|
|
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:05 | |
| @Tessa, pardon? Pijnloos geslacht?! Dan wil je al die filmpjes niet zien die ik onlangs al heb gezien. Ik blijf bij mijn besluit, vegetarisch worden is het minste dat ik kan doen om aan te tonen dat ik tegen het slachten van dieren ben, punt uit. //Niet aanvallend bedoeld hoor. |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:06 | |
| Mehh, Zondag sluit ik me op in m'n kamer en kom ik er niet uit, behalve voor ontbijt en avondeten... That's an idea :3 *Mag niet naar de meeting en is daar vrij geïrriteerd door* |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:07 | |
| Cees en Chi ik vind het echt niet kunnen dat jullie niet komen :c |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:10 | |
| Oh damn stomme fout, er staat Splashing op het sigje en geen kit erachter. Nja, wordt wss ook niet mooier als ik het er nu nog bij zet. Straks een nieuwe maken dan maar? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:12 | |
| - Alice schreef:
- Cees en Chi ik vind het echt niet kunnen dat jullie niet komen :c
M'n moeder wilt niet weer naar Nederland rijden :c En trein ben ik 5 uur onderweg alleen heen al xD |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:13 | |
| D: Ik snap het op zich wel, maar ik vind het niet leuk! >:c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:14 | |
| - Milkykit schreef:
- Alice schreef:
M'n moeder wilt niet weer naar Nederland rijden :c En trein ben ik 5 uur onderweg alleen heen al xD Maar die tijd kunnen we wel doden, right? :3Blegh, ik baal er wel van. :c Al had ik zelf gekozen niet te gaan xD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:16 | |
| - Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Alice schreef:
M'n moeder wilt niet weer naar Nederland rijden :c En trein ben ik 5 uur onderweg alleen heen al xD Maar die tijd kunnen we wel doden, right? :3 Blegh, ik baal er wel van. :c Al had ik zelf gekozen niet te gaan xD Eehm, 10 uur onderweg is wel heel veel he Chi :'D Daarbij komen we dan pas om 12 uur daar aan xD En als we dan 6 uur weg gaan, stel de trein komt "Direct" dan is het weer 5 uur terug, dus dan ben ik 11 uur thuis xD Nog niet gegeten ofzo :'D @ Cato, mehh, als m'n oom nou niet zo erg achteruit was gegaan, en m'n vader daarvoor dus ook niet meerdere keren op en neer had gereden, dan mocht ik dus wel, dat is gewoon zo... :c |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:17 | |
| - Leafstorm schreef:
- @Cees, je hebt PM op Milky hé?
*kuch* Cees? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:17 | |
| - Leafstorm schreef:
- Leafstorm schreef:
- @Cees, je hebt PM op Milky hé?
*kuch* Cees? Ohh Sorry xD Overheen gelezen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:18 | |
| - Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Alice schreef:
M'n moeder wilt niet weer naar Nederland rijden :c En trein ben ik 5 uur onderweg alleen heen al xD Maar die tijd kunnen we wel doden, right? :3 Blegh, ik baal er wel van. :c Al had ik zelf gekozen niet te gaan xD Eehm, 10 uur onderweg is wel heel veel he Chi :'D Daarbij komen we dan pas om 12 uur daar aan xD En als we dan 6 uur weg gaan, stel de trein komt "Direct" dan is het weer 5 uur terug, dus dan ben ik 11 uur thuis xD Nog niet gegeten ofzo :'D
@ Cato, mehh, als m'n oom nou niet zo erg achteruit was gegaan, en m'n vader daarvoor dus ook niet meerdere keren op en neer had gereden, dan mocht ik dus wel, dat is gewoon zo... :c Dan blijf je toch gewoon bij mij slapen? Het station is niet zo ver weg, maar tien min met de bus :3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:19 | |
| - Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Alice schreef:
M'n moeder wilt niet weer naar Nederland rijden :c En trein ben ik 5 uur onderweg alleen heen al xD Maar die tijd kunnen we wel doden, right? :3 Blegh, ik baal er wel van. :c Al had ik zelf gekozen niet te gaan xD Eehm, 10 uur onderweg is wel heel veel he Chi :'D Daarbij komen we dan pas om 12 uur daar aan xD En als we dan 6 uur weg gaan, stel de trein komt "Direct" dan is het weer 5 uur terug, dus dan ben ik 11 uur thuis xD Nog niet gegeten ofzo :'D
@ Cato, mehh, als m'n oom nou niet zo erg achteruit was gegaan, en m'n vader daarvoor dus ook niet meerdere keren op en neer had gereden, dan mocht ik dus wel, dat is gewoon zo... :c Dan blijf je toch gewoon bij mij slapen? Het station is niet zo ver weg, maar tien min met de bus :3 Ghege, maar ik kan zondag moeilijk blijven slapen, we hebben de volgende dag school, weet je wel? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:21 | |
| - Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Alice schreef:
@ Cato, mehh, als m'n oom nou niet zo erg achteruit was gegaan, en m'n vader daarvoor dus ook niet meerdere keren op en neer had gereden, dan mocht ik dus wel, dat is gewoon zo... :c Dan blijf je toch gewoon bij mij slapen? Het station is niet zo ver weg, maar tien min met de bus :3 Ghege, maar ik kan zondag moeilijk blijven slapen, we hebben de volgende dag school, weet je wel? xD Who cares.Nja, je hebt gelijk x'D |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:22 | |
| - Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Alice schreef:
@ Cato, mehh, als m'n oom nou niet zo erg achteruit was gegaan, en m'n vader daarvoor dus ook niet meerdere keren op en neer had gereden, dan mocht ik dus wel, dat is gewoon zo... :c Dan blijf je toch gewoon bij mij slapen? Het station is niet zo ver weg, maar tien min met de bus :3 Ghege, maar ik kan zondag moeilijk blijven slapen, we hebben de volgende dag school, weet je wel? xD Who cares. Nja, je hebt gelijk x'D
I think my mother does xD Maar wij nog steeds iets moeten afspreken voor zomervakantie *Stares* |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:23 | |
| Vegetarisch worden is zekers niets voor mij x'D Ik ben zowat de grootste vleeseter in m'n familie, het maakt mij ook eigenlijk niet zo zeer veel uit waar het vandaan komt [ik ben niet ongevoelig, maar het kan me eigenlijk niet echt veel schelen ^^"].
Maar iemand een topic? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:23 | |
| - Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Alice schreef:
@ Cato, mehh, als m'n oom nou niet zo erg achteruit was gegaan, en m'n vader daarvoor dus ook niet meerdere keren op en neer had gereden, dan mocht ik dus wel, dat is gewoon zo... :c Dan blijf je toch gewoon bij mij slapen? Het station is niet zo ver weg, maar tien min met de bus :3 Ghege, maar ik kan zondag moeilijk blijven slapen, we hebben de volgende dag school, weet je wel? xD Who cares. Nja, je hebt gelijk x'D
I think my mother does xD Maar wij nog steeds iets moeten afspreken voor zomervakantie *Stares* Hmm.. Ik heb een idee. Laten we dat bespreken via facebook |
|
| |
Anna/Duckface 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:25 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:35 | |
| Ik heb zo'n mooie RPG gezien, maar er zit niemand op die ik ken D: Dan is het eng om daar als noob te komen ;-; |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:35 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ik heb zo'n mooie RPG gezien, maar er zit niemand op die ik ken D:
Dan is het eng om daar als noob te komen ;-; Tell me the name =D |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:39 | |
| - Applefrost schreef:
- @Tessa, pardon? Pijnloos geslacht?! Dan wil je al die filmpjes niet zien die ik onlangs al heb gezien. Ik blijf bij mijn besluit, vegetarisch worden is het minste dat ik kan doen om aan te tonen dat ik tegen het slachten van dieren ben, punt uit.
//Niet aanvallend bedoeld hoor. dat van mij was anders niet aanvallend bedoelt.... en de dieren merken niet als iemand geen vlees meer eet. Ik werk in een supermarkt. Koopt iemand dat ene vleesje niet koopt een ander hem net zo hard extra. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|