|
|
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 16:35 | |
| Is bio niet al moeilijk genoeg? Waarom dan ook nog eens in het engels? |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 16:54 | |
| Omdat ze een test doen: Mix vakken en zorg ervoor dat er minder uren nodig zijn.
Net ontdekt dat ik deze nog had.... |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 16:56 | |
| |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:04 | |
| Oké. Ik ga hier een leuk polletje van maken~
Zal ik Losty[Lostvoice] laten sterven?
[0] Ja [0] Nee
Stemmen maar~ |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:05 | |
| i need to staph watching that |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:11 | |
| [0] Ja [100000000000000000000000000000000] Nee
duidelijk genoeg Q? c;
btw guys DAMNED RPG IS BACK (A) |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:12 | |
| Hij: Ha, eindelijk, daar heb ik zolang op gewacht
Zij: Wil je dat ik wegga?
Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken. Zij: Hou je van me? Hij: Natuurlijk Zij: Heb je me ooit bedrogen? Hij: NEE. Waarom vraag je me dat? Zij: Wil je me kussen? Hij: Elke keer als ik de kans krijg! Zij: Zul je me ooit slaan? Hij: Ben je gek? Zo"n iemand ben ik niet!
Zij: Kan ik je vertrouwen? Hij: Ja. Zij: Schat!
en lees het nu van beneden naar boven
Whahaha xD
EDIT;; 1. Niet met propjes gooien....(boeken komen harder aan) 2. Niet praten in de klas....(schreeuwen heeft meer effect) 3. Niet fietsen op het schoolplein....(op je scooter gaat het sneller) 4. Niet afkijken....(steel gewoon het schrift) 5. Niet je klasgenootjes plagen....(plaag gewoon de leraar) 6. Geen mobieltjes tijdens de les....(neem gewoon je Nintendo mee) 7. Niet het leven van de leraar zuur maken....(bederf het) 8. Niet te laat komen....(neem gewoon lekker een hele maand vrij) 9. Geen kauwgom op school....(chips kraakt meer) 10. Je huiswerk niet te laat inleveren....(maak het gewoon niet) 11. Niet rennen door de gangen....(glijden is gewoon veel leuker) 12. Geen pennen afpakken....(pak gewoon het hele etui af) 13. Niet in je schrift krassen....(op de tafel krassen is veel leuker) 14. Niet met pennen op de muur schrijven.... (een watervaste stift werkt beter)
15. leen geen spullen zonder te vragen....(hou het gewoon)
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:20 | |
| jeeeh c: Gentle is aangemeld |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:23 | |
| Cees, voor het geval je dit zou zien, ik reageer morgen of vandaag o het trainingstopic :'D Iemand anders een topicje met een van de haarballen uit mijn onderschrift? ^^ |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:25 | |
| "Hier aan de kust, de Zeeuwse kust" <3
Heerlijk nummer en morgen naar Zeeland toe <3 |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:32 | |
| Ghehehe :3 |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:42 | |
| - Dapplekit schreef:
- Hij: Ha, eindelijk, daar heb ik zolang op gewacht
Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken. Zij: Hou je van me? Hij: Natuurlijk Zij: Heb je me ooit bedrogen? Hij: NEE. Waarom vraag je me dat? Zij: Wil je me kussen? Hij: Elke keer als ik de kans krijg! Zij: Zul je me ooit slaan? Hij: Ben je gek? Zo"n iemand ben ik niet!
Whahaha xD
EDIT;; 1. Niet met propjes gooien....(boeken komen harder aan) 2. Niet praten in de klas....(schreeuwen heeft meer effect) 3. Niet fietsen op het schoolplein....(op je scooter gaat het sneller) 4. Niet afkijken....(steel gewoon het schrift) 5. Niet je klasgenootjes plagen....(plaag gewoon de leraar) 6. Geen mobieltjes tijdens de les....(neem gewoon je Nintendo mee) 7. Niet het leven van de leraar zuur maken....(bederf het) 8. Niet te laat komen....(neem gewoon lekker een hele maand vrij) 9. Geen kauwgom op school....(chips kraakt meer) 10. Je huiswerk niet te laat inleveren....(maak het gewoon niet) 11. Niet rennen door de gangen....(glijden is gewoon veel leuker) 12. Geen pennen afpakken....(pak gewoon het hele etui af) 13. Niet in je schrift krassen....(op de tafel krassen is veel leuker) 14. Niet met pennen op de muur schrijven.... (een watervaste stift werkt beter)
Geweldig! Lag me dood. Nieuwe ava... |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:48 | |
| Deze of degene die ik nu heb? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:56 | |
| We hadden een merelnest in de tuin, maar die is leeggeroofd... I'm sad |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 17:57 | |
| - Dapplekit schreef:
- Hij: Ha, eindelijk, daar heb ik zolang op gewacht
Whahaha xD
Geniaal! Echt waar! |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 18:20 | |
| Sigje...
@Hate, ga je de avatar die ik maakte voor Wishpaw gebruiken |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 18:37 | |
| oh ik hou van Disturbing wat ben ik blij dat ik r toch neit dood heb laten gaan <3
wie speelt ook alweer Rushspirit? |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 mei 2013 - 18:40 | |
| - Rowankit schreef:
- oh ik hou van Disturbing
wat ben ik blij dat ik r toch neit dood heb laten gaan <3
wie speelt ook alweer Rushspirit? Lizle :3 |
|
| |