|
| {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} | |
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} ma 27 mei 2013 - 19:30 | |
| "Maar, erm, wat vind je tot nu toe van ThunderClan?" vroeg ze na een korte stilte. Milkykit keek weer op en haalde haar schouders op. 'Ach gaat wel, ik vermaak me prima,' miauwde ze licht glimlachend, 'Iedereen is ook zo aardig!' Ze knipperde even met haar ogen en hield toen haar hoofdje licht schuin, 'Wat vind jij er van?' miauwde ze toen. De kitten zou het vast veel beter vinden nu Bluestar weg was! Tenminste, dat hoopte ze voor haar, want het leven tijdens Bluestar klonk afschuwelijk! Als het nu niet beter was, wist ze het ook niet meer...
|
| | | So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} di 28 mei 2013 - 17:49 | |
| 'Ach gaat wel, ik vermaak me prima,' Een kleine glimlach verscheen op het gezicht van Milkykit. 'Iedereen is ook zo aardig!' Ach, alles was nog zo vrolijk in haar ogen, wat kinderlijk. 'Wat vind jij er van?' Nu haalde Starlingkit haar schouders. "Tja, het ligt eraan hoe je dit alles bekijkt. Mijn moeder heeft wel een groot deel van de Clan voor me verpest, ook al is ze er nu niet, maar het lijkt me wel leuk om Warrior te worden en haar beeld van me af te halen, niet?"
|
| | | сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} zo 9 jun 2013 - 16:12 | |
| "Tja, het ligt eraan hoe je dit alles bekijkt. Mijn moeder heeft wel een groot deel van de Clan voor me verpest, ook al is ze er nu niet, maar het lijkt me wel leuk om Warrior te worden en haar beeld van me af te halen, niet?" De kitten knikte, dat kon ze wel begrijpen. 'Kijken ze je dan vreemd na ofzo of schelden ze je uit? Want dat zou ik heel erg voor je vinden!'
|
| | | So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} ma 10 jun 2013 - 21:25 | |
| Milkykit knikte op haar antwoord. 'Kijken ze je dan vreemd na ofzo of schelden ze je uit? Want dat zou ik heel erg voor je vinden!' Een kleine glimlach verscheen op het gelaat van de grijze kitten. "Ik denk het niet, ik heb nog niet iedereen ontmoet in ThunderClan, maar ik denk dat ze meer medelijden met ons hebben. Want wij konden niet kiezen wie onze ouders waren, toch?"
|
| | | сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} ma 1 jul 2013 - 12:15 | |
|
"Ik denk het niet, ik heb nog niet iedereen ontmoet in ThunderClan, maar ik denk dat ze meer medelijden met ons hebben. Want wij konden niet kiezen wie onze ouders waren, toch?" Het poesje knikte even. Daar had Starling gelijk in. Je ouders werden je gegeven en jij had er zelf niks op te zeggen.Je kon ze moeilijk uitkiezen. 'Dat is waar,' sprak ze rustig, 'Gelukkig maar! Maar zorgt er dan nu iemand voor je, wie wel vriendelijk is?'
~ Beetje laat ^^;
|
| | | | Onderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |