[SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Roseheart
Member
[SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:04

Greentear grinnikte maar zei deze keer niets. Roseheart besloot het woord te nemen wanneer het een paar seconden stil bleef. "Maar euh, wat doe jij het liefste; jagen, vechten, luilakken,...?", vroeg ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:11

Opnieuw moest de kater glimlachen. 'Ik jaag graag, en ik lig graag op een stille plek te luisteren naar de geluiden om me heen, de kleine geluiden waar verder niemand aandacht van heeft. Het ritselen van de bladeren, het ruisen van de wind die je zacht dingen toefluisterd...' Antwoordde hij, opeens wat verlegen. Hij praatte nooit zo veel...

Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:40

"Waauw, klinkt inderdaad wel leuk, we kunnen misschien eens afspreken om dat samen te doen?", vroeg ze. Ze werd wel nogal verlegen toen ze dat zei, had ze teveel gevraagd? Roseheart vond zichzelf nu nogal opdringerig, maar hopelijk dacht hij er anders over!
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:52

Weer stond de gevlekte kater een moment met zijn mond vol tanden, om dan voorzichtig te knikken. 'Dat... klinkt leuk.' Hij glimlachte vrolijk naar haar, zijn ogen keken recht in die van haar.

Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 19:00

Hij glimlachte haar vriendelijk toe en stemde in met haar idee, dat was al een hele opluchting! "En op welke stille plaatsen zit je dan zoal? Dan kan ik je misschien eens opzoeken", vroeg ze met een glimlachje dat ze op haar lippen toverde. Het oogcontact bleef al een lange tijd, daar hield ze wel van!
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 19:03

'In de Owltree, of ergens bij Tallpines. Daar is het meestal lekker rustig.' Antwoordde hij vrolijk terwijl hij haar met een vrolijke twinkeling in zijn ogen aankeek. Deze poes was echt aardig, misschien had hij eindelijk een goede vriendin gevonden. Echte vrienden had de kater niet.

Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 19:07

"Ik vind het ook altijd fijn om daar wat te rusten. En wanneer ga je daar zoal naartoe?", vroeg ze nieuwsgierig. Roseheart vond het echt fijn om met hem bevriend te mogen zijn; het was een hele eer voor haar om zo'n goede vriend te hebben!
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 19:11

Greentear snoof even lachend. Nieuwsgierig? Deze poes? Neehoor, hoe kwam hij erbij. 'Meestal in de ochtend, voor ik ga jagen. De andere warriors zijn dan ook op jacht, waardoor het dan erg rustig is.'

Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 20:37

Greentear snoof even lachend toen ze dat alles aan hem vroeg. Misschien had ze hel lichtelijk overbelast met vragen, en had ze wat overdreven... Ach, hij antwoordde toch. 'Meestal in de ochtend, voor ik ga jagen. De andere warriors zijn dan ook op jacht, waardoor het dan erg rustig is', zei hij. Dat was best slim van hem, want ze was hem nog nooit tegengekomen tijdens net jagen... "Slim van je! Zou ik dan misschien een keertje langs mogen komen? Misschien kunnen we eens afspreken om samen wat prooi te eten 's ochtends terwijl we dan naar die geluiden kunnen luisteren, lekker gezellig? Ik zal dan wel naar jou komen en prooi meebrengen!", zei ze opgewekt en met haar mooiste lachje opgezet. Ze schoof een paar millimeter op in de tabby-gevlekte kater zijn richting en glimlachte nog wat.

Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 10:10

'Slim van je! Zou ik dan misschien een keertje langs mogen komen? Misschien kunnen we eens afspreken om samen wat prooi te eten 's ochtends terwijl we dan naar die geluiden kunnen luisteren, lekker gezellig? Ik zal dan wel naar jou komen en prooi meebrengen!' Vroeg de gevlekte poes vrolijk. Een lach brak langzaam door op zijn gezicht terwijl hij knikte. 'Misschien... Morgenochtend, bij de Owltree afspreken? Ik zit op de derde dikke tak.'

Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 16:00

Er drong weer een glimlach door op het sierlijke gezichtje van de kater terwijl hij op haar vraag antwoordde en nodigde haar uit. 'Misschien... Morgenochtend, bij de Owltree afspreken? Ik zit op de derde dikke tak', knikte Greentear vrolijk. Nog steeds even vrolijk en opgewekt lachte ze hem uitnodigend toe. "Oké, is goed! Ik zal morgenochtend dan naar je toe komen, dan kunnen we daar wat verder kletsen. Ik ga seffens wel wat prooi halen en naar de warriors den, het weer zit niet zo mee, snap je?", zei ze met spijt dat ze niet veel later al weer afscheid zouden nemen. De regendruppeltje begonnen stilaan met meer hoeveelheden en met meer kracht uit de -door wolken overspoelde- hemel te vallen. Ze wilde gewoon super graag bij Greentear blijven, maar Roseheart had geen tijd. Ze zou hem morgenochtend toch al terug zien, lekker gezellig bij de OwlTree. De rosse tabby poes keek er nu al naar uit!

OOC; Wie gaat dat topic dan aanmaken bij de Owltree? En wanneer gaan we dat dan maken? Nu gaan we trouwens wel wat afronden, niet? Nog zo'n 1 à 2 posten voor elks?
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 21:28

De kater zag met plezier hoe het gezicht van de rosse poes vrolijk oplichtte. Hij keek al uit naar de volgende morgen, wanneer hij haar weer zou zien. Hij stond rustig op en knikte. 'Ik ga ook maar eens. Ik zie je morgen. Ik... KIjk er naar uit.' Voegde hij er uiteindelijk voorzichtig bij, waarna hij rustig in de richting van het bos bewoog en de poes achter zich liet.

OOC; Ik zal wel maken, dit is Green's laatste post ;]

Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 19:41

Roseheart schreef:

De bengaalse kater die ze nu al miste stond rustig op en knikte. 'Ik ga ook maar eens. Ik zie je morgen. Ik... kijk er naar uit', zei hij, een beetje twijfelend. Roseheart voelde haar hartje steeds sneller kloppen en als ze zou kunnen zou ze aan het blozen zijn. "Oké! Ik ook trouwens. Ik zie je dan morgenochtend in de Owltree om verder te praten! Ik ga even naar de Warriors Den om wat te eten. Doei!", zei ze met een zachte stem. Ze stapte in de richting van Greentear en duwde haar snuitje zacht tegen haar wang. Een tikkeltje verlegen wandelde ze weg. Ze keek nog even om en knikte met haar zachte ogen op haar gericht waarna ze richting de warriors den wandelde.

OOC; Roseheart uit c: Stuur je de link via Pm?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.   [SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:. - Pagina 2 Icon_minitime

[SPT] So... This is 'Love'?! .:Greentear:.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: