|
|
Twilight 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:05 | |
| Mensen i know 't is edward x'D maar zit op tel en die deed net raawr, hij ging letters omgooien x'D Kan wazz dit veranderen x'] |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:06 | |
| Ineens heel veel twilight hier (x |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Sommige verslavingen gaan gwn nooit meer over denk k xD
*kijkt naar dr rang* xD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| - Carlisle schreef:
- @Daan, Het is Edward. Lol x'D
@Cees, Ik was kinda afgekickt, maar toen las ik de boeken weer en daar beschreven ze hem als een engel en toen bekeek ik weer de films. En dat hielp niet echt. xD En mijn haar is like tien centimeter korter. Moet je ook niet doen xD And and, picture you, alhoewel ik geen idee heb of ik het überhaupt zal zien, but I don't care :'D |
|
| |
116 Actief
| |
| @Chi; Zo was het bij mij dus ook.. Boeken gelezen, films gezien, tijdje niet naar omgekeken tot BD2 uitkwam. En toen weer helemaal obsessed :'D
@Daan; Ff serieus wil je het wel ff normaal tegen Lyan zeggen en vragen of het wel goed is, we wilden een zoektopic openen en daaruit gaan kiezen namelijk c': |
|
| |
Twilight 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:09 | |
| - Alice schreef:
- @Chi; Zo was het bij mij dus ook.. Boeken gelezen, films gezien, tijdje niet naar omgekeken tot BD2 uitkwam. En toen weer helemaal obsessed :'D
@Daan; Ff serieus wil je het wel ff normaal tegen Lyan zeggen en vragen of het wel goed is, we wilden een zoektopic openen en daaruit gaan kiezen namelijk c': Okii ;p Is Lyan online x'D Iemand?? |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:11 | |
| Volgens mij niet. Anders vraag ik het wel even via facebook, dan ziet ze het vanzelf? n.n |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:11 | |
| *kijkt naar Firehearts rang* Ehm... ben ik nou zo dom dat ik niet weet wat WαƦƦιøƦ Gσ∂∂єѕѕ Lιgнтηιηg betekent en hier voor betekenis is? XD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:13 | |
| - Daykit* schreef:
- *kijkt naar Firehearts rang*
Ehm... ben ik nou zo dom dat ik niet weet wat WαƦƦιøƦ Gσ∂∂єѕѕ Lιgнтηιηg betekent en hier voor betekenis is? XD Lol, The Warrior Goddess Lightning xD Awesome, maar ik denk dat ze hiermee wil verwijzen naar Lightning van Final Fantasy XIII :'D |
|
| |
Twilight 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:13 | |
| - Alice schreef:
- Volgens mij niet.
Anders vraag ik het wel even via facebook, dan ziet ze het vanzelf? n.n Als je dat zou willen doen |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:14 | |
| Go watch Final Fantasy you xD Hahah nee, mijn obessie. En het heeft niets met WC zelf te maken. |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:15 | |
| |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:15 | |
| - Fireheart schreef:
- Go watch Final Fantasy you xD
Hahah nee, mijn obessie. En het heeft niets met WC zelf te maken. Oh oké |
|
| |
Twilight 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:16 | |
| Jesh, mijn naam is goed x'] Alvast zoeken voor een uiterlijk van Edward |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:17 | |
| Nu heb ik zin om weer in van die kleine kadertjes te gaan posten enzo.. En de playstation staat in de woonkamer en mensen kijken tv ;-; Srry k begin nu hyper te worden. Dat krijg je als je al weken de meest awesome persoon wil rpgen, maar t nie kan omdat de site nie af is. En je verder maar fanfic schrijft en niemand het leest en je dus niet zeker bent of je er goed aan doet om de volgende chapter te plaatsen, die nig niet af is omdat ik te erg twijfel. Hahaha ik ratel maar door xD Laat ik maar anime gaan kijken. |
|
| |
O.O 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:23 | |
| Zal ik ook aan Final Fantasy beginnen xD? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:25 | |
| Bedoel je zelf spelen of een playthrough van iemand kijken? Want k raad het beide aan. Vooral X(10) en XIII(13) zijn geweldig <3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:44 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:45 | |
| Nu zegt mijn moeder plots dat het niet eens zeker is dat ik naar de meeting mag D: Maar vorige week zei ze nog dat het mocht ;-;
Dit wordt weer een hele week chanteren, ik voel het al aankomen ._. |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 22:56 | |
| i just feel fucking bad now so i''m fucking irritating you know i do not fucking care assholes |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|