|
|
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 15:27 | |
| - Starlingkit schreef:
- Had jij het dit seizoen niet? Met Feyenoord? D:
Ofcourse D= |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 15:29 | |
| @Bo;; Uh-uh, maar mijn favoriet, die is altijd heel boos op zichzelf als hij verliest met Twente. Want hij denkt dan dat het zijn fout is en dan heb ik de neiging naar hem toe te rennen en hem een grote hug te geven ;-;
@Esmee;; Twente greep ook ver naast de titel zeg x'D |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 15:31 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 15:58 | |
| Waarom lukken de foto's waar ik net aan het kloten ben met mn haar (lightning style) wel altijd en de andere dan niet >< Heb ik nog niets om te laten zien hoe mn haar eruit ziet. |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:01 | |
| - Fireheart schreef:
- Waarom lukken de foto's waar ik net aan het kloten ben met mn haar (lightning style) wel altijd en de andere dan niet >< Heb ik nog niets om te laten zien hoe mn haar eruit ziet.
Kannibaal, je hebt Tanya opgegeten xD *Points at Dream-topic* Foto's zijn lastig, als ik op de iPad foto's van mezelf maak, lukken ze. Maken anderen een foto met de iPad, mislukken ze. En met de camera kijk ik sws altijd raar xD |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:03 | |
| //sigh. Dat was mn pauze .w. En weer door met Natuurkunde. |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:03 | |
| @Esmee;; Jij met Kestrel posten >D
@Waz;; Succes dan xD |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:09 | |
| - Starlingkit schreef:
- @Esmee;; Jij met Kestrel posten >D
@Waz;; Succes dan xD Plzz ik vraag om verlof xD |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:10 | |
| - Splashingkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Waarom lukken de foto's waar ik net aan het kloten ben met mn haar (lightning style) wel altijd en de andere dan niet >< Heb ik nog niets om te laten zien hoe mn haar eruit ziet.
Kannibaal, je hebt Tanya opgegeten xD *Points at Dream-topic* Foto's zijn lastig, als ik op de iPad foto's van mezelf maak, lukken ze. Maken anderen een foto met de iPad, mislukken ze. En met de camera kijk ik sws altijd raar xD xD *zucht* eigenlijk moet ik huiswerk maken, maar k heb geen zin D: |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:11 | |
| Wie heeft 'huiswerk' uitgevonden? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:12 | |
| @Waz;; I know that feeling D: Ik heb heel even Frans doorgekeken en verder heb ik geen zin om te kijken wat ik nog moet doen x'D
@Esmee;; Nope. Ik verveel me. |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:14 | |
| |
|
| |
55 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:20 | |
| Laatst was er zo'n documentaire op tv over zo'n democratische school ofzo. Nou dat jochie zei van; je mag helemaal zelf bepalen of je iets doet of niet. Als je op de bank wil slapen kan dat ook. En het is met allemaal leeftijden gemixt. Dus ik dacht zo van; Omg stel je voor. Warrior Cats school. Doe wat je wil, iedereen samen. Zo van; 'Hé Waz, kun je daar nog posten?' 'Kan iemand me even helpen met een sheet?' enzo xD Party all day. |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:21 | |
| |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:22 | |
| - Fireheart schreef:
- Laatst was er zo'n documentaire op tv over zo'n democratische school ofzo. Nou dat jochie zei van; je mag helemaal zelf bepalen of je iets doet of niet. Als je op de bank wil slapen kan dat ook. En het is met allemaal leeftijden gemixt.
Dus ik dacht zo van; Omg stel je voor. Warrior Cats school. Doe wat je wil, iedereen samen. Zo van; 'Hé Waz, kun je daar nog posten?' 'Kan iemand me even helpen met een sheet?' enzo xD Party all day. LolxD https://2img.net/h/oi40.tinypic.com/fje2ya.jpgVanaf nu gebruik ik plaatjes van mijn eigen kat voor Kestrelwing. Wilt er iemand een avatar maken? |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:23 | |
| - True story:
@Wazz; Me wantz D: |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:24 | |
| - Bramblepaw schreef:
- Man wat baal ik T.T
begrijp ik >.< ik eigenlijk ook. Stiekem had het me best wel stoer geleken om de 'maker' van Tékorr te ontmoeten Dx al weet ik niet eens of ik zelf kan x3 |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:25 | |
| - Meadowdawn schreef:
- True story:
@Wazz; Me wantz D: Indeed dat is iets wat heel herkenbaar is xd @ Airkit, xD Thnx c: Ik ga nog wat proberen te regelen maar de kans is vrij klein D: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:26 | |
| @Rebecca;; Ik had dat ook de vorige keer, maar de volgende keer is er ook een kans? ..:3
Ik ben slecht in opvrolijken
Well, ik ga maar ijs eten. NOOOOOM. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|