| The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. | |
|
|
victor 24
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 8 jul 2013 - 10:55 | |
| naam: Darkpaw rang: apprentice echte clan: donderclan andere accs: nee waarom leafclan: Omdat hij er heel actief en vriendelijk uitziet! |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 8 jul 2013 - 13:15 | |
| geaccepteerd , welkom in LeafClan |
|
| |
victor 24
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 8 jul 2013 - 14:51 | |
| Dankjewel! Wie is mijn mentor? |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 8 jul 2013 - 18:09 | |
| @Darkpaw; Je hebt voorlopig nog geen mentor maar je kan wel samen getraind worden met Foxypaw. |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. wo 10 jul 2013 - 14:34 | |
| Of samen met Mustiquepaw als Smellpaw dat goed vindt. |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. wo 10 jul 2013 - 15:55 | |
| @Izzza; ja natuurlijk. |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 15 jul 2013 - 11:06 | |
| |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 15 jul 2013 - 11:14 | |
| @Izzza; Ik denk dat Willow en Bird het moeilijk gaan hebben >D |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 15 jul 2013 - 11:41 | |
| Denk ik ook. Smogie gaat ze wat water & papaverzaadjes geven. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 15 jul 2013 - 14:03 | |
| Naam: Icedevil Rang: Warrior Echte Clan: Alle clans Andere Accs: Mirror, En nog wat Waarom LeafClan:Ehhh, leuke clan?
|
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 15 jul 2013 - 14:20 | |
| geaccepteerd, welkom in LeafClan.
|
|
| |
Carmen Lith 47
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. do 18 jul 2013 - 17:18 | |
| Naam: Amberkit, Amberpaw, Ambereye Rang: Kitten, Apprentice, Warrior, Deputy (?), Leader (?), Elder Echte Clan: Geen clan, rogue Andere Accs: Goldentail Waarom LeafClan: Lijkt me wel gezellig hiero ^^
|
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. wo 24 jul 2013 - 12:14 | |
| geaccepteerd, welkom in LeafClan. PS: Sorry voor het late reageren, ik was een week op vakantie en ik ben het vergeten te melden. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. do 8 aug 2013 - 14:23 | |
| Als deze clan nog open is wil ik wel deelnemen ^^ Naam: Snowdrop Rang: Warrior Echte Clan: Windclan Andere Accs: Op het moment niet Waarom LeafClan: Het is een van de actiefste clans en ik vind hem wel leuk. En dan meld ik haar maar meteen aan als mentor. Naam: Snowdrop Leeftijd: 2 jaar Al eens een leerling(e) gehad: Nope Ervaring qua vechten en jagen: Jagen *** Vechten **** |
|
| |
14
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. za 10 aug 2013 - 14:31 | |
| Geaccepteerd, welkom in LeafClan. Sorry voor het late reageren, geen idee waarom eigenlijk.XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. | |
| |
|
| |
|