|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:12 | |
| - quotes:
- 'Lucius schreef:
- Spoiler:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Dat topic mag niet uitlopen op een gevecht he? XD Ik kan niets beloven xD Ligt eraan hoe het topic verloopt, maar hij is wel echt slecht. Als hij door de 'duivel' word getraind *hint naar Satan* K' ga je wurgen als haar iets overkomt xD Jij wou topic xD Own Fault xDD Dan reageer ik toch gewoon niet meer? x3
EDIT: Ga je gang Jij wou zelf een topic :'3 tot nu toe is hij nog veilig in het begin van een topic, so nu kan je nog posten. Het ligt er aan hoe Arya steeds op Lucius gaat reageren en of hij boos word of niet x3 Tss, lugubere haarbal
De mijne is er lekker een game gemaakt, een vet coole game xd @Natas; JAAAAAAAAAAAAAA -- *kwijlt* Mijn... Spoiler <3 Arya zit in een hele serie van 7 seasons van 12 afleveringen xD
Puh, Lucius zit in een vet coole game en krijgt krachten van de duivel, vermoord 14 mensen en zet een villa in de fik.
Niet bepaald iets om trots op te zijn^^ |
| | | Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:15 | |
| - Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Spoiler:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Dat topic mag niet uitlopen op een gevecht he? XD Ik kan niets beloven xD Ligt eraan hoe het topic verloopt, maar hij is wel echt slecht. Als hij door de 'duivel' word getraind *hint naar Satan* K' ga je wurgen als haar iets overkomt xD Jij wou topic xD Own Fault xDD Dan reageer ik toch gewoon niet meer? x3
EDIT: Ga je gang Jij wou zelf een topic :'3 tot nu toe is hij nog veilig in het begin van een topic, so nu kan je nog posten. Het ligt er aan hoe Arya steeds op Lucius gaat reageren en of hij boos word of niet x3 Tss, lugubere haarbal
De mijne is er lekker een game gemaakt, een vet coole game xd @Natas; JAAAAAAAAAAAAAA -- *kwijlt* Mijn... Spoiler <3 Arya zit in een hele serie van 7 seasons van 12 afleveringen xD
Puh, Lucius zit in een vet coole game en krijgt krachten van de duivel, vermoord 14 mensen en zet een villa in de fik. Es kijken, Arya gaat ervoor zorgen dat er nog een hoop mensen dood gaan. En ze is tenminste geen game mannetje xd zij kan geen vuurballen doen, mind control, zorgen dat niemand weet dat hij mensen vermoord, killed zijn eigen ouders, zijn opa, butlers, ooms, personeel, laat iemand volledig verbranden, een journalist, meerdere politie gasten, priesters zet zijn huis in de fik, laat een ijspegel door iemands hersenen doorboren, laat veel dingen als zelfmoord zien. xd |
| | | Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:18 | |
| Wanneer komt het SPT topic Ravalira x Road nu eigenlijk? |
| | | Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:23 | |
| - 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Spoiler:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Puh, Lucius zit in een vet coole game en krijgt krachten van de duivel, vermoord 14 mensen en zet een villa in de fik. Es kijken, Arya gaat ervoor zorgen dat er nog een hoop mensen dood gaan. En ze is tenminste geen game mannetje xd zij kan geen vuurballen doen, mind control, zorgen dat niemand weet dat hij mensen vermoord, killed zijn eigen ouders, zijn opa, butlers, ooms, personeel, laat iemand volledig verbranden, een journalist, meerdere politie gasten, priesters zet zijn huis in de fik, laat een ijspegel door iemands hersenen doorboren, laat veel dingen als zelfmoord zien. xd Wtf, ze is niet harteloos xD @Liese, vandaag hoop ik |
| | | Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:28 | |
| - Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Spoiler:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Puh, Lucius zit in een vet coole game en krijgt krachten van de duivel, vermoord 14 mensen en zet een villa in de fik. Es kijken, Arya gaat ervoor zorgen dat er nog een hoop mensen dood gaan. En ze is tenminste geen game mannetje xd zij kan geen vuurballen doen, mind control, zorgen dat niemand weet dat hij mensen vermoord, killed zijn eigen ouders, zijn opa, butlers, ooms, personeel, laat iemand volledig verbranden, een journalist, meerdere politie gasten, priesters zet zijn huis in de fik, laat een ijspegel door iemands hersenen doorboren, laat veel dingen als zelfmoord zien. xd Wtf, ze is niet harteloos xD @Liese, vandaag hoop ik Lucius wel >D -- https://www.youtube.com/watch?v=OV3xp5ZXSYA This made my whole day xD |
| | | Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:31 | |
| - 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Spoiler:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Puh, Lucius zit in een vet coole game en krijgt krachten van de duivel, vermoord 14 mensen en zet een villa in de fik. Es kijken, Arya gaat ervoor zorgen dat er nog een hoop mensen dood gaan. En ze is tenminste geen game mannetje xd zij kan geen vuurballen doen, mind control, zorgen dat niemand weet dat hij mensen vermoord, killed zijn eigen ouders, zijn opa, butlers, ooms, personeel, laat iemand volledig verbranden, een journalist, meerdere politie gasten, priesters zet zijn huis in de fik, laat een ijspegel door iemands hersenen doorboren, laat veel dingen als zelfmoord zien. xd Wtf, ze is niet harteloos xD @Liese, vandaag hoop ik Lucius wel >D
-- https://www.youtube.com/watch?v=OV3xp5ZXSYA This made my whole day xD Idd xD Ben in quote mood |
| | | Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:32 | |
| |
| | | Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:34 | |
| Drizzle is cute! En Drizzlekit is echt een leuke naam! c: |
| | | Daan. 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:34 | |
| - Drizzlekit schreef:
- Drizzle =D
<3 Drizzle <3 |
| | | Daan. 74 Actief
| |
| | | | Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:36 | |
| Wat betekent Drizzle nu weer?
|
| | | Daan. 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:38 | |
| Odd kan niet wachten om zn kitties te ontmoeten <3 Alleen zijn die kitties nu nog behoorlijk klein.... |
| | | Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:39 | |
| - Whisperpaw schreef:
- Odd kan niet wachten om zn kitties te ontmoeten <3 Alleen zijn die kitties nu nog behoorlijk klein....
TROUWENS, IK HAD NOG EEN IDEE. FACEBOOK? |
| | | Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:40 | |
| - Arya schreef:
- Wat betekent Drizzle nu weer?
motregen |
| | | Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:41 | |
| - Drizzlekit schreef:
- Arya schreef:
- Wat betekent Drizzle nu weer?
motregen Leuk =3 |
| | | Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:43 | |
| Zometeen wel even een voorsteltopic maken voor 'm, maar zo eerst engels SO leren, + wat franse woordjes .-. En misschien ook nog wel wat ak.. |
| | | 76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:44 | |
| Awesome, Natalya is oranje :] |
| | | Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 13:03 | |
| Het liedje Birds van Anouk past echt bij Leafstorm x'D |
| | | Daan. 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 13:06 | |
| Ik vind Drizzle zo schattig <3