|
|
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 18:44 | |
| - Milkykit schreef:
- Starlingkit schreef:
- Ik heb het ook xD
Ach, ik deed het toch al niet ^^" Ik had hem altijd op Evening Meadows -or something like that- staan :'D Kan je er nu niet meer weg of is het nu de nieuwste geworden? Mijn pagina, als ik het veranderde, dan zou deze in het begin steeds terugvallen op de nieuwe en daarna op degene die ik had gekozen. Tamelijk irritant xd @Viktor;; Ish goed c: |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 18:46 | |
| - Starlingkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Starlingkit schreef:
- Ik heb het ook xD
Ach, ik deed het toch al niet ^^" Ik had hem altijd op Evening Meadows -or something like that- staan :'D Kan je er nu niet meer weg of is het nu de nieuwste geworden? Mijn pagina, als ik het veranderde, dan zou deze in het begin steeds terugvallen op de nieuwe en daarna op degene die ik had gekozen. Tamelijk irritant xd
@Viktor;; Ish goed c: Nope, nu is het gewoon de nieuwste en dat had ik ook, maar dat wende ;3 Nou ja, ik ga even naar beneden *Cake!* :3 |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 18:47 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:03 | |
| - Starlingkit schreef:
- Spoiler:
Pwetty c: Cute! |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:07 | |
| That feel that you're nothing... |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:13 | |
| °°Blub°° <3333 David Guetta vooral de nummers: She wolf & Titanium ft Sia |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:15 | |
| Ik ben vanaf morgen officieel vegetariër. o: |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:15 | |
| - Applefrost schreef:
- Ik ben vanaf morgen officieel vegetariër. o:
Why? xD |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:17 | |
| - Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
Why? xD Omdat ik walg van vlees en het niet meer kan aanhoren/aanzien hoe ze geslacht worden. True spirit~ x'D |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:18 | |
| - Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
Why? xD Omdat ik walg van vlees en het niet meer kan aanhoren/aanzien hoe ze geslacht worden. True spirit~ x'D Hmm, That reason is valid for me :'D |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:30 | |
| @Cees, je hebt PM op Milky hé? |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:33 | |
| That feel, that you're nothing A little toy They are, not listening to you They can play with you Anything But when you said something They don't listen |
|
| |
Anna/Duckface 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:36 | |
| - Splashingkit schreef:
- That feel,
that you're nothing A little toy They are, not listening to you They can play with you Anything But when you said something They don't listen ... |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:38 | |
| - Toadpaw schreef:
- Splashingkit schreef:
- That feel,
that you're nothing A little toy They are, not listening to you They can play with you Anything But when you said something They don't listen ... I feel me lonly today |
|
| |
Anna/Duckface 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:40 | |
| - Splashingkit schreef:
- Toadpaw schreef:
- Splashingkit schreef:
- That feel,
that you're nothing A little toy They are, not listening to you They can play with you Anything But when you said something They don't listen ... I feel me lonly today *I'll give you a big hug* |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:43 | |
| - Toadpaw schreef:
- Splashingkit schreef:
- Toadpaw schreef:
- Splashingkit schreef:
- That feel,
that you're nothing A little toy They are, not listening to you They can play with you Anything But when you said something They don't listen ... I feel me lonly today *I'll give you a big hug* Dankje c: I need that |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:46 | |
| - Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
Why? xD Omdat ik walg van vlees en het niet meer kan aanhoren/aanzien hoe ze geslacht worden. True spirit~ x'D Hmm, That reason is valid for me :'D right.. Halal vlees is zielig, Plofkip is zielig maar een koe word zo pijnloos mogelijk geslacht. elk dier word zo pijnloos mogelijk geslacht. wil je walgen van iets zoek is op hoe ze bont maken. Of ook wel Villen. Dat doen ze met levende dieren. Ik walg echt van mensen die bont kopen of dragen. Alleen Nep bont vind ik mooi. Al is leer wat anders want dat is een bij product van de koe waarvan alles word gebruikt. Dan ook je honden en katten geen vlees meer geven want de resten van de geslachtte dieren gaat in diervoeding. |
|
| |
Anna/Duckface 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 19:53 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
- Milkykit schreef:
- Applefrost schreef:
Why? xD Omdat ik walg van vlees en het niet meer kan aanhoren/aanzien hoe ze geslacht worden. True spirit~ x'D Hmm, That reason is valid for me :'D right.. Halal vlees is zielig, Plofkip is zielig maar een koe word zo pijnloos mogelijk geslacht. elk dier word zo pijnloos mogelijk geslacht. wil je walgen van iets zoek is op hoe ze bont maken. Of ook wel Villen. Dat doen ze met levende dieren. Ik walg echt van mensen die bont kopen of dragen. Alleen Nep bont vind ik mooi. Al is leer wat anders want dat is een bij product van de koe waarvan alles word gebruikt. Dan ook je honden en katten geen vlees meer geven want de resten van de geslachtte dieren gaat in diervoeding. Brrr. |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:03 | |
| Ahaha, handvaardigheid viel uit, we hadden twee tussenuren en toen gingen we heel swag muffins bakken c': Zo'n zin in zondag : D |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 mei 2013 - 20:05 | |
| Nieuw signature Nah ava moet nog veranderd worden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |