|
|
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 9:58 | |
| Sorry voor Dubbel,
Ik heb zo een Frans E-toets... D: |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 10:44 | |
| 89?8)@568;€?€&!*%^,<,>$?>£^*?#~|{#% Mag misschien niet naar de meeting want Oh ik zit veeeeeel te veel op WC en dat gaat het alleeeeeeen maar meer beinvloeden Kut mam, dat slaat nergens op
EDIT: ik heb nog een dag vrij btw >3 |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 11:25 | |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 11:29 | |
| *Rent als zenuwachtige gek door de kamer* ''Whaaaa!!!!! EXAMEN'' En gaat achte PC zitten duimzuigen 0.0*
en, Good morning ^^
|
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 11:29 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 11:35 | |
| - Darkfire schreef:
- *Rent als zenuwachtige gek door de kamer* ''Whaaaa!!!!! EXAMEN'' En gaat achte PC zitten duimzuigen 0.0*
en, Good morning ^^
Jaahh echt eng hea xD Ik heb morgen m'n eerste, scheikunde. Echt spannenddd ;-; |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 11:43 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 11:45 | |
| Ugh ik zit bij Duits. Ik verveel me. Iedereen met examens veel succes gewenst! Straks mijn wekelijkse gesprek. |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 12:00 | |
| Iedereen met Examens succes!
Ik zit bij Beeldende Vorming, net een toets gehad. Heb hem echt verkloot. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 13:23 | |
| - Brokenecho schreef:
- 89?8)@568;€?€&!*%^,<,>$?>£^*?#~|{#%
Mag misschien niet naar de meeting want Oh ik zit veeeeeel te veel op WC en dat gaat het alleeeeeeen maar meer beinvloeden Kut mam, dat slaat nergens op
EDIT: ik heb nog een dag vrij btw >3 +1 Omdat ik al bijna nooit meer dan een halfuur per dag er op mag ga ik gewoon stiekem. Heb het ww gekraakt xD Maarja dat lokken ze dan zelf uit he, want deze pc start in een halfuur precies op. And ik heb geen zin in kut school, ga me vanmiddag ziek melden, en dan heb ik niet eens echt gelogen want ik word sws ziek van dat gezeur van de leraren. @Moon, heeeeel veeeel suc6 ^^ |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 13:31 | |
| Sawry voor dp! Ik heb even geprobeerd of ik kan blenden, dus roep maar als je het setje wilt: |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 13:33 | |
| Hoe heb je dat gedaan? Ziet er echt heel netjes uit! Ik kan het setje enkel niet gebruiken, maar hij is wel heel gaaf. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 13:39 | |
| Dankjewel ^-^ Ik heb laatst PhotoFiltre 7 gedownload dus ik wilde iets uitproberen. Ik heb toen 2 plaatjes uitgezocht waar je mee kan blenden. Daarvoor gebruik je dan de Clone Stamp Tool |
|
| |
Stijn 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 13:40 | |
| @Esmee heb gereageerd in jouw art corner shop dingetje :3 |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 13:42 | |
| Clone stamp tool, en dan?
Hoe dan ook, het ziet er heel netjes uit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 13:49 | |
| Uhm dan houd je Ctrl ingedrukt en klik je op een plaatje, bij mij dus de bloemetjes. Dan laat je los, en klik je op het andere plaatje en beweeg je met je muis om het plaatje erop te blenden ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 15:05 | |
| Ik ga zo livestreamen. Je hebt een account nodig om te kijken, dus mensen die dat nog niet hebben en graag willen kijken, tip om misschien nu al even aan te maken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 15:06 | |
| |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 15:19 | |
| - Fireheart schreef:
- Ik ga zo livestreamen. Je hebt een account nodig om te kijken, dus mensen die dat nog niet hebben en graag willen kijken, tip om misschien nu al even aan te maken.
Ik heb nu speciaal aangemaakt, maar weet niet eens of ik kan kijken haha. |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 mei 2013 - 15:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|