{SPT} Close The Doors {& Starlingkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 18:13

Een klein, wit hoopje vacht aan de rand van het kamp was al wat ze was op dit moment. Geheel opgerold en proberend te slapen, echter was dit niet iets wat lukte. Iedereen om haar heen was zo rumoerig! Konden ze niet even stil zijn? Voorzichtig opende de kit haar ogen en liet haar blik over het kamp gaan. De licht- en donkergrijze figuren in de vorm van katten liepen door het kamp van de ene naar de andere kant. Wat waren ze toch allemaal aan het doen? Voorzichtig keek ze omhoog waar een grote lichtbal hoog aan de hemel stond. Heel kort kon ze er maar half een blik op werpen, zo fel was hij. Een zachte zucht verliet haar longen, niet goed wetend wat ze nu moest doen. Zouden haar siblings in de stemming zijn om te spelen of zouden die liever bij mama zitten? Eigenlijk wou ze ook terug naar haar moeder. Geen idee wat haar tegenhield, maar er was iets. Misschien haar nieuwsgierigheid voor alles om haar heen?

{& Starlingkit}
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 19:20

Voorzichtig nam de grijze kitten het muisje in haar bek, en knabbelde er in een donker hoekje aan. Nog steeds hield ze haar omgeving in de gaten, bang dat iemand haar op iets 'verkeerds' zou betrappen en linea recta naar Timefall zou stappen. Als die Warrior het ook maar waagde om haar kittentijd te verlangen, zou ze zijn ogen uitkrabben. Haar blik viel echter op een witte kitten, niet ver van har af. Nieuwsgierig stond ze op, de muis latende voor wat het muis. "Hallo?" Mompelde ze met een lichte vragende toon in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 19:24

Plots hoorde ze een stem, waarna ze opkeek, 'Hallo?' mompelde een grijze kitten met een licht vragende toon. Even bleef ze de poes aankijken, pas later beseffend dat ze iets moest terug zeggen. 'Ehh.. Ehh... Hallo' miauwde ze snel, haar kleine blunder van daarnet proberend goed te maken. Er was nog nooit iemand op haar afgestapt, dus het was even wennen. Zo lang leefde ze ook nog niet, maar dat was een ander iets. 'Wie ben jij?' besloot ze doen te vragen. Ze knipperde even met haar oogjes en keek de grijze kitten aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 19:33

'Ehh.. Ehh... Hallo' Klonk de stem uiteindelijk na een kleine stilte. Het was duidelijk dat deze kitten nog niet echt alle sociale vaardigheden onder de knie had. Nah, iedereen moest dingen leren, toch? 'Wie ben jij?' Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. "Ik ben Starlingkit, wel wat ouder dan jij hoor. Maar wie ben jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 19:39

De kitten voor haar had een kleine glimlach op haar gezicht en dat zorgde er toch voor dat ze net iets meer op haar gemak was. "Ik ben Starlingkit, wel wat ouder dan jij hoor. Maar wie ben jij?" sprak ze. 'Milkykit' miauwde ze en glimlachte ook even. 'Maar hoe oud ben jij dan?' Ze was nieuwsgierig naar alles eigenlijk, maar te verlegen om het allemaal te vragen. Dus nu hield ze het gewoon op deze vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 19:54

'Milkykit' Een glimlach verscheen op het gezicht van de jonge kitten aka Milkykit. Het paste wel bij haar door haar vacht. 'Maar hoe oud ben jij dan?' Een nieuwsgierige toon maskeerde haar stem. "Oh, ik ben echt heel oud. Ik ben zo wijs als een Elder, misschien zelfs wijzer dan Firestar" Ach, wat jonge kittens plagen, dat deden zoveel katten, niet?

OOC; De kapsones van Starling ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 20:29

"Oh, ik ben echt heel oud. Ik ben zo wijs als een Elder, misschien zelfs wijzer dan Firestar" Een beetje ongelovig keek ze de kitten aan, 'Maar zo oud zie je er niet uit!' merkte ze op, moest ze dit geloven of...? Iets in haar zei van niet, maar wat moest ze dan geloven? Niemand waar ze anders mee gepraat had, behalve haar siblings, welke niet veel meer wisten dan zij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 15:20

'Maar zo oud zie je er niet uit!' Oh daar had ze wel weer wat op terug te zeggen hoor. "Ik groei niet zo snel en ik zorg goed voor mezelf. Daarom vinden ze me ook nog niet goed genoeg om alvast een Apprentice te zijn. Toch heb ik genoeg energie om door het hele kamp rond te rennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 15:26

"Ik groei niet zo snel en ik zorg goed voor mezelf. Daarom vinden ze me ook nog niet goed genoeg om alvast een Apprentice te zijn. Toch heb ik genoeg energie om door het hele kamp rond te rennen." was het antwoord. Een beetje niet-begrijpend keek ze de kitten voor haar aan. 'Maar...' begon ze en keek toen naar de grond, wat moest ze hier nu mee? 'Maar' sprak ze weer en keek even op, 'Maar hoe kan je dan zo veel weten als je nog niet eens apprentice bent?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 15:34

'Maar...' Ze werd voor een moment niet aangekeken. 'Maar' Nu weer wel. 'Maar hoe kan je dan zo veel weten als je nog niet eens apprentice bent?' De grijze kitten gniffelde even. "Ik ben gewoon geboren met die wijsheid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 16:28

De kitten gniffelde even, wat haar nog meer aan haar woorden deed twijfelen. "Ik ben gewoon geboren met die wijsheid." was het antwoord en daar moest ze het dan mee doen. Weer keek het poesje weg, niet goed wetend wat ze nu daar op moest zeggen en wat ze nu moest geloven. 'Oh' miauwde ze zachtjes en voor de rest niets meer. Pas na een tijdje begon ze weer te spreken, 'Wie zijn jouw ouders eigenlijk?' vroeg ze zachtjes, bijna onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 16:49

Milkykit keek weer weg. Ach, dan geloofde ze haar toch niet? 'Oh' Klonk het zachte antwoord na een tijdje. 'Wie zijn jouw ouders eigenlijk?' Starlingkit verstijfde wat, nee niet die vraag. "Dat doet er niet echt toe, wie zijn jouw ouders?" Zo besloot ze van het onderwerp te verspringen, maar haar poging was niet echt 'goed' te noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 16:57

"Dat doet er niet echt toe, wie zijn jouw ouders?" Milkykit keek Starling even verbaasd aan, 'Mijne zijn Swiftheart en Graystripe, maar waarom niet?' Met grote oogjes keek ze haar aan, waarom mocht ze dat niet weten? Maakte dat zoveel uit? Had ze het zelf wel moeten zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 16:59

Een verbaasde blik gleed over het gelaat van Milkykit. 'Mijne zijn Swiftheart en Graystripe, maar waarom niet?' De glimlach gleed van het gezicht van de grijze kitten en ze keek voor de eerste keer even weg. "Is dat zo belangrijk dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 17:05

Voor het eerst in dit hele gesprek keek de kitten weg en dacht ze iets verkeerds gezegd te hebben, "Is dat zo belangrijk dan?" was het antwoord. 'Eehm... M..M..Misschien niet... D.. Denk ik...' stotterde ze zachtjes. De kitten wist niet goed wat ze nu moest zeggen, echter speelde het nog steeds door haar hoofdje, waarom mocht ze niet weten wie haar ouders waren? Daar moest ze toch een reden voor hebben? Of niet soms...
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 17:09

'Eehm... M..M..Misschien niet... D.. Denk ik...' Oh nee, hè. Het ze Milkykit nu ongemakkelijk gemaakt? Met een lichte zucht draaide ze haar kopje weer terug naar de witte vacht. "Wil je het zo graag weten dan?" Starlingkit probeerde haar stem zo neutraal mogelijk te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 17:17

"Wil je het zo graag weten dan?" klonk het neutraal. Even keek Milkykit naar de grond, om daarna weer naar de kitten te kijken. 'I..Ik wil het wel weten, maar als je het echt niet wil m.. moet het niet hoor!' Een beetje nerveus tikte haar witte staartje tegen de grond, maar zodra ze dit door kreeg, hield ze er weer mee op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 17:21

'I..Ik wil het wel weten, maar als je het echt niet wil m.. moet het niet hoor!' Goed dan, dan moet het maar. Anders kreeg ze de hele tijd dit nerveuze gedrag op d'r kop. Starlingkit nam een grote hap lucht. "Mijn ouders zijn Whitestorm," Ze aarzelde even of ze de volgende naam wel moest uitspreken, maar zette toch door. "en Bluestar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 17:39

"Mijn ouders zijn Whitestorm," Even leek het poesje te aarzelen, maar uiteindelijk ging ze toch verder, "en Bluestar" Die laatste naam kende ze niet... 'Bluestar?' vroeg ze, 'Wie is dat?' Whitestorm kende ze ook niet goed, maar die had ze, volgens haar, al wel eens gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 17:57

'Bluestar?' De vragende toon wekte haar interesses al op. 'Wie is dat?' Met een verbaasde blik keek ze naar de witte kitten. Ze kende Whitestorm wel, maar Bluestar niet? Zonder dat ze het door had verscheen er een nietszeggende glimlach op haar gezicht. StarClan had haar iets gegeven wat ze niet los zou laten. [b]"Bluestar was de Leader voor Firestar." Begon ze wat onschuldig. "Maar ik zou haar geen goede Clanleader noemen.." Sloot ze haar zin af en keek Milkykit aan. Als de kitten meer wilde, zou ze haar dat ook geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} Close The Doors {& Starlingkit}   {SPT} Close The Doors {& Starlingkit} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT} Close The Doors {& Starlingkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: