| The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. | |
|
|
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. za 22 jun 2013 - 18:21 | |
| Wanneer beginnen we met rpg'en? :3
(Niet om te zeuren ofzo, het lijkt me awesome :3) |
|
| |
kiana 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. zo 23 jun 2013 - 20:40 | |
| naam: foxykit Rang: apprentice echte clan: windclan andere acc's: Spottednose en nog een paar waarom leafclan: omdat we nog een paar kits en apprentice nodig hebben om te beginnen c: |
|
| |
kiana 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. zo 23 jun 2013 - 20:42 | |
| Naam: Cloudkit, Rang: kitten Echte clan: staat aangemeld voor rivierclan Andere acc's: Spottednose, foxykit en nog een paar :p Waarom leafclan: omdat we nog een paar kits en apprentic nodig hebben om te beginnen c: |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 24 jun 2013 - 14:40 | |
| Naam: Beefrost Rang: Deputy (?) Anders gewoon warrior. Echte Clan: Thunderclan Andere Accs: Smellpaw, Scucker, Toadpaw en Koalakit. Waarom LeafClan: Ik hou van Fanclans.
|
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 24 jun 2013 - 17:45 | |
| iedereen geaccepteerd, welkom in LeafClan.
PS. Smellpaw, ik wacht op Sunny.Als zij in deze FanClan wilt dan ben je warrior anders deputy.Dus ik hou je even achterwegen.Ik wacht nog een week of twee, drie op Sunny anders is zij warrior.
PSS. Over twee weken beginnen we met RPG`en!Zoek wat familie enz.
Laten we gaan beginnen.(ben ongeduldig :~)
Beefrost is deputy.Gefeliciteerd Smellpaw.
Laatst aangepast door Crowkit op di 25 jun 2013 - 18:08; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 24 jun 2013 - 19:08 | |
| Wie mijn kitten wil zijn, zeg het maar :3 ik zoek ook nog een vader voor de kittens dan.eventueel broer/zus etc. , zeg het maar |
|
| |
Kiana 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 24 jun 2013 - 19:11 | |
| Dat moet je toch bij de account market doen bij FanClans..? |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. ma 24 jun 2013 - 20:28 | |
| Ow.. (Dit is de eerste keer dat ik een Fanclan doe hé c; ) |
|
| |
Moet jij dit weten??? 50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. do 27 jun 2013 - 19:51 | |
| Naam:Firerage Rang:Warrior Echte Clan:RiverClan Andere Accs:veel. Waarom LeafClan: omdat het kan.
|
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. do 27 jun 2013 - 19:55 | |
| iedereen geaccepteerd Welkom in LeafClan. |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. vr 28 jun 2013 - 12:51 | |
| Smogfire-Med Cat Spottednose-Queen Dawnpaw-Med. Cat Apprentice Windstar-Leader Leafheart-Queen Cornpaw-Apprentice Foxypaw-Apprentice Cloudkit-Kit Firerage-Warrior Sadwind-Warrior Beefrost-Deputy Willowkit-Kit Birdkit-Kit
Dit is ongeveer het lijstje van alle katten. |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. vr 28 jun 2013 - 18:56 | |
| Naam: Mustiquepaw Rang: Apprentice Echte Clan: LeafClan Andere Accs: Deze en kijk bij de vorige aanmelding. Waarom LeafClan: Mustiquepaw is hier zelfverzonnen en ze heeft wat beweging nodig. |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. za 29 jun 2013 - 15:43 | |
| geaccepteerd, welkom in LeafClan. |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. za 29 jun 2013 - 16:00 | |
| Ik zal gaan posten als ik de sheetjes af heb, zodat je toch nog ziet hoe mijn katten eruit zien |
|
| |
onbekend 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. za 29 jun 2013 - 16:06 | |
| |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. za 29 jun 2013 - 16:23 | |
| ik heb het lijstje geupdated: Moeder: Leafheart Vader: Smogfire Aantal Kits: 1 Namen Kits: Birdkit Karakter Kits: Birdkit is een humeurige kitten die graag mopperd. Hij trekt er vaak op uit. Hij is nogal graag eenzaam. Toch heeft hij zin in een stevige knuffel. Stoeipartijtjes staat hij nooit in de weg. Al eens een nestje gehad: nope. Als het in orde is is ze zwanger C: |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. di 2 jul 2013 - 11:20 | |
| Is goed. (Goldenkit heeft PM) |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. do 4 jul 2013 - 14:19 | |
| Naam:Sadwind Leeftijd: 6 jaar.(72 moons) Al eens een leerling(e) gehad:nope Ervaring qua vechten en jagen:4 jaar(48 moons)
|
|
| |
victor 24
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. zo 7 jul 2013 - 14:48 | |
| Hallo ik ben Darkpaw ik wil de clan joinen: Cat's Name; Darkpaw Parents; Brambleclaw and Kwickpaw Bro's en Sis'; / Gender; Katertje Age; 6 Moons Rang; apprentice Cat's Personality; Dapper, Romantisch, Lief, Dom, Sterk Hij is heel moedig, en zal alles doen voor zijn vrienden en vooral 1 speciaal poesje. hij is vriendelijk en wil altijd helpen, maar het nadeel is dat hij niet slim kan denken, waardoor sommige katten hem haten in de clan. Hij is heel sterk waardoor er Jaloezie komt, als hij een goede mentor krijgt zal hij prima kunnen trainen, vooral met zijn beste vriendje (zelf uitgevonden) Goldpaw Pic; Real Name; Victor van kit naar apprentice leeftijd 6 manen |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. zo 7 jul 2013 - 15:53 | |
| Um, sorry je moet ons lijstje invullen...Probeer het nog maar eens. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The LeafClan aanmeldingen & rangswissellingen & nestjesaanvraag. | |
| |
|
| |
|