schreef:
.______.

Linn flipt uit:

Ik kon niks meer veranderen toen al mijn kaders wegwaren, want alles was gewoon al opgegaan in rook o.O
Aether
Member
derpyderp
202

CAT'S PROFILE
Aether

Durr ik moet hier echt actiever worden, maar dat kan nu waarschijnlijk wel aangezien ik voor school niks meer hoef te doen.

Is er iemand hier die animal crossing new leaf heeft? ^ - ^
Cinnamonpaw.
Member
62
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:28

Eowyn schreef:
Fireheart schreef:
Twilightmoon schreef:
Eowyn schreef:
Cinnamonkit schreef:
.______.

Linn flipt uit:

Ik kon niks meer veranderen toen al mijn kaders wegwaren, want alles was gewoon al opgegaan in rook o.O

Nee, mijn code is niet meer hetzelfde. De font is eruit gehaald en staat nu overal random bij de [list] codes, ook gaan sommige codes uit elkaar staan nadat je ze edit, waardoor het er niet meer uitziet. Lettertype word opeens vergroot bij mij, lettertype veranderd, en oz kan ik nog wel even doorgaan..
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:29

Wie wil één of meer van z'n katten aanbieden voor mijn fanfic? Mogen uit alle Clans komen, maar pm me dan even met een kort karakter c:
Eowyn
Member
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:30

Cinnamonkit schreef:
Eowyn schreef:
Fireheart schreef:
Twilightmoon schreef:
Eowyn schreef:
Cinnamonkit schreef:
.______.

Linn flipt uit:

Nee, mijn code is niet meer hetzelfde. De font is eruit gehaald en staat nu overal random bij de [list] codes, ook gaan sommige codes uit elkaar staan nadat je ze edit, waardoor het er niet meer uitziet. Lettertype word opeens vergroot bij mij, lettertype veranderd, en oz kan ik nog wel even doorgaan..
Was het ook zo dat je plaatje opeens veel te klein was? Want toen ik mijn topic wilde editen, en toen was 1 kader geheel uitgerekt, de rest was weg!
Cinnamonpaw.
Member
62
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:32

Eowyn schreef:
Cinnamonkit schreef:
Eowyn schreef:
Fireheart schreef:
Twilightmoon schreef:
Eowyn schreef:
Cinnamonkit schreef:
.______.

Linn flipt uit:

Was het ook zo dat je plaatje opeens veel te klein was? Want toen ik mijn topic wilde editen, en toen was 1 kader geheel uitgerekt, de rest was weg!

Dat volgens mij niet.. of ik heb het nog niet gemerkt.
Ik vind het alleen nog steeds jammer dat de oude er niet meer is, die was veel.. fijner.
Pantherfur
Member
~.~ Chrissy & Lis
185

CAT'S PROFILE
Pantherfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:40

Nieuwe os (:
Moriarty
Member
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:52

De vakantie kan beginnen :3
Wishclaw
Member
404
Actief

CAT'S PROFILE
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 17:43

*stilte*
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 17:52

Er zijn elf mensen jarig vandaag die allemaal 13 worden
Happy B-day! XD
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:00

camarovi schreef:
Happy B-day! XD
Ooit aan gedacht dat er genoeg mensen zijn met dubbele accounts?

--Sorry k*t humeur--
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:00

Splashingkit schreef:
camarovi schreef:
Happy B-day! XD
Ooit aan gedacht dat er genoeg mensen zijn met dubbele accounts?

--Sorry k*t humeur--
^^"
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:05

http://zi0oto.deviantart.com/art/little-378814887
Kan iemand hier een fatsoenlijke Avatar van maken?
En als je dan toch bezig bent misschien ook een bijpassend sigje met dit plaatje
http://browse.deviantart.com/art/Pink-Flowers-1-of-1-362799134
------
Voor de rest ga ik niet veel meer zeggen op WC vandaag
Lionkit'
Member
Anna Larsson but call me: ♥Duckface♥!
24
Actief

CAT'S PROFILE
Lionkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:07

Splashingkit schreef:
En als je dan toch bezig bent misschien ook een bijpassend sigje met dit plaatje
------
Ik had trouwens de plaatjes opgestuurd ;]
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:08

Lionkit schreef:
Splashingkit schreef:
------
Ik had trouwens de plaatjes opgestuurd ;]
Ojaa, ik zal d'r na het eten mee aan de slag gaan. Mijn plannetje liep een beetje in de soep, want mijn ouders kwamen tegelijkertijd met mijn broer thuis, en ik mag er niet zomaar op ^^
Pantherfur
Member
~.~ Chrissy & Lis
185

CAT'S PROFILE
Pantherfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:12

Mensen, iemand waarvoor ik een setje kan maken?
Hier;; https://join.me/948-322-638
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:18

Someone who wants to read my story? D:
Klik (A)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: