|
|
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 14:49 | |
| |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 14:50 | |
| Blackkit ziet er echt schattig uit <3 |
|
| |
Anna Larsson but call me: ♥Duckface♥! 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 14:51 | |
| - Fairywren schreef:
- Hallo <3
Wie wil topic? Ik heb tijd om het actief te houden nu ;3 ik heb alle clans maar geen kittypet of bloodclan <3 Topic van Frost x Fairy staat te wachten! |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 14:52 | |
| thankyou <3
Okay, nu nog haar CS invullen :3 |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 14:54 | |
| - Lionkit schreef:
- Fairywren schreef:
- Hallo <3
Wie wil topic? Ik heb tijd om het actief te houden nu ;3 ik heb alle clans maar geen kittypet of bloodclan <3 Topic van Frost x Fairy staat te wachten!
Ja, helemaal vergeten, sorry Daan, ik ga nu beginnen met posten en ik zal dan dat topic Blithe x Leaf ook maken (; |
|
| |
Dagmar 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 14:58 | |
| omg ik hou van dit nieuwe account |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 15:11 | |
| |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 15:24 | |
| - Lionkit schreef:
- Splashingkit schreef:
- Lionkit schreef:
- Ik houd van Lionkit Iemand die een setje wilt maken?
Ik, straks als m'n broer thuis komt en pc aan kan zetten. Hij zal er trouwens al bijna zijn denk ik. Stuur je eff de plaatjes! Oeh, ikke ook setje maken! Je moet het niet gebruiken hoor, maar 'k verveel me wat ;D |
|
| |
x 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 15:29 | |
| I'm boreeeed xD *Staart naar verhaal* Nehh, andere keer weer verder, misschien als iemand het leest xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 15:29 | |
| Straks met een vriendin proberen in een half uur zoveel mogelijk FRIDAYS with Pewdiepie te kijken c: |
|
| |
x 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 15:30 | |
| |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 15:33 | |
| Amg, Sydney is een fantastische naam <3 |
|
| |
x 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 15:37 | |
| |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:03 | |
| En toen was Clannad plots niet meer zielig. : D Maar nog steeds, Blessedpaw blijft gebaseerd zijn op Nagisa, even now she's alive after all. :3 |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:05 | |
| Miep, nieuw setje (: Danm, mijn os is te root D: |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:07 | |
| - Blessedpaw schreef:
- En toen was Clannad plots niet meer zielig. : D
Maar nog steeds, Blessedpaw blijft gebaseerd zijn op Nagisa, even now she's alive after all. :3 Kom op facebook, I need ya! En dat setje van Pantherfur is AWESOME! Ik vond nooit een goeie pic voor haar, maar ben blij dat jij ze terug wilde c; Als je katten wilt van de RPG voor een fanfic, mag je daar dan een topic voor maken in de adoptions? *Voelt zich noobie* |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:08 | |
| .______. - Linn flipt uit:
Ik sta echt op het punt om met dingen te gaan smijten. Heb echt uren werk gehad aan het voorsteltopic van Dustkit en Cinnamonkit en door die nieuwe editor kan ik ze niet meer editen omdat ik anders de kaders verpest en alles >_> Niet dat Actieforum dit ding eerst test, zodat het NIETS MAAR DAN OOK ECHT NIETS, veranderd aan je post. Nee, lekker haasten en het gewoon METEEN invoeren, zo lijkt het wel. DIt ding is VERSCHRIKKELIJK en functioneert voor geen meter. BIJNA niemand is er blij mee en zelfs op forummotion hebben veel mensen hier kritiek op. Serieus, ik kan actieforum zo verbannen door dit, ik knap bij de andere soorten forums ook al af omdat ik de editor niet begrijp, of hem gewoonweg lelijk vind. En nu komt actieforum hier eigenlijk heel dicht bij in de buurt. Het is gewoon totaal verprutst, waarom, waarom, waarom >-<
|
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:20 | |
| - Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
Ik sta echt op het punt om met dingen te gaan smijten. Heb echt uren werk gehad aan het voorsteltopic van Dustkit en Cinnamonkit en door die nieuwe editor kan ik ze niet meer editen omdat ik anders de kaders verpest en alles >_> Niet dat Actieforum dit ding eerst test, zodat het NIETS MAAR DAN OOK ECHT NIETS, veranderd aan je post. Nee, lekker haasten en het gewoon METEEN invoeren, zo lijkt het wel. DIt ding is VERSCHRIKKELIJK en functioneert voor geen meter. BIJNA niemand is er blij mee en zelfs op forummotion hebben veel mensen hier kritiek op. Serieus, ik kan actieforum zo verbannen door dit, ik knap bij de andere soorten forums ook al af omdat ik de editor niet begrijp, of hem gewoonweg lelijk vind. En nu komt actieforum hier eigenlijk heel dicht bij in de buurt. Het is gewoon totaal verprutst, waarom, waarom, waarom >-<
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:22 | |
| - Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jun 2013 - 16:23 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Eowyn schreef:
- Cinnamonkit schreef:
- .______.
- Linn flipt uit:
*klapt* je hebt helemaal gelijk! Dit had ik gisteren ook in mijn droptopic. AL mijn kaders waren in 1x weg! Ik zet dat gewoon altijd terug in normale modus, gelukkig is dat er nog^^" Dat blad daar, helemaal rechts boven in die strook met alle functies zoals B - I - U - S - ... Ja. Dat doe ik ook. Maar het veranderd mijn codes alsnog. Ik kan wel huilen nu >_> |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|