-spt-Agent 007 (Twirlfang)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 -spt-Agent 007 (Twirlfang)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 16:24

Nonchalant keek de kater om zich heen. De meeste katten waren op jacht, en geen van de katten in het kamp leken op hem te letten. Léék, echt zeker wist hij het niet. Maar hij durfde niet nog ene keer om zich heen te kijken dat zou argwaan op kunnen wekken. Achteloos griste hij een mollige mus van de hoop verse prooi. Met het beest in zijn bek trippelde hij naar de kamp ingang, om daarna tussen de doornstruiken te verdwijnen. Dawnpaw nam een arrogante houding aan, niemand had hem door gehad. Anders had iemand hem wel geroepen om te vragen wat hij in zijn eentje met zo'n dikke duif deed. Trots op zichzelf trippelde de kater naar de achter kant van de apprentice den, daar plofte hij neer en deed zich te goed aan de duif. Natuurlijk wist hij dat dit tegen de warriorcode indruiste, de clan moest eerst gevoed worden, maar dat had hij niet gedaan. Hij had wel geprobeerd te jagen, maar dat ging lastig als er geen mentor was die je iets leerde. Dawnpaw snoof, dat was de schuld van die stomme kittypet. Als hij hem gewoon een mentor had gegeven was dit niet gebeurd. De jonge kater nam nog een hap van de vogel en rekte zich op, zijn maag goed gevuld. Dat was een geslaagde missie.. Of toch niet helemaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 16:35

Zonder vertrouwen te hebben in de situatie volgde hij de cremekleurige kater met felle groene ogen die zich een weg richting de kamp uitgang baande. "Wat denk jij hier te doen?" gromde hij naar de kater die net zijn prooi naar binnen had gewerkt. De meesten kenden Twirlfang als een brute, negatieve en dreigende kater. Eens zien of die apprentice hem ook kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 13:27

Dawnpaw keek ietwat geschrokken op toen een warrior zich zichtbaar maakte. Twirlfang was zijn naam wist Dawnpaw. Hij had wel eens gehoord dat hij vaak niet het beste humeur had. Maar veel boeide het hem niet. Hij verzon wel iets. "Wat denk jij hier te doen?"gromde de kater. Dawnpaw keek geïrriteerd en ietwat gestoord op. "Eten, zie je dat dan niet?"Zei hij brutaal. Kon hij niet gewoon met rust gelaten worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 15:24

"Eten, zie je dat dan niet?" miauwde de kater, veels te brutaal. Vooral als je tegen Twirlfang praat moet je zeker niét zo'n toon opzetten. "Oh, wordt je dan zo hard gepest in de Clan dat je je zo wegstopt?" miauwde hij sarcastisch. Nee, de kater voor hem was nog te min om Twirlfang neer te halen. "Hoe zielig kun je wel niet zijn." sprak hij nadien nog, nog altijd sarcastisch lachende.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 15:46

"Oh, wordt je dan zo hard gepest in de Clan dat je je zo wegstopt?"miauwde de kater sarcastisch. Dawnpaw onderdrukte nog net ene lach bui. Hij gepest, túúrlijk. "Hoe zielig kun je wel niet zijn." vervolgde de warrior nog altijd sarcastisch lachend. "Ik die word gepest?" Zei hij half lachend. "Ik weet niet of je blind bent maar ik ben hier enkel gaan eten omdat het in het kamp veels te druk is." Zei hij luchtig. "En bovendien hoopte ik dat ik hier geen katten zoals jij tegen kwam, maar dat had ik kennelijk fout." Vervolgd ehij droogjes, enkel lag er een uitdagende glans in zijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:13

"Ik die word gepest?" Alleen maar al door de lachende toon trok Twirlfang honend één van zijn wenkbrauwen op. "Ik weet niet of je blind bent maar ik ben hier enkel gaan eten omdat het in het kamp veels te druk is." Hij wou al iets terug zeggen, maar Dawnpaw onderbrak hem. "En bovendien hoopte ik dat ik hier geen katten zoals jij tegen kwam, maar dat had ik kennelijk fout." Twirlfang, zuchtte, maar nadien kwam er een schrille, sarcastische lach uit zijn keel. "Punt één, ik weet niet of jij wel slim genoeg bent om te weten dat ik géén gedachten kan lezen, want voor mij is het kamp alles behalve te druk." begon hij, geen tijd overlatende voor de kater om nu al te protesteren. "Oh, en sorry, maar ik was liever ook geen trauma zoals jij tegengekomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 18:22

"Punt één, ik weet niet of jij wel slim genoeg bent om te weten dat ik géén gedachten kan lezen, want voor mij is het kamp alles behalve te druk."Begon de kater. Dawnpaw trok zijn bek open om te protesteren, maar de kater gaf hem niet de tijd. "Oh, en sorry, maar ik was liever ook geen trauma zoals jij tegengekomen." voegde hij er aan toe. Er viel een korte stilte, en toen proestte Dawnpaw het uit. Luid lachend kon hij nauwelijks zijn evenwicht bewaren, het duurde dan ook wel even voordat hij was uitgelachen. "Ik? Trauma? Sure..."Begon hij. "En trouwens, slimpie, jij bent degenen die naar mij is toegekomen. Dus als je geen 'trauma' tegen wil komen, waarom zoek je me dan op?"Zei hij terwijl hij breed grijnsde. Tja, respect had hij niet echt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 13:36

De kater keek grijnzend naar hem. "Oh, ik? Ik doe gewoon mijn plichten, babysitten op apprentice's die denken dat ze alles beter weten dan een krijger." Hij lachte even vals. "En als je niet oppast kan ik even tegen Firestar gaan zeggen dat je hebt gegeten voordat je voor de Clan hebt gejaagd, wie weet word je dan over drie jaar nog altijd geen krijger." Hij liet merken door de toon waarop hij sprak, dat hij het heus niet ging laten bij dat. Niemand zag hen, dus Twirlfang kon zeggen tegen Firestar wat hij wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 13:45

"Oh, ik? Ik doe gewoon mijn plichten, babysitten op apprentice's die denken dat ze alles beter weten dan een krijger."Dawnpaw trok een wenkbrauw op bij zijn valse lach. "En als je niet oppast kan ik even tegen Firestar gaan zeggen dat je hebt gegeten voordat je voor de Clan hebt gejaagd, wie weet word je dan over drie jaar nog altijd geen krijger."Aan zijn toon was te horen dat hij het daar niet bij ging laten. Dawnpaw keek hem droogjes aan. "En waarom zou Firestar zo'n freak als jou geloven? Je hebt helemaal geen bewijs."zei hij met een geërgerd zwiepende staart. Hij was niet bang voor hun kittypet leider. Hij maakte zelf wel uit wat hij wel en niet deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 13:57

"En waarom zou Firestar zo'n freak als jou geloven? Je hebt helemaal geen bewijs." Twirlfang greens weer. "Spreek voor jezelf, freak." Kaatste hij terug, totaal niet geïrriteerd door de toon waarop hij sprak. Hij zou zich heus niet laten door een apprentice die nog het verstand had van een pasgeboren kit. "Geen idee, hij zal jou al zeker niet geloven."
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 14:46

"Spreek voor jezelf, freak."kaatste de warrior terug. Danwpaw snoof minachtend. "Geen idee, hij zal jou al zeker niet geloven." Dawnpaw lachte even. "Waarom niet? In zijn ogen ben ik gewoon een brave apprentice."Miauwde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 15:16

"Waarom niet? In zijn ogen ben ik gewoon een brave apprentice." Twirlfang lachte. "En ik ben een brave krijger, maar toch staan krijgers boven apprentice's, dus kun jij niks tegen mij beginnen, volg je me nog met je trage begrip?"
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 15:47

"En ik ben een brave krijger, maar toch staan krijgers boven apprentice's, dus kun jij niks tegen mij beginnen, volg je me nog met je trage begrip?" Dawnpaw rolde overdreven met zijn ogen en nam nog een hap van zijn eten. "Volgens mij ben jij hier degene met een traag begrip."zuchtte hij. "Ik ben hier allee even gaan eten omdat ik geen zin had in gezelschap, ik heb niks fouts gedaan."zei hij traag, alsof hij tegen een kitten praatte. "Dus kun je nu alsjeblieft oprotten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 12:00

"Volgens mij ben jij hier degene met een traag begrip." Twirlfang's mondhoeken bleven omhoog gekruld staan, hij had gelijk, de leerling snapte er echt niks van. "Ik ben hier allee even gaan eten omdat ik geen zin had in gezelschap, ik heb niks fouts gedaan. "Dus kun je nu alsjeblieft oprotten?" "Ik snap wel dat jij geen mentor hebt," Begon hij met iets geheimzinnigs in zijn stem. De krijger tilde even één van zijn voorpoten op en vervolgde nadien zijn zin. "Dat Bluestar je toen was vergeten was heus geen toeval hoor." Miauwde hij, waana de bruin gestreepte kater even met zijn ruwe tong over zijn voorpoot gleed
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimema 1 jul 2013 - 18:32

"Ik snap wel dat jij geen mentor hebt,"begon Twirlfang geheim zinnig. Dawnpaw zuchtte geërgerd en nam nog ene hap van zijn eten. Hij zag nog net dat Twirlang een poot op haalde. "Dat Bluestar je toen was vergeten was heus geen toeval hoor." De kater haalde zijn tong over zijn poot. Dawnpaw keek geïrriteerd op. "Túúrlijk"zei hij sarcastisch. "Ik ben geen gelovige kit meer sukkel, denk je echt dat ik dat soort onzin geloof?" Zuchtte hij "Waarom zou Bluestar mij 'vergeten' ik ben ene prima apprentice, en ze was volgens jullie toch zo'n goede leider?"Hij schudde zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimema 1 jul 2013 - 18:42






Hij vernauwde zijn gele ogen nog meer en keek door de spleetjes heen naar Dawnpaw welke gewoon rustig verder van zijn voedsel at. "Túúrlijk" Begon de rossige kater sarcastisch. "Ik ben geen gelovige kit meer sukkel, denk je echt dat ik dat soort onzin geloof?" Hij gromde even, maar nadien wist Dawnpaw, Twirlfang's aandacht toch beet te nemen. "Waarom zou Bluestar mij 'vergeten' ik ben ene prima apprentice, en ze was volgens jullie toch zo'n goede leider?" "Ik heb nóóit gezegd dat Bluestar een goede leader was. Sinds dat ze kittypets toeliet in de Clan, was ze er zelf een geworden." Pure haat jegens de gestorven leader weerklonk in zijn stem.

~ Oh god, nu kan ik m'n posts nooit meer serieus doorlezen xD





Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 9:27

-whahaha xD ik ook niet :')-
"Ik heb nóóit gezegd dat Bluestar een goede leader was. Sinds dat ze kittypets toeliet in de Clan, was ze er zelf een geworden." Pure haat klonk in zijn stem. Dawnpaw grijnsde en haalde zijn schouders op. "Hebben we toch iets gemeen."Hij slikte nog een hap van de vogel door. "Ook niet zo'n fan van Firestar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:12

"Hebben we toch iets gemeen." Miauwde hij. Twirlfang haalde één van zijn wenkbrauwen op, maar nog voordat hij iets kon zeggen vroeg de kater voor hem alweer iets. "Ook niet zo'n fan van Firestar?" Hij greens even. "Die kittypet? Die was nog niet eens in staat zijn eigen leader te redden, laat staan dat hij een Clan goed kan leiden."
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 13:47

"Die kittypet? Die was nog niet eens in staat zijn eigen leader te redden, laat staan dat hij een Clan goed kan leiden."Dawnpaw grijnsde breed. "Ik moet toegeven dat ik het daar mee eens ben."Hij trok zijn neus op alsof hij iets met een vreselijke geur rook."Moet je zien wat hij van de Thunderclan heeft gemaakt!" Hij keek priemden naar Twirlfang, alsof hij het over hem had. Wat ook zo was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
-spt-Agent 007 (Twirlfang) DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:20

Hij trok zijn wenkbrauw nog iets verder omhoog en lachte afkeurend. "Koop eens 'n nieuw woordenboek, je begint saai te worden." Miauwde hij op verveelde toon. Kon Dawnoaw zich echt niet iets volwassener gedragen? Als hij zo voor altijd bleef zou hij nooit verder geraken dan krijger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: -spt-Agent 007 (Twirlfang)   -spt-Agent 007 (Twirlfang) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
-spt-Agent 007 (Twirlfang)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: