|
|
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:14 | |
| Haha. Ik moet even naar de volgende les, zit op school. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:19 | |
| Ik ben ook heel erg moe xD
Ik kon niet slapen, ik hoorde de hele tijd krassen de geluiden alsof er iets in de muur of op zolder zat ;-; |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:28 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik ben ook heel erg moe xD
Ik kon niet slapen, ik hoorde de hele tijd krassen de geluiden alsof er iets in de muur of op zolder zat ;-; Misschien een muis in de muur ofzow? Dat heeft mijn oudere broer ook soms... Ik heb altijd last van vogels in het dak xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:31 | |
| - Riverdance schreef:
- Strawberry schreef:
Ik kon niet slapen, ik hoorde de hele tijd krassen de geluiden alsof er iets in de muur of op zolder zat ;-; Misschien een muis in de muur ofzow? Dat heeft mijn oudere broer ook soms... Ik heb altijd last van vogels in het dak xD Ik heb daarstraks al op zolder gekeken, heb geen spoor van muizen gezien xD Dus ik hoop het niet. En naja, ik heb uiteindelijk vannacht in een krachtinspanning mijn matras naar de gang verplaatst. xD |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:33 | |
| - Strawberry schreef:
- Riverdance schreef:
- Strawberry schreef:
Ik kon niet slapen, ik hoorde de hele tijd krassen de geluiden alsof er iets in de muur of op zolder zat ;-; Misschien een muis in de muur ofzow? Dat heeft mijn oudere broer ook soms... Ik heb altijd last van vogels in het dak xD Ik heb daarstraks al op zolder gekeken, heb geen spoor van muizen gezien xD Dus ik hoop het niet. En naja, ik heb uiteindelijk vannacht in een krachtinspanning mijn matras naar de gang verplaatst. xD Haha ^-^ Hopelijk kan je volgende nacht dan wel slapen... ;3 |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:35 | |
| opruimen geblazen! kamer is een tyf zooi en moeders gaat uit dr plaat die heeft bijna weer dr manandelijkse gezeik en geloof me enige wat ze doet is zeiken! |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:43 | |
| Ik ga de 'strijd' aan met mezelf om de avatar van Pantherfur te maken, mijn eerste keer trouwens. Zou dat lukken met Adobe Photoshop CS? Of zou ik beter Paint.Net gebruiken? Ik ga eerst eens proberen met Photoshop c: |
|
| |
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:44 | |
| Iemand een leuk idee voor een onderschrift voor Dusk? |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:45 | |
| photoshop denk dat dat beste werkt. ik ben zelf verlieft op een mega Noob programma :3 Photofiltre Studio X and i love it kan er alles mee wat ik wil kunnen
ik wil wel wat proberen voor dusk zn os :3 (ik kan niets bewegend iig) |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:47 | |
| - Dyingkit schreef:
- photoshop denk dat dat beste werkt.
ik ben zelf verlieft op een mega Noob programma :3 Photofiltre Studio X and i love it kan er alles mee wat ik wil kunnen
ik wil wel wat proberen voor dusk zn os :3 (ik kan niets bewegend iig) Okay c: Ik heb momenteel geselecteerd welk stuk ik wil gebruiken maar hoe kan je de rest nu weg knippen...? x$ |
|
| |
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:48 | |
| Photofiltre is super, kan jammer genoeg niet op Mac.
Als je dat zou willen doen, zou ik dat heel fijn vinden. Wil je de link van het plaatje? |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| - Strawberry schreef:
- Riverdance schreef:
- Strawberry schreef:
Ik kon niet slapen, ik hoorde de hele tijd krassen de geluiden alsof er iets in de muur of op zolder zat ;-; Misschien een muis in de muur ofzow? Dat heeft mijn oudere broer ook soms... Ik heb altijd last van vogels in het dak xD Ik heb daarstraks al op zolder gekeken, heb geen spoor van muizen gezien xD Dus ik hoop het niet. En naja, ik heb uiteindelijk vannacht in een krachtinspanning mijn matras naar de gang verplaatst. xD Misschien hoorde jij Alice van Alice madness returns die monsters bevecht xD |
|
| |
42 Actief
| |
| uhm er is een knopje voor dat is een vierkant met een streep er door heen.
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:50 | |
| Editie -> Canvas Si ze
Met de transform tool kun je dan verslepen naar de juiste plek van het plaatje, |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:50 | |
| - Dyingkit schreef:
- uhm er is een knopje voor dat is een vierkant met een streep er door heen.
Gevonden c: Dankje! |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:53 | |
| |
|
| |
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:54 | |
| |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Wat is nu weer de grote voor een avatar? 175 hoogte? En wat was de breedte dan? |
|
| |
121 Actief
| |
| |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 9:55 | |
| |