|
|
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:46 | |
| |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:46 | |
| - Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Dat topic mag niet uitlopen op een gevecht he? XD Ik kan niets beloven xD Ligt eraan hoe het topic verloopt, maar hij is wel echt slecht. Als hij door de 'duivel' word getraind *hint naar Satan* K' ga je wurgen als haar iets overkomt xD Jij wou topic xD Own Fault xDD |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:48 | |
| |
|
| |
Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:48 | |
| - 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Dat topic mag niet uitlopen op een gevecht he? XD Ik kan niets beloven xD Ligt eraan hoe het topic verloopt, maar hij is wel echt slecht. Als hij door de 'duivel' word getraind *hint naar Satan* K' ga je wurgen als haar iets overkomt xD Jij wou topic xD Own Fault xDD Dan reageer ik toch gewoon niet meer? x3 EDIT: Ga je gang |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:49 | |
| - Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Dat topic mag niet uitlopen op een gevecht he? XD Ik kan niets beloven xD Ligt eraan hoe het topic verloopt, maar hij is wel echt slecht. Als hij door de 'duivel' word getraind *hint naar Satan* K' ga je wurgen als haar iets overkomt xD Jij wou topic xD Own Fault xDD Dan reageer ik toch gewoon niet meer? x3
EDIT: Ga je gang Jij wou zelf een topic :'3 tot nu toe is hij nog veilig in het begin van een topic, so nu kan je nog posten. Het ligt er aan hoe Arya steeds op Lucius gaat reageren en of hij boos word of niet x3 |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:52 | |
| |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:53 | |
| - Malona schreef:
- Hallotjes mensjes <3
NATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS <33333333333 |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:54 | |
| |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:57 | |
| - 'Lucius schreef:
- Malona schreef:
- Hallotjes mensjes <3
NATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS <33333333333 BOOOOOOOOOOOOOOOO <33333333333333333333 Jij naar meeting gaan? :-D |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:58 | |
| |
|
| |
Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 11:58 | |
| - 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
Dat topic mag niet uitlopen op een gevecht he? XD Ik kan niets beloven xD Ligt eraan hoe het topic verloopt, maar hij is wel echt slecht. Als hij door de 'duivel' word getraind *hint naar Satan* K' ga je wurgen als haar iets overkomt xD Jij wou topic xD Own Fault xDD Dan reageer ik toch gewoon niet meer? x3
EDIT: Ga je gang Jij wou zelf een topic :'3 tot nu toe is hij nog veilig in het begin van een topic, so nu kan je nog posten. Het ligt er aan hoe Arya steeds op Lucius gaat reageren en of hij boos word of niet x3 Tss, lugubere haarbal |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:03 | |
| Zooww, even onderschriftje aangepast c: |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:04 | |
| Die ava ziet er zo prof uit alsof ze alles al kent van medicine cat zijn enzo en dan zie je cute kant op os en dan reigjvmsrofdkl cinnamon is killing me |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| |
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:06 | |
| - Diamond schreef:
- Die ava ziet er zo prof uit alsof ze alles al kent van medicine cat zijn enzo en dan zie je cute kant op os en dan reigjvmsrofdkl cinnamon is killing me
Hahaha :'D Dankje <3 |
|
| |
Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:06 | |
| - 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
EDIT: Ga je gang Jij wou zelf een topic :'3 tot nu toe is hij nog veilig in het begin van een topic, so nu kan je nog posten. Het ligt er aan hoe Arya steeds op Lucius gaat reageren en of hij boos word of niet x3 Tss, lugubere haarbal
De mijne is er lekker een game gemaakt, een vet coole game xd @Natas; JAAAAAAAAAAAAAA -- *kwijlt* Mijn... Spoiler <3 Arya zit in een hele serie van 7 seasons van 12 afleveringen xD |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:08 | |
| - Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
EDIT: Ga je gang Jij wou zelf een topic :'3 tot nu toe is hij nog veilig in het begin van een topic, so nu kan je nog posten. Het ligt er aan hoe Arya steeds op Lucius gaat reageren en of hij boos word of niet x3 Tss, lugubere haarbal
De mijne is er lekker een game gemaakt, een vet coole game xd @Natas; JAAAAAAAAAAAAAA -- *kwijlt* Mijn... Spoiler <3 Arya zit in een hele serie van 7 seasons van 12 afleveringen xD Ach, stop met kibbelen en quote'n want het begint nu echt wel mega veel te worden! "_" |
|
| |
Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:09 | |
| - Spoiler:
- Road schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
De mijne is er lekker een game gemaakt, een vet coole game xd @Natas; JAAAAAAAAAAAAAA -- *kwijlt* Mijn... Spoiler <3 Arya zit in een hele serie van 7 seasons van 12 afleveringen xD Ach, stop met kibbelen en quote'n want het begint nu echt wel mega veel te worden! "_"
Never to much quotes, just take a spoiler =D |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| |
| |
Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 12:11 | |
| - 'Lucius schreef:
- Spoiler:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Arya schreef:
- 'Lucius schreef:
- Lucius ook c:
De mijne is er lekker een game gemaakt, een vet coole game xd @Natas; JAAAAAAAAAAAAAA -- *kwijlt* Mijn... Spoiler <3 Arya zit in een hele serie van 7 seasons van 12 afleveringen xD
Puh, Lucius zit in een vet coole game en krijgt krachten van de duivel, vermoord 14 mensen en zet een villa in de fik. Es kijken, Arya gaat ervoor zorgen dat er nog een hoop mensen dood gaan. En ze is tenminste geen game mannetje xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|