We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 11:20
@Luna; Waarom Pm je niet even : )
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 11:24
Bravesoul schreef:
Mwuahahhah Soof, ik ben echt bad hé?
Ik heb al het perfecte plot, nu nog even wachten tot ik mijn laptop kan bemachtigen en ik wat namen weet enzo [hint; PM als je erin voor wilt komen :3]
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 11:25
Shrewleap schreef:
Bravesoul schreef:
Mwuahahhah Soof, ik ben echt bad hé?
Ik heb al het perfecte plot, nu nog even wachten tot ik mijn laptop kan bemachtigen en ik wat namen weet enzo [hint; PM als je erin voor wilt komen ]
Ik PM je eff x'D
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 11:31
Ik heb zin om FIFA te spelen, maar ook weer niet aangezien mijn versie echt oud is d: Dan maar wachten/sparen voor de nieuwste, maar aangezien ik ook die nieuwe pokemon wil én geen 3DS heb, duurt dat nog wel heeeeeeeel lang D: En ik heb zo'n gevoel dat ik bij de Jumbo niet veel ga verdienen, als ze me zelfs aannemen xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 11:43
Shrewleap schreef:
Ik heb zin om FIFA te spelen, maar ook weer niet aangezien mijn versie echt oud is d: Dan maar wachten/sparen voor de nieuwste, maar aangezien ik ook die nieuwe pokemon wil én geen 3DS heb, duurt dat nog wel heeeeeeeel lang D: En ik heb zo'n gevoel dat ik bij de Jumbo niet veel ga verdienen, als ze me zelfs aannemen xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 11:44
Shrewleap schreef:
Aawh, wil je mij 3ds, doe er geen reed meer op 0.o
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 12:14
Sunnykit schreef:
Een internetvriendin van me schrijft dat ze zelfmoord gaat plegen... maar ik ken haar niet zo heel erg goed (ook al zijn we al best lang vriendinnen), dus ik weet niet of ze het meent of niet =/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jun 2013 - 12:17
---
Marieke@ Hmm.. Meestal (MEESTAL) als mensen 't in het openbaar schrijven dat ze dat gaan doen, doen ze het niet. Ik kan 't niet garanderen, maar ervaring leert...
---
In Augustus 1566 vond de beeldenstorm plaats. Landvoogdes Mararetha van Parma deed enkele consessies aan de Calvinisten, zo werd de orde hersteld. Filips II stuurde als reactie in 1567 hertog van Alva met een leger naar de Nederlanden, van Parma nam onstlag en de Raad van Beroerten werd ingesteld door Alva. Duizenden inwoners vluchtten, waaronder Willem van Oranje. Deze valt met zijn broers een jaar later de Nederlanden binnen, om een opstand op te roeren. Dit mislukt echter.
Terug naar le boeken ;A;
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.