We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 19:05
Maar maar Dx Ik vind het persoonlijk gewoon gelul, onzin. Mensen vermoorden elkaar vaker en criminelen worden toch ook niet het land uit gezet of gedood D: En en mensen maken die beesten zulke shit xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 19:11
helaas kan je bijna op elke hoek van de straat ee hond kopen terwijl zo veenl mensen niet weten hoe ze er mee moeten omgaan drm wil ik na deze opleiding en na trimmersopleining ook nog gedrag studeren enmensen er mee helpen enbewust maken van bepaalde keuzes
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 19:19
Sleepingkit schreef:
helaas kan je bijna op elke hoek van de straat ee hond kopen terwijl zo veenl mensen niet weten hoe ze er mee moeten omgaan drm wil ik na deze opleiding en na trimmersopleining ook nog gedrag studeren enmensen er mee helpen enbewust maken van bepaalde keuzes
Mooi <'33 Ook kopen veel mensen honden als ze nog pup zijn en dan als ze groter zijn.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 19:21
Ja, en ook soms mensen dat een hond kopen, niet hebben nagedacht, en dan gewoon naar het asiel brengen en dan zitten er daar zoveel honden die daar nooit meer wegraken D;