On the shore

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

On the shore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: On the shore    On the shore     Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 14:18

Dorre bladeren vlogen voorbij Camomilepelts neus terwijl ze over het grasland trippelde. Een bruin blaadje rolde over de grond langs Camomilepelt en ze stak haar poot er naar uit en miste. Het blaadje hobbelde verder en verder. Lenig sprong ze erachteraan terwijl haar nagels naar het blaadje krabde. Het bleef even doorgaan tot ze er pal bovenop sprong en tussen haar poten nam. "Aan mij ontsnap je niet!" snorde ze vrolijk. Ze kraste met haar nagels het blaadje uit elkaar tot het alleen maar snippers waren die achterbleven. Ze liet het los en wel meteen vlogen de kleine snippertjes weg met de wind mee, op weg naar ergens anders. Ze keek de snippers nog even na tot ze niet meer te zien waren. Ze draaide zich om haar as en liep op het riviertje af. Rustig boog ze zich voorover en likte wat water. Het water was erg koud maar helderblauw. Nadat ze klaar was bleef ze zitten aan de rand van de oever terwijl ze keek naar de glinsterende golven die over het water dobberde.

{+Brighteye.}
Terug naar boven Ga naar beneden
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 10:29

Brighteye genoot van de geweldige herfstdag. De zon scheen, de vogels floten. 'Aan mij ontsnap je niet!' Hoorde ze iemand vrolijk roepen. wie zou dat zijn? Vroeg de lapjespoes zich af. Ze ging een kijkje nemen en liep richting de stem. Die leidde haar uiteindelijk aan een riviertje waar ze Camomilepelt zag drinken. Ze liep naar haar vriendin die intussen klaar was met drinken en gewoon keek hoe de rivier verder stroomde. 'Ha Camomilepelt, alles goed?' Vroeg ze met wuivende staart. Terwijl ze wreef haar flank even tegen die van de gevlekte poes als begroeting. Daarna boog ze zich voorover om wat te drinken. Het koele water deed haar verfrissend deugt. Toen ze klaar was ging ze voor Camomilpelt zitten en krulde haar staart om haar poten. Ze likte het water van haar snorharen.
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 20:03

Camomilepelts ogen bleven rusten op het voorbij reizende water dat glinsterde in het zachte zonlicht. De golven waren helderblauw en het leek dieper dan het was. Even was ze in gedachten verzonken en bleef afwezig voor zich uit staren. Ze spitste haar oren toen ze plots voetstappen achter zich hoorde en draaide zich met een ruk om. Een lapjespoes kwam op haar af en ze meende dat het Brighteye was. 'Ha Camomilepelt, alles goed?' zei Brighteye met een wuivende staart. Hierna streek de vacht van de lapjespoes even langs haar. Brighteye boog zich voorover en likte wat van het water. "Goedendag, Brighteye." miauwde ze vrolijk. "Met mij gaat alles goed en met jou?" vroeg ze beleefd. Ze keek even naar de poes die het water van haar snorharen likte en wachtte geduldig af.
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimema 3 jun 2013 - 18:31

'Goedendag, Brighteye.' Groette Camomilepelt vrolijk. Daarna voegde ze er beleefd aan toe:'Met mij gaat alles goed en met jou?' Brighteye keek de gevlekte poes een tijdje aan toen ze het niet kon laten om er plagerig te antwoorden:'Je hoeft niet zo beleefd te doen, ik ben de clanleider niet.' Ze wist niet waarom, maar ze voelde zich vrolijk en hyper vandaag. 'Hé, sorry als het niet mijn zaken zijn, maar wat doe je?' Vroeg ze met glimlach. Ze dacht aan de speelse kreet die ze net nog had gehoord van haar vriendin. 'Wie ontsnapt er niet aan jou?' Voegde ze er aan toe met een knipoog. Even likte ze haar voorpoot en plaatste die toen weer neer. Het puntje van haar staart krulde zich blij. Ze had geen zin meer in neerzitten en sprong op. Wat had ze een energie vandaag! Ze draaide een paar rondjes en ging toen weer zitten. Camomilepelt moest ook wel denken dat ze gek was. Ach, dat kon haar niets schelen, ze was vrolijk en blij en dat kon niemand verpesten.
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 13:10

'Je hoeft niet zo beleefd te doen, ik ben de clanleider niet.' sprak Brighteye. "Oh tuurlijk, het spijt me." zei ze met een lachje. Ondertussen was ze het al gewoon om wat beleefder te zijn tegen anderen. "Het is lang geleden dat ik nog eens met katten die ik ken heb gesproken." vervolgde ze. Nu ze er zelf over bezig was, voelde ze zich gedwongen om nog eens met haar vrienden af te spreken. 'Hé, sorry als het niet mijn zaken zijn, maar wat doe je? Wie ontsnapt er niet aan jou?' verbrak de lapjespoes haar gedachten. "O dat, ik speelde met een blaadje dat met de wind mee weggeblazen werd." miauwde ze vrolijk. Ze wist dat het kittenachtig klonk maar tegen Brighteye kon ze dat wel zeggen. "Maar ondertussen is het al weggevlogen." voegde ze er treurig aan toe maar algauw verscheen er weer een glimlach op haar gezicht als ze naar Brighteye keek.
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 11:49

'O dat, ik speelde met een blaadje dat met de wind mee weggeblazen werd.' Miauwde Camomilepelt vrolijk. Zo kende Brighteye haar altijd wel in voor een spelletje. 'Maar ondertussen is het al weggevlogen.' Zei met een treurige blik die alweer gauw een glimlach werd. 'Waar wachten we dan op? Laten we nieuwe "prooien" zoeken!' Brighteye sprong op en voelde zich zo jong en enthousiast als een kitten. Vrolijk liep ze het bos in. Toen ze achter zich keek om te zien of haar vriendin haar volgde viel er een dennenappel op haar gevlekte hoofdje. 'Auw!' Riep ze geschrokken. Het deed geen pijn dus ze lachte het weg met een grapje. 'Die nam vast wraak omdat jij zijn vriend het blad had aangevallen.' grapte ze vrolijk. Het was zo'n flauw grapje vond ze zelf, maar dat kon haar niet schelen, het was een prachtige dag en het bos zat vol leven, op zulke dagen kon je gewoon niet droef zijn!
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimema 8 jul 2013 - 8:43

'Waar wachten we dan nog op? Laten we nieuwe "prooien" zoeken!' zei Brighteye en ze sprong enthousiast op. Zonder dat ze de kans kreeg om te antwoorden, was de poes al verdwenen. Ze glimlachte even bij de energie die Brigteye in zich had en verdween dan in het dichtstbijzijnde struikgewas. Ze kon Brighteye even niet vinden dus deed ze het met haar geur. Ze baande zich een weg door het struikgewas en kwam dan op een stuk met platgetrapt gras. Ze draafde even verder zodat ze de poes had ingehaald. 'Auw!' riep Brighteye geschrokken toen er een dennenappel op haar hoofd viel. Camomilepelt kon haar lach amper verbergen en barste in lachen uit. Brighteye kon er mee lachen en grapte wat. 'Die nam vast wraak omdat jij zijn vriend blad had aangevallen.' zei Brighteye vrolijk. Camomilepelt grinnikte even. "Die had je wel verdiend nadat je me zo had laten schrikken." miauwde ze met een glimlach.
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimema 8 jul 2013 - 19:52

Camomilepelt grinnikte even. 'Die had je wel verdiend nadat je me zo had laten schrikken.' lachte de poes. Brighteye lachte ook mee. 'Wacht maar ik krijg je nog wel.' Lachte de lapjespoes wraakzuchtig. Ze wist ook wel dat haar vriendin niets te maken had met het feit dat een dennenappel op haar hoofd was gevallen, maar ze had nu gewoon zin om het op de bruin witte poes te steken. Ze voelt zich net als een kleine kitten die voor het eerst buiten het kamp mag rond stoeien. Ze hief haar poot op en deed net alsof ze de bruin met witte poes wilde bespringen. Ze keek uitdagend in de ogen van Camomilepelt. 'Ten aanval!' Riep luid. Daarna sprong ze, met haar nagels ingetrokken, op haar vriendin om een nep gevechtje tussen vrienden te houden. Daarbij deed geen van elk zich pijn, maar maakten ze gewoon plezier zoals leerlingen dat soms doen voor hun hol.
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 17:05

''Wacht maar ik krijg je nog wel.'' riep Brighteye met een lach. Haar ogen stonden wraakzuchtig maar toch speels. Ze was nog steeds niet uitgelachen van de dennenappel die op Brighteye was gevallen, het was een perfecte timing geweest. "Hoe dan? Hopen dat er een kastanje om me valt?" miauwde ze lachend. 'Ten aanval!' riep de lapjespoes luid en ze sprong op haar af. Wat onverwacht duwde Brighteye haar tegen de grond. Ze wist dat Brighteye haar niks ging doen maar toch waren haar zintuigen op scherp gezet, als een reflex. Haar nagels waren ingetrokken maar haar oren stonden tegen haar hoofd gedrukt. Ze probeerde zich los te wringen uit de greep maar rolde alleen wat heen en weer tot ze griep vond en het op een sprintje te zetten. Ze keek nog even achter zich en liep er dan op los. "Pak me dan als je kan!" riep ze de lapjespoes toe vanuit de verte.
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 11:13

Camomilepelt wrikte zich los en schoot ervan door. "Pak me dan als je kan!" Riep ze al van een eindje verder. Brighteye lachte vrolijk en ging in de achtervolging. 'Ik krijg je wel!' Riep ze speels naar de bruin witte poes die nog steeds een eindje voor haar liep. Ze waren net twee apprentices dacht Brighteye vrolijk. Ze zette een sprintje in en haalde Camomilepelt net in, toen ze over een boomwortel struikelde. Met een saldo vloog ze in de lucht en lande vlak voor haar vriendin. 'Dat was allemaal gepland.' Jokte ze al lachend. Ze was behoorlijk moe geworden van het lopen en hijgde een beetje. Ze ging even zitten om haar verfomfaaide haren terug in plooi te likken. 'Jij bent snel.' Moest ze toegeven. En keek haar vriendin aan met een glimlach in haar ogen. Intussen was ze gestopt met hijgen en zat ze haar vriendin in te schatten. Zou ze er weer vandoor gaan of zou ze dit keer haar aanvallen? Ze kneep haar oogjes tot spleetjes en deed teken met haar staart dat ze haar in de gaten hield, de grote glimlach om haar mond leek maar niet te verdwijnen.
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimema 5 aug 2013 - 12:39

De wind blies wild door haar vacht terwijl ze zo snel als ze kon verder sprintte. Ze kon het niet laten om even achter zich te kijken. Ze schrok even toen ze zag hoe snel Brighteye haar al inhaalde. Tot Brighteye over een boomwortel struikelde en vlak voor haar neer kwam. Ze kwam tot stilstand en liep naar de lapjespoes. Ze keek wat bezorgd naar haar want het zag er pijnlijk uit. "Gaat het wel?" vroeg ze bezorgd. 'Dat was allemaal gepland.' Jokte Brighteye. De poes kon er blijkbaar nog mee lachen dus dat stelde haar wel wat geruster. 'Jij bent snel.' Zei Brighteye. "Jij ook." gaf ze toe met een lach.
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 15:44

'jij ook.' antwoordde camomilepelt met een lach. Toen Brighteye een grote boom achter Camomilepelt zag, schoot haar een nieuw plan in haar hoofd. 'Ok, lopen kun je, vechten kun je, maar kun je ook goed klimmen.' Vroeg Brighteye terwijl ze uitdagend naar de boom achter de gevlekte poes wees. 'Wie het eerst bij de top is wint een muis die de andere moet vangen.' Zei Brighteye terwijl ze al naar de boom schoot. Ze klom omhoog langs de stam tot ze bij de eerste tak kwam die ze vond. Daar bleef ze even op staan terwijl ze vrolijk op Camomilepelt neer keek. 'Kun je me nog volgen?' Vroeg ze speels. Daarna schoot ze weer hoger de boom in. Ze sprong van tak tot tak als een eekhoorn en daar waar de takken te veruit mekaar stonden klom ze omhoog langs de stam, door haar vast te klauwen met haar nagels.
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 16:55

'Ok, lopen kun je, vechten kun je, maar kun je ook goed klimmen?'' Vroeg de lapjespoes. Camomilepelt grijnsde toen Brighteye haar uitdagend aankeek. Brighteye wees even naar de boom achter haar en Camomile volgde haar voorbeeld. Een grote boom met nog maar een paar slappe blaadjes, een dikke stam, stond voor haar. Ze schatte even hoe ze erin zou klimmen en was al bijna zover om te gaan klimmen maar Brighteye hield haar even tegen met haar woorden. 'Wie het eerst bij de top is wint een muis die de andere moet vangen. 'Prima!' Riep ze de poes toe die al meteen wegschoot. Camomilepelt spurtte op de dikke eik af en sprong behendig de boom in. Ze klauwde haar nagels stevig vast in de stam terwijl haar poten haar omhoog duwden. 'Kun je me nog volgen?' Vroeg haar tegenstander speels. 'Met alle gemak!' Miauwde ze terwijl een brede glimlach op haar gelaat te zien was. De top halen zou haar wel lukken maar wie was eerst?
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 15:36

'Met alle gemak!' Hoorde ze haar vriendin achter zich roepen. Wow, die was snel, dacht Brighteye. Ze zette er nog een tandje bij en klom nog sneller naar de top. Toen ze een milliseconde naar beneden keek, zag ze dat Camomilepelt haar al aan het inhalen was. Dit ging spannend worden dacht Brighteye met een glimlach rond haar mond terwijl ze van tak naar tak klom. Ze was er bijna, nog twee takenlagen hoger en ze was er. Ze voelde de warme adem van haar tegenstander al in haar vacht en klom nog sneller verder. Ze waren in tussen al erg hoog gekomen. Ze voelde hoe ze moe werd, maar zo gemakkelijk gaf de lapjespoes niet op, ze spande een laatste keer haar spieren en haalde de top nog  geen seconde eerder dan Camomilepelt. 'Ge..gewonnen!' Hijgde Brighteye triomfantelijk.

is het goed als Brighteye wint of wil je liever dat Camomile wint? ^^
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimema 19 aug 2013 - 17:06

Camomilepelt's nagels boorden stevig in de stam terwijl haar achterpootjes haar lichaam vooruit duwde. Ze was niet bang om te vallen, integendeel. Het voelde goed, haar spieren die opwarmde, niet meer zo stroef. Haar ademhaling die versnelde en de warmte die door haar lichaam liep had ze al lang niet meer gevoeld. Het gevoel van plezier maken en niet meer gehoorzamen, doen waar ze zelf zin in had. Bijna bij de top haalde de lapjespoes haar nog in en tevergeefs sprong ze een tak hoger. 'Ge..gewonnen!'  riep Brighteye triomfantelijk. Ze keek de poes glimlachend aan, ze gunde het haar. "G..goed..gedaan!" bracht ze hijgend uit. Ze probeerde haar ademhaling weer tot het normale ritme te krijgen. Ze had zin om een wedstrijdje naar beneden maar ze was uitgeput. Ze kroop wel nog even een tak naarboven zodat ze naast Brighteye zat. "He..." maar ze maakte haar zin niet meer af. Ze plofte neer op de stevige tak en ruste wat uit terwijl haar ogen glommen van blijdschap.

OOC; Haha nee hoor, zo is perfect x'D
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimema 19 aug 2013 - 21:29

'G..goed..gedaan!' hijgde Camomilepelt waarna ze een tak hoger klom om naast haar te zitten. Brighteye zag dat haar vriendin net zou uitgeput, maar vrolijk was als zij. Ze keek even naar beneden en zag dat ze hoger waren dan ze had gedacht, niet dat dat haar kon schelen. Ze keek naar boven en zag dat de zon aan zijn reis terug naar de horizon was begonnen. 'He...' Begon de wit met bruine poes naast haar, maar stopte al meteen met praten en keek weer weg met een blije blik in haar ogen. 'Wat?' Vroeg de lapjespoes nieuwsgierig. Ze keek met haar ogen die zeiden dat ze haar nu veel te nieuwsgierig had gemaakt om te stoppen met praten naar haar vriendin.

weinig inspi ;D
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 14:47

Een zucht verliet haar bek toen ze weer wat op adem kwam. 'Wat?' vroeg Brighteye met een nieuwsgierige blik die in haar ogen lag. Ze had eigenlijk gehoopt dat de lapjespoes er niet verder op in zou gaan. "Ik wou vragen hoe het gaat met je kittens." vroeg ze aarzelend. Ze was niet zeker of Brighteye dat fijn zou vinden nu ze erover begon maar haar nieuwsgierigheid liet haar nooit in de steek. Ze had nog niet veel gehoord over haar kittens, ze zouden vast al veel gegroeid zijn. Een glimlach verscheen op haar gezicht bij die gedachte.

OOC; Sawry flutje
Brighteye.
Member
On the shore     DPKsfdL
Kiana
33
Actief

CAT'S PROFILE
Brighteye.
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 13:50

"Ik wou vragen hoe het gaat met je kittens." Vroeg haar vriendin aarzelend. 'Ow,..' Dat had de lapjespoes niet verwacht, waar moest ze beginnen? 'Nou, het gaat goed met ze. Ze lijken wel niet op elkaar, uiterlijk en innerlijk.' Begon ze dan maar. 'Ze groeien zo snel! Ik weet nog hoe ze als natte donsjes naast me lagen met gesloten oogjes, hulpeloos piepend. Nu stoeien ze al in het rond en kijken ze al uit naar krijger worden, ook al moeten ze nog enkele manen wachten om leerling te worden. Ze zijn zo enthousiast, het word steeds moeilijker om ze in toom te houden.' Lachte ze nu ze eenmaal op gang was gekomen. Ja ze was een trotse moeder van drie kittens en nee de vader was niet van windclan, maar dat was verleden tijd, haar kittens had een goede toekomst in de windclan. Ze zag hoe Camomilepelt een glimlach kreeg op haar gezicht. Niet veel katten waren geïnteresseerd in haar en haar kittens dus ze was wel blij dat haar vriendin interesse toonde.
Camomilepelt
Member
On the shore     DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 13:25

'Nou, het gaat goed met ze. Ze lijken wel niet op elkaar, uiterlijk en innerlijk.' begon de lapjespoes. Wel meteen wist ze dat ze het niet had moeten vragen. Misschien zou het de poes raken of wou ze er niet over praten. Hoe goed kende ze haar dat ze dat durfde vragen? De lapjespoes was altijd aardig tegen haar geweest sinds ze haar kende, ze wou hun vriendschap niet wegvegen. 'Ze groeien zo snel! Ik weet nog hoe ze als natte donsjes naast me lagen met gesloten oogjes, hulpeloos piepend. Nu stoeien ze al in het rond en kijken ze al uit naar krijger worden, ook al moeten ze nog enkele manen wachten om leerling te worden. Ze zijn zo enthousiast, het word steeds moeilijker om ze in toom te houden.' lachte Brighteye. Ze was blij dat de poes zoveel enthousiasme uitstraalde, ze leek zo gelukkig. "Dat is fijn om te horen." glimlachte ze.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: On the shore    On the shore     Icon_minitime

On the shore
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: