| [SPT] A little conversation [open] | |
|
|
Kiana 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] ma 8 jul 2013 - 21:17 | |
| De poes die ze beiden hadden geroken kwam maar niet tevoorschijn en hij zag dat Camarovi niet op haar gemak was. 'Zullen we dan maar verdergaan?' Vroeg ze aarzelend. James Arthur knikte dat hij het ermee eens was en volgde de zwart witte poes naar de rivier. Hij had nog steeds dorst dus hoe eerder ze daar waren hoe beter. |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] ma 8 jul 2013 - 22:18 | |
| Sparklez hoorde zijn naam. Maar hij was afgeleid in zijn gedachten. Toen de katten naar de rivier gingen ging hij daar ook heen. 'Hey Camarovi,' miauwde Sparklez toen hij Cam zag, en een onbekende kat. Hij liep op ze af. 'En wie ben jij?' vroeg hij vriendelijk. |
|
| |
Kiana 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] di 9 jul 2013 - 13:28 | |
| 'Hey Camarovi,' Miauwde een stem achter hen. James Arthur draaide zich geschrokken om en zag een zwarte kater op hem afkomen. 'En wie ben jij?' Vroeg de nieuweling vriendelijk. James knikte hem een goedendag toe en stelde zich voor: 'Hallo, ik ben James Arthur, maar de meesten noemen me James en jij bent Sparklez neem ik aan.' Zei hij vriendelijk terwijl hij de naam herinnerde die Cam zojuist had gezegd. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] di 9 jul 2013 - 17:19 | |
| De grijze kater schrok eerst even van Spark. Toen stelde hij zich rustig voor. 'Hallo, ik ben James Arthur, maar de meesten noemen me James en jij bent Sparklez neem ik aan.' zei de kat die dus James Arthur hete. 'Ja, ik ben Sparklez. Vrienden noemen me Spark.' miauwde Sparklez rustig. Hij was wel blij. Nog een vriend! Oké, hij had James net ontmoet maar hij leek vriendelijk en ze werden vast vrienden in de toekomst.
(verkeerde account, i am sorry. volgende keer wordt het juiste account maar had beetje haast) |
|
| |
Kiana 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] di 9 jul 2013 - 18:40 | |
| De zwarte kater zei dat hij hem gerust Spark mocht noemen dus dat deed James Arthur dan maar. 'Ok, Spark.' Zei hij met een knipoog en een glimlach. James Arthur woonde nog niet zo lang in deze buurt, maar had nu al goede vrienden waar hij blij om was. 'Ga je mee naar de rivier?' Vroeg hij daarna uitnodigend. |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] wo 10 jul 2013 - 22:05 | |
| Camarovi schrok niet echt toen Sparklez uiteindelijk toch uit de struikjes kwam. Heel de tijd dat ze naar de rivier liepen, had ze steeds maar achterom gekeken, omdat ze niet kon geloven dat Sparklez zich zou verstoppen voor haar. Nu ademde ze opgelucht uit en glimlachte naar hem. 'Hey Camarovi, groette Sparklez, en vroeg toen aan James Arthur: 'en wie ben jij?' 'Hallo, ik ben James Arthur, maar de meesten noemen me James en jij bent Sparklez neem ik aan.' antwoordde die beleefd. Cam luisterde geboeid naar de conversatie tussen haar nieuwe en oude vriend. 'Ga je mee naar de rivier?' vroeg James uiteindelijk. Camarovi zei niets, maar keek verwachtingsvol naar Sparklez. Hij ging toch wel mee?
*sorry, was dit topic even uit het oog verloren ^^" |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] do 11 jul 2013 - 23:25 | |
| 'Ok, Spark,' zei James Arthur met een knipoog. Sparklez knipoogde terug. 'Ga je mee naar de rivier?' vroeg James Arthur toen. Sparklez knikte. 'Is goed,' antwoordde hij. Hij, met een nieuwe en een oude vriend bij de rivier. Spark herinnerde nog bij de rivier met Cam. Dat ze gingen zwemmen, vissen en muis proeven. Hij glimlachte toen hij er aan terug dacht. 'Ik volg jullie wel,' zei sparklez en gaf een teken dat ze konden gaan. |
|
| |
Kiana 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] vr 12 jul 2013 - 13:25 | |
| Sparklez zei dat hij mee ging en dat vond James Arthur maar al te goed. Hij volgde zijn nieuwe vrienden naar de rivier en al snel kwamen ze er. Het zag er echt prachtig uit met de zon die erin gereflecteerd werd. Hij ging wat dichter kijken en zag er vissen in zwemmen, maar dan grijze vissen in plaats van rode zoals in zijn tuintje. |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] zo 28 jul 2013 - 13:35 | |
| Met de twee katten achter haar naderden ze snel de beek. De zon deed het water glinsteren, en Camarovi herinnerde zich weer haar razende dorst. Ze sprintte naar de waterkant, sprong en ging kopje onder. Onder water schoten een paar vissen verschrikt weg, en kleine belletjes wervelden om haar heen. Cam zette zich af tegen de bodem van het riviertje en kwam proestend weer boven. 'Komen jullie ook?' mauwde ze naar James en Sparklez. 'Het water is lekker koel!' |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] za 3 aug 2013 - 1:07 | |
| Al snel was de beek in zicht, de zon glansde er in en al snel hoorde Spark een plons. Camarovi was het water in gesprongen, en Sparklez herinnerde zich hoe hij en Camarovi gingen zwemmen. 'Komen jullie ook?' miauwde Camarovi die weer boven water was gekomen. 'Het water is lekker koel!' Sparklez knikte naar Cam, en liep langzaam naar het water toe. Voorzichtig zette hij één poot in het koele water, en merkte dat Camarovi gelijk had. Het water was heerlijk koel. Zijn andere poot ging ook het water in en al snel zijn achter poten ook. Hij liep steeds dieper het water in tot dat hij met zijn kop en zijn staart boven was. Hij draaide zich naar James. 'Kom je ook James?' vroeg hij 'Het water is heerlijk!' |
|
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] A little conversation [open] | |
| |
|
| |
|