|
| I think its a special moment comming [+KATNISS FENG DIAMOND] | |
| 164 Actief
| |
| Onderwerp: I think its a special moment comming [+KATNISS FENG DIAMOND] zo 12 mei 2013 - 17:47 | |
| Blaadjes waaide in het rondde. De maan stond al bijna boven aan de hemel. Het was nog lange geen hele maan, dat had de kitten nog niet meegemaakt. Ze had nog nooit iets gezien. Haar oogjes zaten stijf dicht, nou, sinds een korte tijd iets minder. Soms kon ze zelfs de zonnestralen door kleine spleetjes opvangen. Maar ze wist natuurlijk niet wat het was. Ze krulde zich op in de vacht van haar moeder, ze wist dat het haar moeder was, ze herkende de stem door het eerste wat ze had gehoord, haar naam. Ze had de naam Tiffany gekregen, ze was tevreden met die naam, het enige waar ze niet tevreden over was, was het feit dat haar moeder haar broertje als eerst zijn naam had gegeven, maar ondanks dat, was ze goed bevriend met hem. Soms. De wind vloog door het zeer stille BloodClankamp. Dat was het meestal als het nacht was, soms kwamen er nog warriors binnen. De kitten schrok van het blazende, fluitende wind en trapte perrongelijk Feng. "Sorry, Bro." piepte ze en ze keek naar haar broertje. Was die wakker geworden? De haalde haar schouders op en ging zitten. Ze wist ergens dat er vanavond iets bijzonders ging gebeuren. Tiffany keek voor zich uit, tot ze langzaam weer iets door het spleetje tussen haar ogen kon zien. "Mammy, ik kan je zien." miauwde ze ergens best trots, ze vond het erg stoer dat ze wat kon zien. "Mamm, Feng, kunnen jullie mij ook zien?" vroeg ze en ze zag langzaam nog meer licht haar ogen binnen vallen.
[+ Mag zelf weten of Tessa, Stijn en Iro meedoen]
|
| | | Stijn 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I think its a special moment comming [+KATNISS FENG DIAMOND] zo 12 mei 2013 - 18:48 | |
| blaadjes dwarrelde in de rondte Feng piepte eventjes toen hij schop kreeg van zus gevolgd door een verontschuldiging. hij gaapte eens diep en keek door de spleetjes van zijn ogen hij zag lichte zonnestralen en een bruine tabby vacht .. 'wacht eens even' dacht hij, ik zie vacht! op het moment dat hij wou zeggen dat hij iets kon zien hoorde hij de de stem van zijn zusje "Mamm, Feng, kunnen jullie mij ook zien?" met een vrolijke blik keek Feng op "ik zie ook wat" zij hij enthousiast. "ik kan je zien tiffy en mama jou ook!" dolblij kroop Feng omhoog in een zit houding trots gaf hij zijn borst een paar ferme likken gevolgd door een blik naar zijn zusje. |
| | | 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I think its a special moment comming [+KATNISS FENG DIAMOND] zo 12 mei 2013 - 19:22 | |
| "ik zie ook wat" piepte Feng dol enthousiast en Tiffany keek op. "Echt..? Cool!" zei de enthousiast en ze keek naar haar pootjes. "Hoe zie ik er uit?" piepte ze en ze draaide zich zo dat ze haar rug kan zien. "Mama, ik heb streepjes!" miauwde ze ze ze plofte neer. Ze keek naar haar broertje. "Feng..." zei ze geschrokken en ze zag de vuurrode pels van hem. "Je vacht staat in brand!" gilde ze en ze hoorde wat boos geknor van warriors die wakker waren geworden door haar gegil. "ik kan je zien tiffy en mama jou ook!" zei de kater en hij stak zijn borst trots naar voren, gevolgd door een paar likken over zijn borst. "Wat heb jij op je hoofd zitten?" vroeg ze en ze sloeg naar zijn oren. "Het is puntig en wil je opeten... Hij is al aan je hoofd begonnen!" gilde ze en ze dook in haar moeders vacht. "Stomme kittens." hoorde ze buiten, maar ze trok zich er niets van aan. "Oowh nee! Het is ook al aan mama en aan die warriors begonnen." piepte ze en ze liep weg van Fenghuang en haar moeder.
|
| | | The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: I think its a special moment comming [+KATNISS FENG DIAMOND] zo 12 mei 2013 - 22:42 | |
| |
| | | 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I think its a special moment comming [+KATNISS FENG DIAMOND] di 14 mei 2013 - 17:23 | |
| - Tiffany schreef:
'Tiffy lieveling, Feng zijn vacht heeft de kleuren van vlammen.' zei de moeder van de jonge, bruingrijze tabby kitten. De kitten keek voorzichtig naar haar moeder en daarna naar Fenghuang. Ineens verscheen er een bekende, protestantse blik in haar ogen. "Maak ik vind dat het vuur is." piepte ze en ze keek naar haar moeder. Ze lag diep in de hoek verscholen, waar ze zat te kijken hoe de dingen op haar moeder en haar broertjes hoofd hun opaten. ''Tiffany, dat zijn oren die gebruiken we om te horen, geen monsters. Jij hebt ze ook' miauwde Katniss en Tiffany zag hoe ze speels naar haar oren sloeg. "Du...D...Dus alles wat ik zie i...ii....is v.. verbeelding..?" piepte de kitten en ze keek met grote ogen van ontzet naar haar moeder. "Duu...Dus mijn ogen liegen..?" ja de kitten had net haar ogen geopend en wilde graag alles weten, maar dit vond ze dus echt niet leuk. Ze kon dus alles zien, maar er klopte helemaal niets van, dat is toch gemeen! "Mammy, kun je eens gauw tegen mijn oogjes zeggen dat ze stout zijn!" piepte ze en ze wandelde weer wat dichter naar de twee katten.
|
| | | | Onderwerp: Re: I think its a special moment comming [+KATNISS FENG DIAMOND] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |