|
|
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:45 | |
| Ik heb nog een hoop acc voor een topicje :} |
|
| |
Chiara 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:45 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Wilt er iemand een topic met Lovelypaw? Liefst een gemene of arrogante (ofzo) apprentice of kitten waar Lovelypaw dan lekker boos of pissig van word ^-^
Hmmz, Fluffje is eerder norsig, niet echt arrogant of gemeen. Ze is niet vals, laten we het zo zeggen. Eerder streng, en chagrijnig als iets haar tegen zit ^^ En ze kan niet tegen kinderachtig gedrag van warriors/apprentice's. Bovendien is ze een warrior XD Dus het is een beetje hmm, misschien is iemand anders beter (: |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:47 | |
| - Blossompaw schreef:
- Ik zweer, als de toetsweek voorbij is ga ik alleen maar Twilight en Glee kijken >:3
Oh, en hardlopen :c
Ik ga de hele vakantie niks doen behalve met Waz Duitsland onveilig maken. :'D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:47 | |
| @Chiara/dandelion ja, en trouwens Lovelypaw is niet kinderachtig maar ze moet wel respect tonen aan warriors dus in haar ogen mag ze dan ook geen ruzie met ze maken en zo |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:48 | |
| - Chikita schreef:
- Blossompaw schreef:
- Ik zweer, als de toetsweek voorbij is ga ik alleen maar Twilight en Glee kijken >:3
Oh, en hardlopen :c
Ik ga de hele vakantie niks doen behalve met Waz Duitsland onveilig maken. :'D Lololol x'D Ik heb zo'n in en Menorca, echt omfg ;u; <3 Al ga ik Allie wel vreselijk missen :c |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:50 | |
| Wilt er iemand een topic met Lovelypaw of Luckypaw? |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:57 | |
| @Alexx; Zelf heb ik het een beetje druk, en moet ook nog reageren op Lucky x Blossom x'D Sorreh :c
- Deze gebruiken voor een nieuwe ava voor Roan?:
Foto's maken met je mobiel. Altijd handig als je goede kwaliteit wil :')
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:58 | |
| @Cato don't worry i understand ^-^ en SO CUTE!!!!!!!!!! |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 11:59 | |
| @Alexx; Hng, mooizo <3 En hehe, ikr <33 Heb voor die foto ook echt niet een speeltje boven haar hoofd gehouden ofzo hoor.. -fluit- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:01 | |
| @Cato moet ik ook doen als ik ene foto wil maken van 1 van mijn honden en ze stil moeten staan/zitten xd dan heb ik altijd iets te eten of een speeltje vast. Dat moet vooral bij mijn jongste hond wand die springt altijd in het rond xd |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:02 | |
| Catoooo die ish zo cute ohmygosh |
|
| |
Chiara 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:03 | |
| Ik heb geen huisdieren :l Alleen een hoop vissen in een aquarium ^^ |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:03 | |
| - Lovelypaw schreef:
- @Cato moet ik ook doen als ik ene foto wil maken van 1 van mijn honden en ze stil moeten staan/zitten xd dan heb ik altijd iets te eten of een speeltje vast. Dat moet vooral bij mijn jongste hond wand die springt altijd in het rond xd
Voor mijn hond moet je steeds je voet op één van z'n 3 speelballen zetten^^ Dan staat hij nog lang niet stil maar kom xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:04 | |
| ik heb 2 honden en 3 konijnen en vroeger had ik 3 paarden en 13 kippen en 1 haan (2 paarden en de kippen en haan zijn dood 1 paard moesten we verkopen)
@Roseheart xd |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:06 | |
| Ik heb een vijver met vissen, een hond, 2 cavia's, ik hàd 3 kippen, een paar dagen geleden, en ik heb 2 pony's c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:08 | |
| Normaal zou ik 2 cavia's hebben maar een kraai heeft ze beide gedood de dag voor we ze zouden ophalen bij een vriendin (ze waren nog maar een paar weken oud) |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:08 | |
| 2 cats, I'm happy with them I love the black one <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:10 | |
| Ik zou ook nog een kat krijgen maar dat kan niet door onze honden die katten haten en mijn stiefzus die allergisch is :'(
i know in totaal best veel dieren but i love animals ^-^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 jun 2013 - 12:16 | |
| Geen huisdieren hier ~ Zou graag een hond willen, aangezien ik katten als huisdieren gewoon vreselijk vind, maar we wonen in een flat en mijn moeder vindt dat alleen maar zielig ook omdat we het grootste deel van de dag weg zijn. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|