We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 21:32
Darkblood schreef:
Colorkit* schreef:
En toen had ik het gevoel dat ik iets heb gezegd dat ik beter niet had kunnen zeggen terwijl het wel waar is =/
wat dan?
Colorkit* schreef:
*zucht*
Ik ben met twee vriendinnen aan 't chatten op Hyves (ja, ik weet dat Hyves "uit" is, maar dat is de enige plek waar ik contact met hen heb) en toen zei één van hen iets over dat A (een andere Hyves-vriendin van me die ook bij ons groepje hoort) een stukje van haar fanfic "gestolen" had en dat gebruikt had in haar eigen fanfic. En daarna zei die andere vriendin dat A ook haar heeft nageaapt met een fanfic...
En nu weet ik niet precies wat ik er aan moet doen :/
Nou... Ik heb net dus samen met één van die vriendinnen A aangesproken en nu is ze boos op ons =/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 21:35
Colorkit* schreef:
Darkblood schreef:
Colorkit* schreef:
En toen had ik het gevoel dat ik iets heb gezegd dat ik beter niet had kunnen zeggen terwijl het wel waar is =/
wat dan?
Colorkit* schreef:
*zucht*
Ik ben met twee vriendinnen aan 't chatten op Hyves (ja, ik weet dat Hyves "uit" is, maar dat is de enige plek waar ik contact met hen heb) en toen zei één van hen iets over dat A (een andere Hyves-vriendin van me die ook bij ons groepje hoort) een stukje van haar fanfic "gestolen" had en dat gebruikt had in haar eigen fanfic. En daarna zei die andere vriendin dat A ook haar heeft nageaapt met een fanfic...
En nu weet ik niet precies wat ik er aan moet doen :/
Nou... Ik heb net dus samen met één van die vriendinnen A aangesproken en nu is ze boos op ons =/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 21:40
ik zou ook boos worden als iemand iemand er bij gaat halen en mij er op gaat aanspreken dat ik dingen steel. zou die betreffende persoon ook zelf kunnen zeggen.
No offence naar jou natuurlijk weet hoe kut het is ergens tussen in te moeten zitten
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 21:45
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 21:59
Aurykit schreef:
Lynxkit schreef:
Lynxkit schreef:
Weet iemand toevallig hoe je bij een kader een achtergrond kan instellen? (;
...?
Bedoel je gewoon de achtergrondkleur van het kader waarin je typt? Want dan weet ik het wel n.n
(Een vriendin vraagt dat) maar dat ze dus een foto heeft waar er in moet worden getypt, een foto die hetzelfde blijft, er moet alleen tekst op, geen afbeelding meer (zo heeft ze het uitgelegd x3)
Lostvoice
StarClan
Quinty 1249
CAT'S PROFILE Age: 90 Moons x Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 22:01