Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SPT | Love to see you again. &Roseheart di 29 okt 2013 - 17:14 | |
| De rosse poes glimlachte voorzichtig terug, en een nieuwe bron van hoop bloeide op in de borst van de kater. Langzaam aan nam Rose de leiding over, maar het deed de kater niets. Ze deed maar. Hij zou haar toch wel volgen, waar ze ook heenging. 'Gaan we naar de Sunningrocks?' Klonk haar stem opgewonden, en de kater knikte. 'Ik... Ik zal je overal volgen Rose. Zolang je mijn gezelschap op prijs stelt.' God, wat was hij toch een heer. Af en toe walgde hij van zichzelf, geen originaliteit, geen greintje risico. Nee, hij moest zo nodig de gentleman spelen... |
|
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: SPT | Love to see you again. &Roseheart wo 30 okt 2013 - 9:18 | |
| De bengaalse kater knikte: 'Ik... Ik zal je overal volgen Rose. Zolang je mijn gezelschap op prijs stelt.' Wat een gentleman was het toch! Roseheart ging er zelfs bijna van blozen en glimlachte nog wat harder. Zo nu en dan miste ze wel wat humor bij de kater, maar iedereen was wel wat beter in wat anders. De rosse poes trippelde vrolijk verder. Ze keek Greentear geheimzinnig aan met haar groen tot bruine ogen. Plots liep ze opzij in de richting van de knappe kater en duwde ze hem zwanzend met haar heup aan de kant. Ze lachte even. "Haha, sorry, dat kon ik écht even niet laten", grinnikte ze met een gigantische smile opgezet.
|
|
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SPT | Love to see you again. &Roseheart wo 30 okt 2013 - 9:44 | |
| De rosse poes voor hem leek zijn woorden wel op prijs te kunnen stellen, en de kater glimlachte haar vrolijk toe. Vrolijk trippelde de poes voor hem uit, er verscheen een mysterieuze blik in haar groenbruine ogen. Ineens draaide ze opzij en duwde hem zwanzend met haar heup aan de kant. De kater struikelde even, maar krabbelde snel weer op, en keek naar de poes. Ze had even gelachen, en er stond nu een big smile om haar neus afgetekend. 'Haha, sorry, dat kon ik écht even niet laten,' grinnikte ze, en de kater lachte met haar mee. Hij had er niets op te zeggen, maar liep in plaats daarvan naar de poes en duwde haar speels een stukje aan de kant. 'Het zal ongetwijfeld heel verleidelijk zijn geweest, serieuze.... die ik ben.' verlieten de woorden zijn mond, en hij grijnsde naar haar. |
|
| Onderwerp: Re: SPT | Love to see you again. &Roseheart | |
| |
|