|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:42 | |
| - Dreamwish schreef:
- Ik ga proberen een gif os voor Kestrelwing te maken. Dunno of het lukt, en eerst nog een tekstje voor hem verzinnen. Iemand suggesties? Het wordt een beetje zoiets als die van Gaby xXD
Nb? Btw, ik haat imageshack om te uploaden. Het wordt altijd zo lelijk, iemand enig idee wat beter werkt? |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:43 | |
| - Minnowpaw schreef:
- Fleckkit schreef:
- Minnowpaw schreef:
- @Chris; Die maak ik zelf~ Maar de codes heb ik van Noor ^^'
Maar ik maak er geen op aanvraag, gomen~ No Problem vond ze gewoon uber Smexy ^-^
Sorry zat niet echt goed op te letten maar is die ene jongen met jouw op de foto jou vriendje ;s? Yeps x'D Oehh hij is ook zo smexy O.O And ehmm had je die ene pic ontvangen op Hogwarts ? @Chii: Veel plezier meid <3 People say that love is just hate, but you fell later in love x - мαde ғor мe:
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:44 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:48 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:48 | |
| - Strawberry schreef:
- http://www.livestream.com/flaredance
Oké, ik begin over een minuutje of 5 met spelen, even kijken of ik eerst wat mensjes kan verzamelen in de chat (A) Ik ben nog steeds bezig (A)~ Bijna door het eerste chapter heen, dus nu ongeveer waar Pewdiepie is, voor de mensen die ook Pewdiepie kijken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:50 | |
| - Strawberry schreef:
- Strawberry schreef:
Oké, ik begin over een minuutje of 5 met spelen, even kijken of ik eerst wat mensjes kan verzamelen in de chat (A) Ik ben nog steeds bezig (A)~ Bijna door het eerste chapter heen, dus nu ongeveer waar Pewdiepie is, voor de mensen die ook Pewdiepie kijken. Wát doe je precies? xD |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:51 | |
| *staart naar Frostwhispers os*
JACK FROST :33333333333333 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:54 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Strawberry schreef:
- Strawberry schreef:
Oké, ik begin over een minuutje of 5 met spelen, even kijken of ik eerst wat mensjes kan verzamelen in de chat (A) Ik ben nog steeds bezig (A)~ Bijna door het eerste chapter heen, dus nu ongeveer waar Pewdiepie is, voor de mensen die ook Pewdiepie kijken. Wát doe je precies? xD Een spelletje spelen xD Alice madness returns |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:57 | |
| ik steel deze van Mims Sleepingkit ~Sleepingcurse Female • Kitten • few weeks • SINGLE |
|
• Graveyard
De onschuldige ogen van de Princess waar zo veel kwaadheid en lust achter verscholen was. De groene kleur was prachtig als lange weides van zomergras. Hayden haar lange slanke poten slopen over de onder zand begraven aangevroten lijken, ze had behoefte aan bloed, net als Vyndi. Hayden zal voor haar wat meenemen, terwijl ze een dikke vette rat zag lopen sprong ze met haar kleine lichaam op de rat en liet daar scherpe nagels in zijn keel zinken.
|
Люби меня, как ваш худший кошмар - ::
|
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 15:57 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |