SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 SPT Please play with me {smellpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
cloudkit,
StarClan
SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
kiana
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons and I'll never get older than that
Gender:
Rank:
cloudkit,
BerichtOnderwerp: Re: SPT Please play with me {smellpaw}   SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jul 2013 - 19:34

De zwarte leerling deed alsof ze Cloudkit aanviel en opat. 'Je smaakt misschien wel vies maar ik heb honger!'
Na die zin deed ze alsof ze Cloudkit had gedood en het witte katertje probeerde roerloos te blijven liggen alsof hij echt dood was. 'Eens kijken of je wel zo lekker bent.' lachte Smellpaw. Cloudkit kon zijn lachje niet inhouden en gierde het uit. 'Stoop!! I.. Ik ka.. kan niet te... tegen kietels!!' Gilde hij tussen het lachen uit.


sorry dat het zolang duurde ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: SPT Please play with me {smellpaw}   SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jul 2013 - 19:55

'Stoop!! I.. Ik ka.. kan niet te... tegen kietels!!', gilde de kit lachend. Smellpaw snorde en viel hem terug aan. Nu was het alleen een kietel aanval. "Ha, nu heb je je veraden. Ik kietel je dood!", gromde ze speels.
~Flut.
~Niet erg hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
cloudkit,
StarClan
SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
kiana
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons and I'll never get older than that
Gender:
Rank:
cloudkit,
BerichtOnderwerp: Re: SPT Please play with me {smellpaw}   SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 13:09

De zwarte leerling snorde even en viel hem dan terug aan. 'Ha, nu heb je je verraden. Ik kietel je dood!'   gromde de poes speels. Cloudkit lachte zo hard dat hij dacht dat hij echt zou sterven van het lachen. 'Nee! Ik geef me over, ik geef me over!' Gilde het witte katertje terwijl zich probeerde los te wurmen, wat lastiger was door dat hij zo slap was van het lachen. Dus daarom noemde het de slappe lach hebben, peinsde het katertje nog steeds lachend en tegenspartelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: SPT Please play with me {smellpaw}   SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 20:16


S M E L L P A W


'Nee! Ik geef me over, ik geef me over!', gilde Cloudkit. Hij probeerde zich los te wurmen maar tevergeefs. Smellpaw giegelde en keek over haar schouder naar haar Den. Ze was slaperig geworden van al dat lachen.

~Flut

Terug naar boven Ga naar beneden
cloudkit,
StarClan
SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
kiana
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons and I'll never get older than that
Gender:
Rank:
cloudkit,
BerichtOnderwerp: Re: SPT Please play with me {smellpaw}   SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 10:51

Cloudkit werd steeds meer en meer moe. En uiteindelijk moest hij het opgeven van vermoeidheid. De witte kitten had veel te veel gelachen en gespeeld om nu nog fit te kunnen zijn. Misschien moest hij maar beter naar de nursery gaan? 'Zullen we gaan slapen?' Vroeg hij Smellpaw twijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: SPT Please play with me {smellpaw}   SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 11:11


S M E L L P A W


'Zullen we gaan slapen?' Smellpaw knikte instemmend. Ze gaapte. Voordat ze de apprentice den in trippelde gaf ze Cloudkit nog een lik over zijn kopje. "Het was leuk deze dag.", murmelde ze en ze sloop haar den in. Een paar minuten later lag ze in een diepe slaap...

~Flut


TOPIC UIT
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: SPT Please play with me {smellpaw}   SPT Please play with me {smellpaw} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT Please play with me {smellpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: