Algemene Onzin Topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
*Dawnpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:07

hij heeft nog nooit ene kit ontmoet x3
maar denk het wel c:
en idd <3 lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:09

Lovelypaw schreef:
Eindelijk ik kan weer op het aot (ik kon door 1 of andere reden het aot niet openen)

Misschien was het te zwaar voor je pc xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:12

Ik wil iedereen toch even bedanken voor het meehelpen met de wiki, just, thanks<3
Autumnleaf
StarClan
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:14

Ik ga maybe ook Autumnleaf insturen.
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:15

Roseheart schreef:
Lovelypaw schreef:
Eindelijk ik kan weer op het aot (ik kon door 1 of andere reden het aot niet openen)

Misschien was het te zwaar voor je pc xD

ik denk het niet want op een ander forum waar ik nu ook op zit ging alles perfect
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:18

Heej iedereen..(:
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:18

hay ^-^
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart

Strawberry schreef:
Ik wil iedereen toch even bedanken voor het meehelpen met de wiki, just, thanks<3

Ik ga ook nog wel wat karakters insturen, maar eerst moet ik voor Twilightmoon nog wat familie zoeken, in mijn FAMILIE ZOEKTOPIC c: Des te sneller dat er gereageerd word, des te sneller dat ik 'm kan insturen!
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:21

Strawberry schreef:
Het is leuk om te maken (en om je karakters op een wiki te zien staan :3). Pagina's voor Petal en Tips komen nog ~
Mintpaw,
Member
3
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mintpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 17:54

Mijn beste vriendin en ik zijn sinds kort lid van warriorcats. Jammer genoeg heeft ze [mijn vriendin] het plan opgevat om me niet te vertellen welk account ze heeft. Ze heeft ook min of meer laten doorschemeren dat sommige leden misschien wel weten dat ze mij voor de gek houdt - en dat die het niet gaan vertellen. Gr.

Natuurlijk kan ik totaal niet tegen dit raadseltje Razz Dus willen jullie helpen? Ik zoek iemand zonder andere accounts die ergens tussen donderdag (13-06) en vandaag (15-06) lid moet zijn geworden. En in de tussentijd blijf ik natuurlijk tegen haar aanzeuren of ze het toch niet wil verklappen. Muhaha.

*wordt vervolgd*
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 18:57

Mintpaw, schreef:
Mijn beste vriendin en ik zijn sinds kort lid van warriorcats. Jammer genoeg heeft ze [mijn vriendin] het plan opgevat om me niet te vertellen welk account ze heeft. Ze heeft ook min of meer laten doorschemeren dat sommige leden misschien wel weten dat ze mij voor de gek houdt - en dat die het niet gaan vertellen. Gr.

Natuurlijk kan ik totaal niet tegen dit raadseltje Razz Dus willen jullie helpen? Ik zoek iemand zonder andere accounts die ergens tussen donderdag (13-06) en vandaag (15-06) lid moet zijn geworden. En in de tussentijd blijf ik natuurlijk tegen haar aanzeuren of ze het toch niet wil verklappen. Muhaha.

*wordt vervolgd*
Ik weet t, maar ik zeg niks c:
--
K*t vader
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 18:58

Mintpaw@ Ik zou niet weten wie xD

Splashingkit@ Whazzup?
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:01

Well er zijn kennissen van mijn ouders op bezoek, en die hebben een zoon en een dochter van ongeveer dezelfde leeftijd als mijn broer en ik. Ik praat meer met dat meisje, cuz ik word gek van die jongen. Ik las dus net iets voor uit een stripboekje omdat er iets grappigs stond, vraagt mijn vader: Schat, zit je nu iets voor te lezen? Maar luistert er ook iemand?
Those things, I hate that :c
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:09

Fawnpaw schreef:
Mweh vind 't niet zo super leuk meer, dat ie zo doet enzo .=.
Uhm? Het is wel mijn char en zo is 'ie gewoon? ..
Linekit
Member
Just another NyanLyan~
5
Actief

CAT'S PROFILE
Linekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:12

In welke Clan zal ik Line zetten?
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:18

@Lyan/Linekit, kan ik je effe PM'en met een leuk ideetje?
@Babs, weet ik het is jouw char, maar ik bedoel dat ik met Leaf nu niet weet wat ik aan moet zeg maar ;o
Linekit
Member
Just another NyanLyan~
5
Actief

CAT'S PROFILE
Linekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:19

Fawnpaw schreef:

Always c:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:24

Fawnpaw schreef:
@Babs, weet ik het is jouw char, maar ik bedoel dat ik met Leaf nu niet weet wat ik aan moet zeg maar ;o
Ik ben Babs niet, zeg maar ^^"
En ik kan niet zomaar Timber veranderen, en we hadden die verhaallijn, weet je nog?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:25

Fawnpaw schreef:

*Babs is confused* ...Wat?
Autumnleaf
StarClan
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:35

Ik wil posten met Morningpath, maar niemand reageert
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: