Fly On The Wall



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Fly On The Wall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Adderpaw*
Member
Fly On The Wall DPKsfdL
Hear me roar
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8/9 manen
Gender:
Rank:
Adderpaw*
BerichtOnderwerp: Fly On The Wall   Fly On The Wall Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:13

Twee bleek grijze ogen staarde naar een vliegje dat eenzaam rondvloog langs de ingang van de kraamkamer. Hij was verveeld. Zijn broer was er niet en omdat hij de luiheid zelf was maakte hij geen énkele poging om zijn luie lijfje in beweging te krijgen. Slaperig rolde hij om in zijn lege nestje en zuchtte hij. Toen er een groot, oranje blad naar beneden kwam zeilen kwam hij omhoog. Adderkit' nieuwsgierigheid was gewekt. Voorzichtig sloop hij naar de uitgang en keek hij neer naar het blad. Verwachtingsvol keek hij omhoog maar er stond geen boom in de buurt- en de wind was gaan liggen. Hij herinnerde zich niet echt hoe het landschap er uit had gezien vóór deze dag- maar hij wist dat het niet oranje was. Gefacineerd door het blad dat hard en dor was- ging hij er achteraan om tegen iets kleins aan te botsen. Met een zacht geluid sprong hij naar achteren en achterdochtig gaf hij het bolletje een por. "Ben jij een kat?" Miauwde hij er tegen.

- Sassykit als eerste c:


So now I say goodbye and this to you, I pledge:
Take your final step and plummet over the edge


Fly On The Wall 2zggtue
You listened to the snake! I won't take any blame!
Now here's my breath in your face, I leave you up in flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Fly On The Wall DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Fly On The Wall   Fly On The Wall Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:25


Voorzichtig liep ze de Nursery uit. Eigenlijk mocht dat niet, maar het was zo saai als je daar dag in, dag uit zat.. Wat wou ze graag dat ze ouder was, dat zou geweldig zijn. Dan kon ze de wereld verkennen, het territorium en de grenslijnen. Nu moest ze in dat stomme kamp blijven, het was net een gevangenis soms. Oké, het was best logisch dat de Clan zuinig was op haar kittens, maar zij vond het een stomme regel. Ze voelde een blaadje tegen haar witte vacht aanvliegen, het was dus al leaf-fall. Het werd kouder en kouder, en de bomen zouden hun blaadjes gaan verliezen. Ze keek naar boven, waar een heleboel blaadjes leken te dansen in de lucht. Het was een vrolijk gezicht. Ineens voelde ze iets tegen zich aanbotsen. Maar net zo snel als het gekomen was verdween het ook weer. Daarna voelde ze een por in haar witte vacht. "Ben jij een kat?" vroeg een stem, waarschijnlijk van een kitten. Ze draaide zich om en zag een tabby kitten achter zich staan, waarschijnlijk een stuk ouder dan zijzelf. Ze schatte rond de 3 moons. "Ja .." piepte ze. "Ben jij een buitenaards wezen?" vervolgde ze met haar piepstemmetje. Een beetje dollen mocht wel, nietwaar?


Fly On The Wall 2rzs3sw
Fly On The Wall ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Adderpaw*
Member
Fly On The Wall DPKsfdL
Hear me roar
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8/9 manen
Gender:
Rank:
Adderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Fly On The Wall   Fly On The Wall Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 21:54

Adderkit keek verrast op toen het bolletje bewoog en antwoord gaf! Afwachtend keek hij haar aan en knipperde hij langzaam. Jeetje! Ze was net zo klein als één van de pasgeboren kits in de kraamkamer. Was ze pas net geboren? ‘Ja, ben jij een buitenaards wezen?’ Hij knipperde langzaam met zijn grijze ogen en dacht na. Wat waren buitenaardse wezens? ”Nee! Ik ben ook een kat” Riep hij uit en hij ging zitten. ”Wie ben jij dan? Ik heb je nog nooit gezien in de kraamkamer en je bent heel erg klein. Ben jij wel een kat van deze clan?” Vroeg hij met zo veel mogelijk achterdocht als hij maar kon uitbrengen alsof hij het echt meenden. Om het nog iets geloofwaardiger te maken zette hij een hoge rug op en keek hij haar tussen doorgeknepen ogen aan. Daarna stak hij zijn hele kleine pootje uit en ontblootte zijn millimeter korte klauwtjes en gaf haar één bijna gevoelloos tikje die je bijna niet kon voelen. ”Pas maar op hoor ik gevaarlijk” Waarschuwde hij.


So now I say goodbye and this to you, I pledge:
Take your final step and plummet over the edge


Fly On The Wall 2zggtue
You listened to the snake! I won't take any blame!
Now here's my breath in your face, I leave you up in flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Fly On The Wall DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Fly On The Wall   Fly On The Wall Icon_minitimema 6 mei 2013 - 15:18


De tabby kitten leek nogal verbaasd dat ook zij kon praten, dat ze überhaupt kon bewegen. Ze was dan nog niet zo groot of oud, ze was zeker niet de kleinste. De kitten had grijze ogen, en die had ze nog niet vaak gezien. Ook al waren alle kittens in de Nursery zo verschillend, toch had ze die oogkleur nog nooit gezien. "Nee! Ik ben ook een kat!" riep het kleine katertje uit. Hij ging even voor haar zitten. Ze keek hem een beetje verbaasd aan en hield haar kopje ietwat schuin. Het was toch redelijk logisch dat hij ook een kat was? "Wie ben jij dan? Ik heb je nog nooit gezien in de kraamkamer en je bent heel erg klein. Ben jij wel een kat van deze clan?" Hij klonk een beetje achterdochtig. Hij mocht dan heel wat moons ouder zijn dan zij, ze was wel een clankat. Haar moeder was de leader geweest! Hij stond weer op en zette een hoge rug op, compleet met dichtgeknepen ogen. Het was waarschijnlijk zodat hij echt geloofwaardig klonk. Nou, hij liet haar niet schrikken. Daarna stak hij zijn kleine pootjes uit, in haar richting. De pootjes kwamen telkens maar dichterbij, en hij gaf een tikje. Het was waarschijnlijk mis, want ze voelde niet echt iets. "Pas maar op hoor ik gevaarlijk," waarschuwde hij opnieuw. Yeah right, dacht ze. "Ik Sassykit, mijn mama was de leader van de clan," zei ze met haar piepstemmetje, totaal geen teken van angst achterlatend. Ze slaakte een geeuwtje, ze vond het niet echt gezellig met de kleine kater. "Wat is jouw naam?" vroeg ze toen maar, om wat meer geïnteresseerd over te komen.


Fly On The Wall 2rzs3sw
Fly On The Wall ZWyZMBv


Laatst aangepast door Sassykit op ma 6 mei 2013 - 17:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Adderpaw*
Member
Fly On The Wall DPKsfdL
Hear me roar
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8/9 manen
Gender:
Rank:
Adderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Fly On The Wall   Fly On The Wall Icon_minitimema 6 mei 2013 - 17:24

Adderkit spitste zijn oortjes en liet zijn dreigend-overkomen act varen. De kitten stelde zich voor als Sassykit. Dochter van Bluestar. Adderkit keek haar even heel lang en zwijgend aan alsof hij wilde peilen of ze loog of niet. Hij zag eigenlijk geen gegronde reden wáárom ze over zo iets zou liegen en het zou een beetje gemeen zijn als hij haar niet geloofde. Ze moest vast net zo veel pijn hebben als hij- per slot van rekening was hij zijn ouders ook verloren. ”Ik ben Adderkit” Miauwde hij enkel. ”Mijn broer is Oakkit” Voegde hij er aan toe alsof dat er toe deed. Zijn dunne staartje ging even vlug heen en weer bij het zien van haar ongeïnteresseerde houding. Hij helde zijn oren een kwartslag maar liet het daar ook bij. Ze wilde niet eens spelen. Hoe saai. ”Jij hebt dan ook nog broers en zussen.. de kraamkamer zit enorm vol!” Barstte hij los. Adderkit verwachtte, en hoopte, dat ze enig teken van emotie zou geven anders dan haar ongeïnteresseerde zelf. Onbewust vroeg hij zich af of Sassykit altijd zo saai was.


So now I say goodbye and this to you, I pledge:
Take your final step and plummet over the edge


Fly On The Wall 2zggtue
You listened to the snake! I won't take any blame!
Now here's my breath in your face, I leave you up in flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fly On The Wall   Fly On The Wall Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fly On The Wall
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: