|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 16:19 | |
| Hhe, wat doe ik mezelf toch aan ^-^ Ik moet twee forums afmaken, waaronder HG en een ander forum, en heb nu al weer een nieuw idee xD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 16:23 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Wingpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Well I do cause it hurts xd
Aha that's another problem. But I don't care xD well you can go kiss my ass :3 No, I don't like that, I think so |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 16:27 | |
| - Wingpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Wingpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Well I do cause it hurts xd
Aha that's another problem. But I don't care xD well you can go kiss my ass :3 No, I don't like that, I think so don't tell me you actually wanna try >3 god ik ben erg vandaag |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 16:48 | |
| Fck off, mensen. Ik ben het beu, al die liefdesverklaringen ><" Mijn neef zegt net dat hij denkt dat de beste vriend van m'n broer een oogje op me heeft. Dat maakt dus de achtste dit schooljaar. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 17:06 | |
| Twirlfang blijft freaky x"D Deal of niet. |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 17:11 | |
| Hij's en freak, perfecte beschrijving. x'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 17:13 | |
| Twirlfang en freak zijn inderdaad wel synoniem x'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 17:24 | |
| - Twirlfang schreef:
- Fck off, mensen. Ik ben het beu, al die liefdesverklaringen ><"
Mijn neef zegt net dat hij denkt dat de beste vriend van m'n broer een oogje op me heeft. Dat maakt dus de achtste dit schooljaar. Denk je niet dat ik hier om wat pissed word? Ik heb helemaal niets met liefde te maken en dan ga jij boos worden omdat mensen jou dus wél zien staan. Ik bedoel dit niet vijandig, maar het lijkt net op zo'n first world problem, weet je? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 17:30 | |
| - Shrewleap schreef:
- Twirlfang schreef:
- Fck off, mensen. Ik ben het beu, al die liefdesverklaringen ><"
Mijn neef zegt net dat hij denkt dat de beste vriend van m'n broer een oogje op me heeft. Dat maakt dus de achtste dit schooljaar. Denk je niet dat ik hier om wat pissed word? Ik heb helemaal niets met liefde te maken en dan ga jij boos worden omdat mensen jou dus wél zien staan. Ik bedoel dit niet vijandig, maar het lijkt net op zo'n first world problem, weet je? Ik word ook niet gevraagd, heb helemaal niks met liefde, but you know, dat heb ik liever dan 8 mensen op een jaar die je allemaal leuk moet af wijzen xD I dunno... Dan word je het wel beu hoor ;3 |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 17:31 | |
| Bedankt Cees, dat bedoel ik dus. En het is nog lastiger om te weten dat je goed genoeg bent voor iedereen, behalve je crush. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| |
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 18:05 | |
| Beetje stil hier...
Esmee, ziet er goed uit ♥ |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 18:07 | |
| Dankje =3 Is voor Morgandi, maar mijn acc moet geactiveerd worden ;-; En idd het is hier stil. Laat ik maar eens dat topic voor Straw en Kestrel maken |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 18:15 | |
| - Shrewleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
Wat vinden jullie ervan?
Die ava is pwetty <'3 Uhu x3 Sigje wordt wss nog van hetzelfde plaatje als de ava opnieuw gemaakt, of ik neem gewn geen gif sig |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 18:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 18:35 | |
| - Sollux schreef:
- ghehehe, ik ben evil >:3
Why? c: WIE WILT ER HELPEN PLEASE IK ZIT AL HONDERD JAAR MET HET PROBLEEM DAT IK GEEN GOEDE PLAATJES MEER KAN VINDEN VOOR KESTRELWING ;-; |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 19:46 | |
| Wat een lijst xD Eens zien hoeveel er nog van overblijft... |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 19:48 | |
| Iemand een topic met Mr. Tips? Ik heb nog een topic open staan bij Twoleg Place :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jun 2013 - 20:43 | |
| Nog even wachten en dan kan ik eindelijk weer eens 's avonds wat leuks op de tv zien x'D Naja, iemand een topic? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|