|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:18 | |
| Had ik maar meer vrije tijd, dan kon ik like echt helemaal aan mijn commissions gaan werken. |
|
| |
Ezz 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:23 | |
| - Fireheart schreef:
- Had ik maar meer vrije tijd, dan kon ik like echt helemaal aan mijn commissions gaan werken.
Wat is dat? :3 |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:42 | |
| - Lionroar schreef:
Ik meen het, ik heb het ooit gevraagd en nooit meer Ik wacht nog wel enkele jaartjes, misschien als ik zestien ben ofzoiets c: Dan ben ik al wat 'volwassener' om het zo te zeggen. Ik mag ook niet omdat ik veel te jong ben maar geeft toe 14 is toch niet te jong voor een meeting O.O Soms dan haat ik ze zo!!!! Maar volgend jaar miss, ik hoop het echt!!! |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:44 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Lionroar schreef:
Ik meen het, ik heb het ooit gevraagd en nooit meer Ik wacht nog wel enkele jaartjes, misschien als ik zestien ben ofzoiets c: Dan ben ik al wat 'volwassener' om het zo te zeggen. Ik mag ook niet omdat ik veel te jong ben maar geeft toe 14 is toch niet te jong voor een meeting O.O Soms dan haat ik ze zo!!!! Maar volgend jaar miss, ik hoop het echt!!! Ik was 13 toen ik vorige keer meeging, dus nope ;3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:47 | |
| HOLY SHIT. Ik zit gewoon vanaf mijn xbox op wc. het typt zo irritant xd
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:49 | |
| - Shrewleap schreef:
- HOLY SHIT. Ik zit gewoon vanaf mijn xbox op wc. het typt zo irritant xd
Oh, ik heb dat een keer met de wii gedaan en dat typt ook ontzettend irritant x3 Ik kan nooit goed op die letters richten, het duurt dan altijd een hele tijd voordat ik een degelijke zin heb getypt :'D |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:51 | |
| - Arya schreef:
- Fireheart schreef:
- Had ik maar meer vrije tijd, dan kon ik like echt helemaal aan mijn commissions gaan werken.
Wat is dat? :3 Betaalde opdrachten, bij mij voor mijn tekeningen. |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:52 | |
| - Fireheart schreef:
Ik voel je pijn .w. Zou willen dat ik die examens achter de rug had, zodat ik ten eerste geen excuus meer hoef te verzinnen om naar mn vriendje toe te kunnen en ten tweede weer eens lekker kon gamen en manippen .w. |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:54 | |
| |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:54 | |
| - Timefall schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lionroar schreef:
Ik meen het, ik heb het ooit gevraagd en nooit meer Ik wacht nog wel enkele jaartjes, misschien als ik zestien ben ofzoiets c: Dan ben ik al wat 'volwassener' om het zo te zeggen. Ik mag ook niet omdat ik veel te jong ben maar geeft toe 14 is toch niet te jong voor een meeting O.O Soms dan haat ik ze zo!!!! Maar volgend jaar miss, ik hoop het echt!!! Ik was 13 toen ik vorige keer meeging, dus nope ;3 Nou zeg dat maar eens tegen mijn ouders C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:56 | |
- Timefall schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lionroar schreef:
Ik meen het, ik heb het ooit gevraagd en nooit meer Ik wacht nog wel enkele jaartjes, misschien als ik zestien ben ofzoiets c: Dan ben ik al wat 'volwassener' om het zo te zeggen. Ik mag ook niet omdat ik veel te jong ben maar geeft toe 14 is toch niet te jong voor een meeting O.O Soms dan haat ik ze zo!!!! Maar volgend jaar miss, ik hoop het echt!!! Ik was 13 toen ik vorige keer meeging, dus nope ;3 Nou zeg dat maar eens tegen mijn ouders C: Eehm... xD @ Ouders van Nele; 14 is NIET te jong om naar de meeting te komen, zeker niet ;DD |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 19:56 | |
- Timefall schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lionroar schreef:
Ik meen het, ik heb het ooit gevraagd en nooit meer Ik wacht nog wel enkele jaartjes, misschien als ik zestien ben ofzoiets c: Dan ben ik al wat 'volwassener' om het zo te zeggen. Ik mag ook niet omdat ik veel te jong ben maar geeft toe 14 is toch niet te jong voor een meeting O.O Soms dan haat ik ze zo!!!! Maar volgend jaar miss, ik hoop het echt!!! Ik was 13 toen ik vorige keer meeging, dus nope ;3 Nou zeg dat maar eens tegen mijn ouders C: Ik ben 12, dus jij bent zeker niet te jong D= Helpt het ook niet als je zegt dat ze mee mogen? ^^ |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:01 | |
| Waz, waarom weigerde je mij voor de Da groep :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:07 | |
| - Brokenecho schreef:
- Waz, waarom weigerde je mij voor de Da groep :c
? Kan zijn dat de aanvraag verlopen was? En anders wist ik niet wie het was. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:11 | |
| - Daykit* schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Timefall schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lionroar schreef:
Ik meen het, ik heb het ooit gevraagd en nooit meer Ik wacht nog wel enkele jaartjes, misschien als ik zestien ben ofzoiets c: Dan ben ik al wat 'volwassener' om het zo te zeggen. Ik mag ook niet omdat ik veel te jong ben maar geeft toe 14 is toch niet te jong voor een meeting O.O Soms dan haat ik ze zo!!!! Maar volgend jaar miss, ik hoop het echt!!! Ik was 13 toen ik vorige keer meeging, dus nope ;3 Nou zeg dat maar eens tegen mijn ouders C: Ik ben 12, dus jij bent zeker niet te jong D= Helpt het ook niet als je zegt dat ze mee mogen? ^^ Nee ze hebben die dag al iets te doen D: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:13 | |
| - Timefall schreef:
- Shrewleap schreef:
- HOLY SHIT. Ik zit gewoon vanaf mijn xbox op wc. het typt zo irritant xd
Oh, ik heb dat een keer met de wii gedaan en dat typt ook ontzettend irritant x3 Ik kan nooit goed op die letters richten, het duurt dan altijd een hele tijd voordat ik een degelijke zin heb getypt :'D Ik voel je pijn nu :] Ga maar even FIFA spelen voordat mijn moeder er is xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:23 | |
| Het sneeuwt blijkbaar in Spanje... Brr... Koudkoudkoud
En ik vind het idee van de meeting nog steeds best eng xD... Ik ga keihard tegenvallen, I know it x) |
|
| |
ᴅᴀɴɪɪ 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:28 | |
| @Babs; Vast niet! (:
So tired. Need more sleep. Maar ik kan gewoon niet te vroeg naar bed, dan slaap ik niet xD |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:39 | |
| Meningen gevraagd~
Tweede of eerste hands PS3 aanschaffen? x'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 mei 2013 - 20:39 | |