|
|
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 17:46 | |
| - Brokenecho schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Brokenecho schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Iets over Woestijn, met woestijndieren dus c:
Ik wil wel, geen Lay please >.< gebieden enz wel :3 ' Lay hoeft ook nog niet xD Ik ben t nu aan t maken, maar weer iemand hoe je twee van die puntjes op de e krijgt? Kopieer: ë Ë Dankje =3 Ik zal je de link sturen ^^ |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 18:21 | |
| Misschien ga ik in deze vakantie ook een nieuwe RPG opzet. Heb een paar leuke ideetjes :'3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 18:23 | |
| Net gezwommen...
I ♥ ZWEMVIJVERS |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 18:50 | |
| AAAAAAAH YEEEEEEES FINALYYYY IK HEB EEN GIRL STARTER OSHAWOTT BAMMMM |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 19:26 | |
| ik heb vandaag 33 KM gefietst! en ik fiets normaal gezien nooit ik ben echt moe! |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 19:39 | |
| Ghehe, ik heb nou al meer gedaan aan mijn forum dan de vorige keer xD Maar ik heb een probleem: Weet iemand waarom het portal alleen zichtbaar is als je op de site komt, en als je naar index gaat je niet terug kan? |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 20:15 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ghehe, ik heb nou al meer gedaan aan mijn forum dan de vorige keer xD
Maar ik heb een probleem: Weet iemand waarom het portal alleen zichtbaar is als je op de site komt, en als je naar index gaat je niet terug kan? Ik wil je ook wel helpen, als je daar behoefte aan hebt? Heb er zelf al een paar opgezet, maar nooit mensen kunnen werven... Dus ik wil binnenkort een nieuwe opzetten, maar daar moet ik nog wat ideetjes voor oppikken... Iemand zin om er samen met mij 1 op te zetten? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 20:56 | |
| - Waar zou ik dit ding plaatsen dat ie wel zichtbaar is, maar niet in de weg zit. Signature?:\:
Natuurlijk wel in een spoiler dan. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 21:09 | |
| Iemand waarbij ik mijn hartje even mag luchten? Ik flip een beetje en ik wil niet zomaar met iemand beginnen er over te praten, als ik niet zeker weet of die wel zin heeft in dat soort gedoe ;( |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 21:13 | |
| @Lau; Ik ben online voor je <3 |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 21:19 | |
| @Lau, ik wil best luisteren ;] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 21:27 | |
| - Greentear schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ghehe, ik heb nou al meer gedaan aan mijn forum dan de vorige keer xD
Maar ik heb een probleem: Weet iemand waarom het portal alleen zichtbaar is als je op de site komt, en als je naar index gaat je niet terug kan? Ik wil je ook wel helpen, als je daar behoefte aan hebt? Heb er zelf al een paar opgezet, maar nooit mensen kunnen werven...
Dus ik wil binnenkort een nieuwe opzetten, maar daar moet ik nog wat ideetjes voor oppikken... Iemand zin om er samen met mij 1 op te zetten? Als je het probleem kan oplossen: Graag! Daarbij heb ik nog nooit zelf een forum opgezet dus ik zal wel veel vaker problemen hebben xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 21:36 | |
| Staat Nederland met 2-0 voor op Duitsland, geven ze een penalty weg. SUKKELS DAN OOK D< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 21:49 | |
| - Shrewleap schreef:
- Staat Nederland met 2-0 voor op Duitsland, geven ze een penalty weg.
SUKKELS DAN OOK D< MOTHAFUCKAH O.O |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 21:57 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Shrewleap schreef:
SUKKELS DAN OOK D< MOTHAFUCKAH O.O Uhu ;-; Ze zijn wat slechter gaan spelen nu, maar gelukkig nog steeds 2-1.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 22:37 | |
| - Shrewleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Shrewleap schreef:
SUKKELS DAN OOK D< MOTHAFUCKAH O.O Uhu ;-; Ze zijn wat slechter gaan spelen nu, maar gelukkig nog steeds 2-1.. La me morgen de uitslag weten, moet nu gaan pitten ;-; |
|
| |
The evil side of Soepsas <3 72
| CAT'S PROFILEAge: 4 long years... Also known as 48 moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jun 2013 - 23:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jun 2013 - 13:06 | |
| Good day x3 En weer lekker prutsen aan mijn forum <3 |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jun 2013 - 13:23 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Good day x3
En weer lekker prutsen aan mijn forum <3 Ik heb al wat ideeën :3 HOE KRIJG JE DAT VUURWERK o3o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jun 2013 - 13:26 | |
| - Brokenecho schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Good day x3
En weer lekker prutsen aan mijn forum <3 Ik heb al wat ideeën :3 HOE KRIJG JE DAT VUURWERK o3o
Wat vuurwerk? xD En ik heb weer iets veranderd. Gisteren had ik iets gedaan waardoor de tekst niet te lezen was, maar da's als het goed is nu beter |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|